TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »
Ik vintet allemaal wel meevallen... Ik zag wel laatst iets heel goors. Een man had een baby gebakken(?)/Gefrituurd... en daarna zag je de foto's van hoe die dat lekker ging opeten... Best een naar gezicht. Verder vind ik het allemaal een beetje hetzelfde... Als je 1 zo'n site hebt gezien, dan ken je ze allemaal wel.
| quote: |
| Originally posted by MetzZ_!! Ik vintet allemaal wel meevallen... Ik zag wel laatst iets heel goors. Een man had een baby gebakken(?)/Gefrituurd... en daarna zag je de foto's van hoe die dat lekker ging opeten... Best een naar gezicht. Verder vind ik het allemaal een beetje hetzelfde... Als je 1 zo'n site hebt gezien, dan ken je ze allemaal wel. |
haha inderdaad Remy 
Ik heb wel ns op Rotten gekeken, maar ja, niet echt geweldig...
Een keer waren we met een paar vrienden bij elkaar en iemand was n beetje op internet aan t kijken...(Blik was er ook)...
Toen kwamen we iets tegen met als naam "sick pussy"...Ik geloof niet dat ik ooit zoiets smerigs heb gezien, gadverdamme zeg...Ik denk dat Blik er nu nog nachtmerries van heeft (ik ook nl...
)
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- haha inderdaad Remy ![]() Ik heb wel ns op Rotten gekeken, maar ja, niet echt geweldig... Een keer waren we met een paar vrienden bij elkaar en iemand was n beetje op internet aan t kijken...(Blik was er ook)... Toen kwamen we iets tegen met als naam "sick pussy"...Ik geloof niet dat ik ooit zoiets smerigs heb gezien, gadverdamme zeg...Ik denk dat Blik er nu nog nachtmerries van heeft (ik ook nl... ) |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Hahaha meen je niet. Dat zijn leuke dingen.. |
4 jaar geleden voor het laatst gekeken.
Sorry dat ik het zeg, maar als je moet lachen om die ranzige shit vind ik dat best wel triest........maar dat is mijn mening.......en dat is bij iedereen anders blijkbaar.
Groeten!!!!!
terug naar het onderwerp, heb net een Philips coolskin gekocht, kun je onder de douche gebruiken enzo, wie heeft er nog meer zo'n ding en is het een beetje kwaliteit....??
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- leuk ja... Als ik hem hier post verliest TA minstens de helft van zijn Nederlandse members... |
Een vriend van mij heeft een filmpje genaamd: Unknow Russian Soldier.
Gruwelijk filmpje. Zet die zijn voet op het hoofd van een gevangene en dan steekt een mes in zijn strot en trekt hem naar voren. Weet je wel wat gebeurt he. Gruwelijk maar wel realiteit. Krijg je een goede kijk op hoe ze in een oorlog zijn.. Want op het nieuws zeggen ze toch maar wat het massavolk wil horen.
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- haha inderdaad Remy ![]() Ik heb wel ns op Rotten gekeken, maar ja, niet echt geweldig... Een keer waren we met een paar vrienden bij elkaar en iemand was n beetje op internet aan t kijken...(Blik was er ook)... Toen kwamen we iets tegen met als naam "sick pussy"...Ik geloof niet dat ik ooit zoiets smerigs heb gezien, gadverdamme zeg...Ik denk dat Blik er nu nog nachtmerries van heeft (ik ook nl... ) |
| quote: |
| Originally posted by Blik terug naar het onderwerp, heb net een Philips coolskin gekocht, kun je onder de douche gebruiken enzo, wie heeft er nog meer zo'n ding en is het een beetje kwaliteit....?? |
| quote: |
| Originally posted by MetzZ_!! Ik vintet allemaal wel meevallen... Ik zag wel laatst iets heel goors. Een man had een baby gebakken(?)/Gefrituurd... en daarna zag je de foto's van hoe die dat lekker ging opeten... Best een naar gezicht. Verder vind ik het allemaal een beetje hetzelfde... Als je 1 zo'n site hebt gezien, dan ken je ze allemaal wel. |
Yes klopt missie p.. (we zijn het eens :-)
die debiel die het allemaal gefaked had.. vond het "kunst"... hoerenjong.. ziek figuur..
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- haha inderdaad Remy ![]() Ik heb wel ns op Rotten gekeken, maar ja, niet echt geweldig... Een keer waren we met een paar vrienden bij elkaar en iemand was n beetje op internet aan t kijken...(Blik was er ook)... Toen kwamen we iets tegen met als naam "sick pussy"...Ik geloof niet dat ik ooit zoiets smerigs heb gezien, gadverdamme zeg...Ik denk dat Blik er nu nog nachtmerries van heeft (ik ook nl... ) |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Gadver, is dat niet die foto van een doos met doorzit-wonden? met al die vieze zweren en die haren die er tussen groeien......yakkie, die vergeet ik niet meer nee..... |

| quote: |
| Originally posted by tango hehe, die foto heb ik hiero. Zal ik em is posten? ![]() grtz, TNG |
)
| quote: |
| Originally posted by tango hehe, die foto heb ik hiero. Zal ik em is posten? ![]() grtz, TNG |
Oprotten met die kut fotos.. als je hem post.. wordt ie ten eerste meteen weggehaald en ten tweede.. wordt de info doorgespeeld aan Swamper.. Dus het is het niet echt waard.. als je zo graag die shit aan Remy D wil laten zien pm je hem maar...
GreetZ
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ja doe maar ff snel, ben nou wel nieuwsgierig, heb op een site al is een hele ranzige foto van een kut gezien maar even kijken of deze erger is.. hehe |
Goed Tango dat je vanuit jezelf al inzag dat die troep hier niet hoort...
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Oprotten met die kut fotos.. als je hem post.. wordt ie ten eerste meteen weggehaald en ten tweede.. wordt de info doorgespeeld aan Swamper.. Dus het is het niet echt waard.. als je zo graag die shit aan Remy D wil laten zien pm je hem maar... GreetZ |
| quote: |
| Originally posted by tango Ik ga die hier echt niet posten man. Dan kun je gewoon 3 weken niks door je strot krijgen. Maar geef je email adres maar, dan mail ik hem wel effe. grtz, TNG |
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Oprotten met die kut fotos.. als je hem post.. wordt ie ten eerste meteen weggehaald en ten tweede.. wordt de info doorgespeeld aan Swamper.. Dus het is het niet echt waard.. als je zo graag die shit aan Remy D wil laten zien pm je hem maar... GreetZ |
Damn.. laat mij nou ook eens autoritair overkomen...(snel, pak je woordenboek)
Het is namelijk niet toelaatbaar om dit gedeelte van het forum te laten vervallen tot een ongeorganiseerde mengeling van dood en verderf (pop en gore plaatjes)
Daarom voelde ik mij helaas genoodzaakt enkele ta's tot de orde te roepen. Tot mijn vreugde behoefde ik geen serieuse maatregelen te treffen. Want zoals wij allen hebben kunnen lezen kwam ineens bij "tango" zijn verstand weer opzetten.
Hierbij verblijf ik met vriendelijke groet
R.W.Overweg
Een email is nu onderweg. Mag ik hier wel van die "priceless" foto'tjes posten henk? of gaan die ook iets te ver? ik vind die persoonlijk geweldig.
grtz.
TNG
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.