TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Coldplay - God Put a Smile Upon Your Face (Herman Cattaneo Edit)

deep dish �ppna med denna ig�r... riktigt mysig l�t 
drar snart hemifr�n 
| quote: |
| Originally posted by zamson drar snart hemifr�n |
�r tillbaka nu hemma. Efter en fantastisk spelning av PvD. B�sta som varit i Sverige i �r enligt mig(i konkuers med Tiesto, Ferry Corsten, Sahsa, John 00 Fleming, Marco V, johan Gielen mfl..)
H�r �r n�gra av l�tarna som man kommer ih�g spelades. Ni kan ju fylla p� p� denna lista.
Terry Bones vs Fred Baker - Introspection (John Askew Remix)
Paul van Dyk vs Second Sun - Crush
Modulation - Spirits (Cosmicman Remix)
Three Drives - Carrera 2 (Nu-NRG Remix)
Paul van Dyk vs Marco V - For A Revolt
Ralphie B - Massive(Paul van Dyk Rework)
Tiesto - Traffic
Donald & Giles - Weekend Wonder (Donald & Giles Mix)
Lunatic Asylum - Cabal
Holden Vs Thompson - Nothing
Paul van Dyk - Another Way
Paul van Dyk ft. Vega 4 - Time Of Our Lives (Club Mix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping String Mix)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Paul van Dyk - Reflections ??
�r m�jligt att jag kommer p� n�gon mer om jag funderar lite extra men �r nog lite f�r tr�tt f�r det nu...G�sp.
PAUL VAN DYK VAR S� J�VLA GRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYMMMMMMMM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VILKEN J�VLA ST�MMNING OCH TRYCK DET VAR.... i s�rklass b�sta settet hittills i �r i Sverige... no doubt
B�rjade han inte ocks� med PVD - Another Way ?
Synd han inte ville signa autografer �t en del av fansen iaf.... tex. mig som tom. stog backstage 
Har massor med video material
party report:
PAUL FUCKING VAN DYK.

Det k�nns lite idag som man har vart lite otrogen natten som gick...
Varf�r ?
Ja PVD spelade ju faktiskt med final cratch...
Var ju en sv�ng p� ett semenarium tidigare under dagen d� faktiskt dom st�rre Svenska DJ namnen (Adam Beyer, Stonebridge) gillar det och ser det som en del av utveckligen, dom tycker det �r sk�nt bla. att slippa sl�pa p� massor med vinyl och massa andra f�rdelar... diskussionen var lite st�rre �n jag minns och orkar skriva ner.
kollade runt lite p� forumen - PvD har ju k�rt en del med final scracth... jag vet inte hur det funkar riktigt...om man m�ste koppla ur det f�r att kunna k�ra vanliga vinyler ocks� osv. PvD k�rde iaf hela setet med Traktor.. fr�n vad jag kunde se. Bara det inte skadar vinylindustrin mer...
Tekniken funkade ju bra ig�r m�ste jag s�ga 
| Originally posted by zamson PvD k�rde iaf hela setet med Traktor.. |
Saker som jag upplevde under kv�llen som jag har �sikter om, vilka jag beh�ller f�r mig sj�lva om ingen verkligen vill veta:
* Mannen i flemencohatt med tillh�rande(?) sm� discokulor som st�llde sig bakom dansande tjejer och slickade dem p� h�ret.
* Snubben som kv�llen igenom, via LCD-display, tydligt proklamerade att Paul van �r en flata!
* Killar i alldeles f�r tajta jeans och alldeles f�r slickat h�r.
* Tjejer, vars troligen enda tillg�ng �r en imponerande urringning, som tror de �r J-Lo p� dansgolvet och drar till sig orytmiska pojkar som flugpapper och d�rmed tr�nger ut alla andra som f�rs�ker ta ett eller annat danssteg p� golvet.
* �lglas i handen och �let p� golvet.
* PvD:s l�tval mellan ca 1:10-1:50.
* Jag sj�lv.
| Originally posted by Aendy Saker som jag upplevde under kv�llen som jag har �sikter om, vilka jag beh�ller f�r mig sj�lva om ingen verkligen vill veta: * Mannen i flemencohatt med tillh�rande(?) sm� discokulor som st�llde sig bakom dansande tjejer och slickade dem p� h�ret. * Snubben som kv�llen igenom, via LCD-display, tydligt proklamerade att Paul van �r en flata! * Killar i alldeles f�r tajta jeans och alldeles f�r slickat h�r. * Tjejer, vars troligen enda tillg�ng �r en imponerande urringning, som tror de �r J-Lo p� dansgolvet och drar till sig orytmiska pojkar som flugpapper och d�rmed tr�nger ut alla andra som f�rs�ker ta ett eller annat danssteg p� golvet. * �lglas i handen och �let p� golvet. * PvD:s l�tval mellan ca 1:10-1:50. * Jag sj�lv. |

jag vill se bilder! posta i tr�den om ni hittar n�n l�nk...
PVD var f�r mig en besvikelse, vet inte, hade v�ntat mig n�t mer...
Housegolvet var dock l�ngt �ver f�rv�ntan trots att Junior Jack och Kid Cr�me st�llt in. Eric Prydz var stenh�rd, och de andra (�hhh, Wendin, Stonebridge, n�n mer) var duktigt bra de med...
Eftersnack sker i f�ljande tr�d
KLICKA!