TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- New Monday Bar Cruise !!!
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
hehe, jag har just uppt�ckt hur otroligt otr�nad jag egentligen �r... flyttade ig�r och det finns inte en muskel i kroppen som inte orsakar obeskrivlig sm�rta idag... 
bara 10 dar kvar nu... 
| quote: |
| Originally posted by mjz hehe, jag har just uppt�ckt hur otroligt otr�nad jag egentligen �r... flyttade ig�r och det finns inte en muskel i kroppen som inte orsakar obeskrivlig sm�rta idag... ![]() bara 10 dar kvar nu... |
| Originally posted by DJ_Laszlo fyfan vad tiden rinner iv�g...kanske dags att best�lla flygbiljetter snart... |
). Kontakta sipowitz!
| Originally posted by reveal Om jag inte har fel s� har vi lediga platser i v�r bil, som dessutom kommer att stanna till i V�xj� (som enligt din "Location" verkar vara var du bor ). Kontakta sipowitz! |
| Originally posted by DJ_Laszlo Fyfan - det vore skitschysst, men vi �r sex pers... |
Blir s� avundsjuk p� er grabbar... k�nns som jag har missat allt p� denna planet n�r det g�ller trance.. �lskar verkligen trance.. Missade Johan Gielen och tiesto n�r de var h�r var i grekland d�.. Jag var p� Marco V tack o lov..
Missade Pal Van Dyk och nu ska jag missa dessa kryssningar ocks�.. �r bara en 19 �rig snorunge ( Tycker synd om mig sj�lv )
aja funderar p� att smugla in mig p� b�ten som en st�dare eller n�got har ju grekisk pappa s� det ligger i blodet.. 
�ldersgr�nsen �r v�l fortfarande 20+, �ven om man har biljett? 
Det l�ter ju bra... Skulle k�pa dem, men �r orolig att jag inte kommer in... men �r det �ldersgr�ns eller ? 
Ja man kanske skulle ta chansen d�... Det skulle ju svida om man inte kommer med.. D� blir det hem igen och lyssna p� Tiesto - Magic 6 
| Originally posted by SteveTranz4ever M�ste bara skryta om att jag var p� gymmet nyss ... ja dom beh�vde hj�lp med sin kopiator s� jag fixade den |
om jag kunde hitta 500kr s� skulle jag inte tveka.. men dom pengarna finns tyv�rr inte
aja.. N�STA �R s���� 
Har blivit lite anti-monday bar ocks�...vettefan varf�r bara k�nns s�. Fast har iofs tv� underbara kv�llar med Marco V att tacka dom f�r.. och J00F och askew...och.. aja dom e v�l okej 
Fokused f�r ocks� fixa en kryssning 
| Originally posted by zamson om jag kunde hitta 500kr s� skulle jag inte tveka.. men dom pengarna finns tyv�rr inte aja.. N�STA �R s���� ![]() Har blivit lite anti-monday bar ocks�...vettefan varf�r bara k�nns s�. Fast har iofs tv� underbara kv�llar med Marco V att tacka dom f�r.. och J00F och askew...och.. aja dom e v�l okej ![]() Fokused f�r ocks� fixa en kryssning |
| Originally posted by SteveTranz4ever Med tanke p� hur lite dom har tittat p� leg under tidigare resor... Jag har n�rmare best�mt inte sett en enda koll s� vet jag m�nga som �ker med �nd� och helt enkelt chansar... 2 av dom �ker med mig |
| Originally posted by DJ_Laszlo allts�, vafan �r detta? folk blir uppenbarligen aldrig visiterade....enligt andra nissar var det skitd�lig koll p� leg p� sensation, dance valley, och nu h�r jag detta...mig och mina polare som jag var med p� sensation, dance valley och valborgskryssen (samma g�ng) kollade de alla... antingen ser vi ut som snorungar hela bunten eller s� ser vi kriminella ut....mycket m�rkligt...iofs beter vi oss oftast som om vi vore i fem�rs �ldern, s� det kan bero p� det |
jeg tror at vi muligens har et par billetter til overs
er ikke helt klart enn� tror jeg, men kan poste her hvis det blir no
Lineup & tider dansgolv:
Ministry of Sound Floor
(Dancing Palace, D�ck 7 &
22.30-00.00 Jace (Fin)
00.00-02.00 Matt Hardwick (UK)
02.00-04.00 Scott Bond (UK)
04.00-06.00 John Askew (UK)
14.00-15.30 Paul Louth (UK)
15.30-17.00 Johnny Boy (Sve)
Monday Bar Floor
(Panorama Bar, d�ck 9)
22.00-23.30 JdotP (Sve)
23.30-01.00 StoneBridge (Sve)
01.00-03.00 Lee Burridge (UK)
03.00-04.30 Henrik B (Sve)
04.30-06.00 Thomas Krome (Sve)
14.00-16.00 Morg (Sve)
16.00-18.00 Noma (Sve)
Lounge Floor
(Sailor's Pub, D�ck 7)
21.00-04.00
08.00-14.00
DJs on rotation:
Henrik L�wenhamn (Sve), Dana Bergqvist (Sve), Andreas Hansson (Sve), Ronny Elvebakk (Sve)

Inte missa f�r mig
00.00-02.00 Matt Hardwick (UK)
02.00-04.00 Scott Bond (UK)
04.00-06.00 John Askew (UK)
| Originally posted by SteveTranz4ever Inte missa f�r mig 00.00-02.00 Matt Hardwick (UK) 02.00-04.00 Scott Bond (UK) 04.00-06.00 John Askew (UK) |
| Originally posted by mindshooter fan alls�...k�nns lite synd att dom DJs man allra hellst ser liggeer i rad....blir s� mycket d�tid d�....men fan vilka 6 timmar det blir |
01.00-03.00 Lee Burridge (UK)
03.00-04.30 Henrik B (Sve)
04.30-06.00 Thomas Krome (Sve)
down boy!!

15.30-17.00 Johnny Boy (Sve) SK�NASTE AVSLUTNINGEN!!!
| Originally posted by Gaby 15.30-17.00 Johnny Boy (Sve) SK�NASTE AVSLUTNINGEN!!! |
Fr�n senaste Monday Bar nyhetsmailet 
Nu �r det bara en vecka kvar till luciakryssningen. Det bubblar av
f�rv�ntningar kring festernas fest. Om n�gra dagar kommer du att
f� veta allting om de djs som kommer spela ombord och allt annat
matnyttigt, men redan nu kan vi presentera speltiderna f�r hela resan.
Men f�rst.. och detta �r j�tteviktigt! Du som �r ansvarig f�r bokning
av respektive hytt, M�STE h�ra av dig till Silja Line snarast och l�mna
namn samt f�delsedata p� ALLA som ska bo i din hytt. De allra flesta
har betalat vid det h�r laget, men f�r att b�ten ska kunna l�mna
Stockholm m�ste alla som ska med vara f�ranm�lda. Det r�cker allts�
inte att komma till incheckningen med namnen, utan du m�ste meddela
Silja Line dessa uppgifter i god tid f�re!
Allts�, ring Silja Line, denna vecka och ge dem namn + f�delsedata
(�r/m�nad/dag) p� alla som ska med i din(a) hytt(er).
Telefon: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR
F�r �vrigt har Silja Line idag sl�ppt ett antal hytter, (tidigare reserverade
f�r egen del). I skrivande stund finns f�ljande hytter lediga:
4 st A-hytter
4 st Silja Class-hytter
8 st D-hytter
Mer info om priser mm hittar du p� v�r hemsida:
www.mondaybar.com
I morgon fredag 5 december sl�pps f�rk�psbiljetterna till kryssnings-
efterfesten 12 december p� Dailys (80kr) samt till julfesten den 25
december p� April (100kr). De finns p� Pitch, Gamla Brogatan 27
fr�n kl 15.00.
| Originally posted by SteveTranz4ever No offence till Johnny f�r han e en sk�n lirare men jag h�ll p� somna n�r han avslutade p� Valborgskryssen... Lite mer �n 125 bpm tack |
| Originally posted by Gaby Du skojar!!?? Det va det sk�naste setet man h�rt p� l�nge!!! Det finns nog inte m�nga som h�ller med dig om Valborg!!?? Steve Steve Steve.. hur full va du??? *skojar med dig* Johnny va ju bara B�ST! Sk�n, m�rk, sexig svettig tribal... mmmmmmm... *me love Johnny* |
| Originally posted by SteveTranz4ever Tycker dom "feta" breaksen �r som att g� p� toa utan att ha utr�ttat n�t... man v�ntar � v�ntar men de kommer inget |
*n�sta g�ng jag ser dig!!!*