TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Het was het ritje Den Haag - Breda wel waard, Breda altijd wel gezellie. Alleen jammer dat het publiek niet helemaal los ging, veel gelegenheidspubliek, maar ja lekker belangrijk, heb lekker staan springnichten, leuk om te zien dat andere mensen je dan vol verbazing staan uit te kijken als je helemaal los gaat.
Ei, leuke foto's trouwens, jammer dat ze niet echt scherp zijn, wij haddeb ook een dig camera bij ons en helaas zijn deze ook niet super gelukt.
| quote: |
Stormloop in Breda voor wereldberoemde dj Ti�sto Uitgegeven: 21 september 2003 09:40 BREDA - De dvd-presentatie van de wereldberoemde Nederlandse dj Ti�sto heeft zaterdagavond een stormloop op de Grote Markt in Breda veroorzaakt. Volgens het draaiboek werd de Markt rondom afgesloten toen er 10.000 belangstellenden waren. De overige 3500 bezoekers moesten genoegen nemen met een plaatsje in een van de zijstraten. Dit leverde volgens de politie geen problemen op. Op de dvd staat het concert dat Ti�sto in mei gaf in het Gelredome in Arnhem. Het werd zaterdag vanaf 20.00 uur op een scherm van bijna 50 vierkante meter in Breda vertoond. Ti�sto zelf trad daar ook op. Omwonenden van de Grote Markt hadden afgelopen week een kort geding aangespannen omdat de gemeente een vergunning had afgegeven voor het produceren van 102 decibel. De rechter besloot de bezwaren niet te honoreren zodat het evenement gewoon kon doorgaan. Tijdens het concert kwamen bij de politie twintig klachten binnen over de harde muziek. De milieuklachtenlijn ontving zeventien klachten. Even na 22.00 uur was het evenement afgelopen en werden de afgesloten straten vrijgegeven. |
leuke fotos 
wanneer kunnen we de dvd nou kopen 
| Originally posted by Magic83 wanneer kunnen we de dvd nou kopen |
| Originally posted by Jesse Vond t alleen wat matig dat de mensen 'los' gingen op de muziek tijdens de DVD..Op t feest zelf oke, maar kom op hey, het is een DVD! Ga je dan ook applaudiseren nadat je een film op DVD hebt gekeken? |
dat heet feesten man! als ik goede muziek hoor ga ik los, dvd of niet! het is toch tof en gezellig als je lekker staat te dansen!?
stond jij dan gewoon stil dan? ik had echt telkens vet kippenvel door alle momenten die weer terug kwamen van die fantastsche avond!
| Originally posted by Partyhardy! Boeh!!! dat heet feesten man! als ik goede muziek hoor ga ik los, dvd of niet! het is toch tof en gezellig als je lekker staat te dansen!? stond jij dan gewoon stil dan? ik had echt telkens vet kippenvel door alle momenten die weer terug kwamen van die fantastsche avond! |
)
01 DJ Ti�sto - Traffic
02 Fictivision vs Phynn - Escape (Phynn Mix)
03 Ayu - M (Above & Beyond Typhoon Dub)
04 Radiohead - Street Spirit (DJ Tiesto Remix)
05 Mark Norman - Stream
06 ID
07 DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
08 Kay D Smith & Marc Tall - Passive Resistance (Hoipolloi Mix)
09 DJ Tiesto - Lethal Industry (Original Mix)
10 ID
11 DJ Tiesto - Theme From Norefjell (DJ Jan & Christophe Chantzis Remix)
12 Armani & Ghost - Airport
13 William Orbit - Barbers Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix)
maar hoe zag de DVD eruit, de beelden en dergelijke??
| Originally posted by Blik maar hoe zag de DVD eruit, de beelden en dergelijke?? |
| Originally posted by MaGiK54 De beelden waren van Tiesto in Concert |

Het zag er errug goed uit, veel verschillende camera-posities. |
ZO ik heb ook ff m'n cameraatje leeggehaald...
Het zijn niet zoveel foto's maar toch wel leuk te bekijken vind ik. Ook heb ik wat filmpjes gemaakt met m'n digi-cam. Leuk om te zien wat voor een sfeertje er hing tijdens het draaien van Tiesto. Maar grote qualiteit moet je er niet van verwachten, vooral de mic van m'n cameraatje trok het niet echt! En ik kan ook niet ongelimiteerd achter elkaar opnemen dus heb ik er maar een paar achter elkaar geplakt, wat overgens niet echt storend is....
Foto's
Hiero >> http://www.xs4all.nl/~addink2/img/20030920/
Filmpjes
Filmpje1 Filmpje2 Filmpje3 Filmpje4 Filmpje5
| Originally posted by Spinnin Jack Foto's Hiero >> http://www.xs4all.nl/~addink2/img/20030920/ |
01 DJ Ti�sto - Traffic
02 Fictivision vs Phynn - Escape (Phynn Mix)
03 Ayu - M (Above & Beyond Typhoon Dub)
04 Radiohead - Street Spirit (DJ Tiesto Remix)
05 Mark Norman - Stream
06 Tilt Vs Paul Van Dyk - Rendezvous (Remix) (?)
07 DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
08 Kay D Smith & Marc Tall - Passive Resistance (Hoipolloi Mix)
09 DJ Tiesto - Lethal Industry (Original Mix)
10 Mark Norman - Phantom
11 DJ Tiesto - Theme From Norefjell (DJ Jan & Christophe Chantzis Remix)
12 Armani & Ghost - Airport
13 William Orbit - Barbers Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix)
| Originally posted by Spinnin Jack ZO ik heb ook ff m'n cameraatje leeggehaald... Het zijn niet zoveel foto's maar toch wel leuk te bekijken vind ik. Ook heb ik wat filmpjes gemaakt met m'n digi-cam. Leuk om te zien wat voor een sfeertje er hing tijdens het draaien van Tiesto. Maar grote qualiteit moet je er niet van verwachten, vooral de mic van m'n cameraatje trok het niet echt! En ik kan ook niet ongelimiteerd achter elkaar opnemen dus heb ik er maar een paar achter elkaar geplakt, wat overgens niet echt storend is.... Foto's Hiero >> http://www.xs4all.nl/~addink2/img/20030920/ Filmpjes Filmpje1 Filmpje2 Filmpje3 Filmpje4 Filmpje5 |
15 mb lol 
| Originally posted by eieregooie Leuk, die thumbnails... local file path gaat alleen niet werken hoor ![]() |
damn wat een vette filmpjes, iedereen ging bij barbers wel uit hun dak als ik het zou bekijk.
trouwens weet iemand de titels van de nummers bij het 2e filmpje en het 3e filmpje?
| Originally posted by basvh damn wat een vette filmpjes, iedereen ging bij barbers wel uit hun dak als ik het zou bekijk. trouwens weet iemand de titels van de nummers bij het 2e filmpje en het 3e filmpje? |
ik bedoel de titels van de nummers bij deze 2 filmpjes
TIC_DVD_Launchparty_Small-Impression3.avi
TIC_DVD_Launchparty_Small-Impression2.avi
| Originally posted by basvh ik bedoel de titels van de nummers bij deze 2 filmpjes TIC_DVD_Launchparty_Small-Impression3.avi: William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Ti�sto Remix) TIC_DVD_Launchparty_Small-Impression2.avi: Tilt Vs Paul Van Dyk - Rendezvous (Remix) |
ff dees downen...[/EDIT]
| Originally posted by eieregooie Of heb ik andere filmpjes? |
Dat is correct 
| Originally posted by arj1o1 small impression? 15 mb lol ![]() thanks |
De release van de DVD is uitgesteld naar 1 oktober, kreeg net een mailtje binnen van www.bseendvd.nl
| Originally posted by Blik De release van de DVD is uitgesteld naar 1 oktober, kreeg net een mailtje binnen van www.bseendvd.nl |