TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by TimeportE niet mee eens met blik, braamhaar is normaal altijd wel goede scheids, eens meot de eerste keer zijn of niet? |
| Originally posted by basvh En ja hoor... 3-2 door een penalty |
| Originally posted by raoel En het was nog niet eens een pingel! Schijnbaar was er ook een doelpunt ten onrechte afgekeurd, maar dat heb ik niet gezien. |
He Jasper, succes vrijdagavond

2-0!
| Originally posted by raoel En het was nog niet eens een pingel! |
| Originally posted by SnuggLe He Jasper, succes vrijdagavond ![]() 2-0! |
0-2

en we zwaaien met zijn alle naar de kuip....hehehe 2-0 voor ajax
in drie dagen tijd van uefa cup ploeg en in de race voor kampioenschap naar niks meer.
Ajax was veel sterker dan Feyenoord, heb het op Canal+ gezien (de eerste helft bijna helemaal gemist omdat caf�'s de wedstrijd niet lieten zien in verband met koopzondag in Den Bosch, daarom 45 minuten zitten zoeken naar een caf� dat het wel uitzond)
Eerste goal van Rafael van der Vaart is een beauty, een omgekeerde omhaal (met de hak dus
)
terechte overwinning dus van Ajax, want Feyenoord heeft eigenlijk geen kans gehad
Feyenoord WHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toch vreemd dat de anti-ajacieden hier zeer weinig posten als Ajax van Feyenooit wint. 
Wat een prachtige goal van VD Vaart trouwens.
mwhehe
ach mijn weekend was nog steeds geslaagd vanwege de overwinning op de junkies vrijdag 
maar heb alleen de samenvatting gezien en het was idd een mooi doelpunt van vd vaart 
beetje jammer dat ajax nu over 3 weken al kampioen kan worden geloof ik mwheheeh
Het staat 2-1
met dank aan weer (denk aan de 2-2 bij PSV - Ajax) een blunder van Waterreus, nu maar hopen dat het zo blijft
En het bleef zo.
Gelijkspel was een betere afspiegeling geweest van het duel, maar het zij zo. In principe staat ajax nu op 6 punten van PSV en ik denk dat ajax dit jaar de titel gaat pakken.
2e goal van ajax kwam na een blunder van Reus, maar nog voor de 1-1 haalde hij een bal prachtig van de lijn.
Vennegoor had die bal er gewoon in moeten tikken en dan had PSV de wedstrijd moeiteloos uit kunnen voetballen. Nu komt ie op de paal en 3 minuten later is het 1-1.
Een wereld van verschil en Ajax is weer terug in de wedstrijd.
Overigens slim van ajax om die Ananas (?) te kopen, zonder hem had PSV een walk over gehad. Hij speelde erg goed in zijn taak; aanspeelpunt en daardoor kon Ajax de bal voorin vast houden. Zonder hem was dat heel anders geweest, Hofland had die Babel opgegeten.
Klotezooi!!!
eerst al donderdag en nu vandaag weer! 
Peter Heerschop op 538 bij Evers: Anastaciou brengt de keeper eerst onder verdoving voordat ie scoort 
vind toch wel dat psv aardig door het ijs is gezakt. Niet qua spel, wel qua dingen die totaal niet bij voetbal horen.
ten eerste dat gezeur met dat contract. PSVers zeiden altijd zulke dingen komen nooit voor bij PSV, alleen bij clubs in de randstad wij zijn heel nuchter. Maar goed dhr timmer heeft laten zien dat psv ook zo is.
VoH: krijgt eigenlijk 3 reuze kansen en benut er geen 1. Vooral die kans in de 47 min. Die mag gewoon niet gemist worden
Robben: Goede voetballer. Wel een kaarten aan naaiertje en irri speler. Beetje type vd meijde. Ook al z�n speler waar de psvers zoveel kritiek op hadden nu hebben ze er zelf 1.
Verder vind ik dat die psvers totaal niet tegen hun verlies konden met hun natrappen enz. En zelfs hiddink die koeman een knietje geeft. Erg triest en dat door een van de beste trainers ter wereld!
oh ja kezman: haha die speler is van het padje af zeg. Hij hoort 2 spreek koren en dat mannetje begint al te janken. en sinds december geen bal meer erin geschoten. En dan te bedenken dat ie eerst naar een club wilde met minstens een ManU status

tkan natuurlijk nog helemaal verkeerd aflopen maar op dit moment ben ik zeerrrrrrrrrr dik tevreden met de performance van mijn kluppie
. 5e en bij de laatste 4 in de beker is gewoon goed (Y).
En Feyenoord heeft gelijkgespeeld dus Ajax heeft hele goede zaken gedaan dit weekend. Ik vond dit trouwens ook wel een mooi spreekkoor:
Erwin Koeman, Erwin koeman, Erwin KoeMAN, je broer word kampioen!! jajaja
Erwin Koeman, Erwin koeman, Erwin KoeMAN, je broer word kampioen!! 
| Originally posted by basvh vind toch wel dat psv aardig door het ijs is gezakt. Niet qua spel, wel qua dingen die totaal niet bij voetbal horen. ten eerste dat gezeur met dat contract. PSVers zeiden altijd zulke dingen komen nooit voor bij PSV, alleen bij clubs in de randstad wij zijn heel nuchter. Maar goed dhr timmer heeft laten zien dat psv ook zo is. |
| Originally posted by basvh VoH: krijgt eigenlijk 3 reuze kansen en benut er geen 1. Vooral die kans in de 47 min. Die mag gewoon niet gemist worden |
| Originally posted by basvh Robben: Goede voetballer. Wel een kaarten aan naaiertje en irri speler. Beetje type vd meijde. Ook al z�n speler waar de psvers zoveel kritiek op hadden nu hebben ze er zelf 1. |
| Originally posted by basvh Verder vind ik dat die psvers totaal niet tegen hun verlies konden met hun natrappen enz. |
| Originally posted by basvh oh ja kezman: haha die speler is van het padje af zeg. Hij hoort 2 spreek koren en dat mannetje begint al te janken. en sinds december geen bal meer erin geschoten. En dan te bedenken dat ie eerst naar een club wilde met minstens een ManU status |
| Originally posted by Blik Erwin Koeman, Erwin koeman, Erwin KoeMAN, je broer word kampioen!! jajaja Erwin Koeman, Erwin koeman, Erwin KoeMAN, je broer word kampioen!! |

| Originally posted by basvh En zelfs hiddink die koeman een knietje geeft. Erg triest en dat door een van de beste trainers ter wereld! |
Het is idd zonde wat er nu met Hiddink gebeurt bij psv.
Wel was het gister een goede wedstrijd van Ajax, met een beetje geluk gewonnen, maar wel terecht. Alleen die Luinge had zoals gewoonlijk weer discutabele beslissingen.
| Voor de winterstop was ik het met je eens geweest, na die kritiek op zijn gedrag vin ik het allemaal wel meevallen. Toen galasek hem opving gaat hij wel overdreven naar de grond, maar welke speler doet dat niet in zo'n situatie. Voor de winterstop ging hij wel om de haverklap liggen en praten tegen de scheids. Kritiek heeft hij im mijn ogen goed opgepakt. |
| Ik heb het ��n keer gezien dat V Bommel onnodig doorging op Galasek. Verder niks gezien. Misschien bedoel je ook het incident met V Bommel en Vd Vaart, maar daar loopt Vd Vaart met bommels been tussen die van hem. Bommels enkel draait helemaal weg, vrij logisch dat je dan van je aftrapt voordat je alles in je enkel of knie afscheurt. |
| Dat je zoiets zo serieus oppakt. Sjesus, je vind het blijkbaar wel heel normaal dat men iemands moeder zomaar voor hoer uitmaakt en zo'n "vriendschappelijk knietje" kan ineens niet? Waarom ie dat doet, tja, kzie het nut er ook niet echt van in maar je komt over alsof hij een misdaad heeft begaan. |
| Originally posted by basvh dat robben loopt te zeiken vind ik niet eens zo erg. soms heb je zulke spelers gewoon nodig. Wat ik gewoon geinig vind is dat RObben een type speler is dat de meeste psv fans zo hebben gehaat bij feyenoord en ajax en dat ze er nu zelf 1 hebben waren aan het einde gewoon veel irritaties en wat extra harde overtredingen. Typisch Ajax en Feyenoord gedrag verwacht je gewoon niet van psv Een trainer van hiddink formaat moet helemaal niet van die knietjes geven en het was ook niet vriendschappelijk. Moet je maar eens die kop van hiddink bekijken. Dat was echt niet vriendschappelijk bedoeld |
Ajax - PSV.. who cares.
Het belangrijkste is gewoon dat FC Groningen weer eens heeft gewonnen.. 
| Originally posted by snitz sinds wanneer heb jij verstand van voetbal? ...ohw sinds je met dames omgaat, gege alvast voorbereiden op het leven van een getrouwd stelletje zeker |
| Originally posted by basvh haha grapjas, nou ik heb verstand van voetbal aangezien ik ster keeper ben geweest bij jan van arckel. en die stelletjes opmerking: ten eerste jij weet niet eens hoe het zit dus smoel houden en ten tweede: wie gaat opeens met een meisje naar de bioscoop vanwie de verkering net uit is! |