TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ferry Corsten - Right of Way!!!
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Raanan zit bij BasicBeats from the start en is 2 jaar geleden hier geweest,jonge dude ook nog.
Vet voor ze dat Armin wel meteen interesse toonde terwijl blackhole ze liet lopen,maar ach zo ist ook goed
Ze verdienen t dik iig.
Heb hier 4 tracks,ook de 1 waar raanan aan meegewerkt heeft,maar denk dat er hier en daar nog wel aan gesleuteld is,we wachten af
Meeting???
Hey guys,
Ik ga ook naar Ferry toe dsie avond, komt er n meeting van TA's???
Laters
TRANCE.NU -- The guest artists of the album presentation party "Right Of Way" have been confirmed:
Saskia Lie Atjam (singer of System F - Cry)
Birgit Schuurman (singer of Ferry Corsten - Show Your Style)
Steve Helstrip (live performance with Ferry of the track Sublime)
25 october in the Heineken Music Hall. Be there.
Written by: Afterhourpower
Als Armin (die toch zijn Armada Night in de buurt doet) ff langs komt om Exhale en From The Heart mee live te doen of een back 2 back setje te doen met Ferry .............. 
kennis van magic83,
maar ik ben ook present @ Ferry in HMH
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 Steve Helstrip (live performance with Ferry of the track Sublime) |
wat een TOP nieuws zeg!
Wow! dat gaat kippenvel worden! woeiii!
Zet mijn naam met vraagteken er maar bij.
Tis zo goed als op mijn verjaardag. Dat is de 26e en wil dan zker vet feesten zit alleen nog steeds te twijfelen tussen HHA en Ferry. Maar aangezien ik maandag voor 120 man presentatie moet doen lijkt het me toch beter om niet naar engeland te gaan en wat fitter thuis te komen.
En jah met zoveel gezellige TAers wordt het een top feest. Ook goed om te zien dat kolkmans er weer keertje bij is!!!
| Originally posted by basvh Zet mijn naam met vraagteken er maar bij. Tis zo goed als op mijn verjaardag. Dat is de 26e en wil dan zker vet feesten zit alleen nog steeds te twijfelen tussen HHA en Ferry. Maar aangezien ik maandag voor 120 man presentatie moet doen lijkt het me toch beter om niet naar engeland te gaan en wat fitter thuis te komen. En jah met zoveel gezellige TAers wordt het een top feest. Ook goed om te zien dat kolkmans er weer keertje bij is!!! |
Ze ons er ook maar weer bij 
Heb er nu alweer zin in.... tis alweer veel te lang geleden dat we een feestje gehad hebben in de HMH! En nu gelijk een goed feestje!!!!
Ok!
Wie zijn ons? 
Ons = Me and Martillo (post hier haast nooit)
plus een aantal vrienden die hier nooit posten. Maar wel een leuke groep 
hier wil ook naar toe gaan, moet alleen wel even kijken hoe ik met geld zit..
mwoh...ga waarschijnlijk toch wel...
Net kaarten gehaald, vertelt Ferry Corsten net tijdens World Tour op ID$T Radio dat ik kaarten gewonnen heb! 
| Originally posted by Freezel Net kaarten gehaald, vertelt Ferry Corsten net tijdens World Tour op ID$T Radio dat ik kaarten gewonnen heb! |
Dus Jimmy is ook van de partij? 
| Originally posted by Donna Ik ga naar Armada ipv hiernaartoe,zit teveel verschil nu tussen 15 of 38 euro,en heb dudes uit israel op bezoek dan en heb hun de keuze laten maken,das dus Armada geworden |
Dus zie jullie daar
| Originally posted by eieregooie Dus Jimmy is ook van de partij? |
, kom net van familiebezoek, oompje heeft me wat euro's toegestopt, dus kaartje kopen is eerste wat ik ga doen morgenochtend!!
Wordt een gezellig feessie @ Marcanti 
opzouten jullie met je marcanti! ik wil er niets meer over horen!
(want ik weet zeker dat ook dat een mega superavond gaat worden, en wil er dus niet te veel aan herinnert worden!
de marcanti blijft trouwens ook extra lang open op die avond, tot 7 uur!
)
maar in ieder geval, DIT is de Ferry thread! 
LOL
wordt mooi, maar Ferry wordt net zo mooi en dit is idd de Ferry thread
dus geen geouwehoer meer over AN hier.
ik wil niet meer wachten

Haal mijn vraagteken maar weg, mn kaartje heb ik vandaag meteen gehaald na de hartverzakking van gisteren, ben er dus 100% zeker bij en heb dr enorm veel zin in 

heeft een kaartje