TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ mag top 100 2003!!
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by arj1o1 on Oct-30-2003 18:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Grolsch is 6,96 bij de AH!

En Harmen, we zullen zien. Ik ben benieuwd iig...

bij de c1000 3,25 voor 12 twistoff flesjes

Posted by Djeebie on Oct-30-2003 19:32:

Ik denk, maar hoop vooral, dat Ti�sto hem gewoon voor de tweede keer op rij wint

1. Ti�sto
2. Armin
3. Sasha
4. Paul van Dyk
5. John Digweed

Posted by MaGiK54 on Oct-30-2003 21:48:

quote:
Originally posted by Chicane
Waarom is iedereen hier in vredesnaam zo Sasha en Digweed freak terwijl die 2 kneuzen hier niet eens komen en alleen maar bekend zijn van livesets? Sasha flikt het telkoms om stom toevallig het vliegtuig te missen of gewoon niet op te komen dagen, lekkere dj ben je dan.. om maar 1 iemand te kwoten: RUKKER!!

Seb Fontaine mist altijd zijn vliegtuig. En wat Magrec al zei, Digweed en Sasha back to back at Dance Valley en beide een keer in een club gedraaid dit jaar (ok Sasha moet nog draaien). Dus die twee kneuzen hebben zekers gedraaid in Nederland.

En aangezien beide kneuzen de afgelopen jaren in de top 3 hebben gestaan, denk ik zelf ook dat ze dit jaar weer minimaal in de top 5 komen, ondanks ik niet op ze heb gestemd. Denk dat de meeste mensen hier niet op beide heren hebben gestemd, maar het realistisch om te zeggen dat ze in de top 5 komen, zoals veel mensen hiero verwachten, dat maakt ze niet gelijk S/D freak.

Posted by Chicane on Oct-30-2003 22:00:

En dat is ook precies alle keren dat ze hier geweest zijn, Digweed een keer in 1999 in Nighttown als ik me goed herinner. Verder zie je ze hier nooit, alleen dit jaar weer even een soort van hype van die 2. Persoonlijk vind ik ze kneuzen, ze draaien niks waar een beetje energie/drive/sfeer inzit, monotome grafmuziek noem ik het Wat de rest vind kan me kont roesten, maar het valt me op dat iedereen die 2 in 1 adem opnoemt

Posted by MaGiK54 on Oct-30-2003 22:07:

quote:
Originally posted by Chicane
En dat is ook precies alle keren dat ze hier geweest zijn, Digweed een keer in 1999 in Nighttown als ik me goed herinner. Verder zie je ze hier nooit, alleen dit jaar weer even een soort van hype van die 2. Persoonlijk vind ik ze kneuzen, ze draaien niks waar een beetje energie/drive/sfeer inzit, monotome grafmuziek noem ik het Wat de rest vind kan me kont roesten, maar het valt me op dat iedereen die 2 in 1 adem opnoemt

Tis ook niet helemaal mijn ding, maar dat ze nooit hier zijn, ben ik niet met je eens. Verleden jaar Sasha mainstage DV. Digweed verleden jaar in de Eau, was een zeer vermakelijke set, ondanks ik niet helemaal prog minded ben. Maar welke Engelse DJ draait nou echt vaak in Nederland. Bv een Cox en een Oakie zijn ook maar gemiddeld twee keer in het jaar in Nederland en dat geldt voor de meeste Engelse toppers.

Posted by Remy D on Oct-30-2003 22:10:

quote:
Originally posted by MaGiK54
meeste Engelse toppers.

Zoveel toppers heeft Engeland niet hoor anders zouden ze hier wel vaker geboekt worden !!

Posted by Chicane on Oct-30-2003 22:11:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Tis ook niet helemaal mijn ding, maar dat ze nooit hier zijn, ben ik niet met je eens. Verleden jaar Sasha mainstage DV. Digweed verleden jaar in de Eau, was een zeer vermakelijke set, ondanks ik niet helemaal prog minded ben. Maar welke Engelse DJ draait nou echt vaak in Nederland. Bv een Cox en een Oakie zijn ook maar gemiddeld twee keer in het jaar in Nederland en dat geldt voor de meeste Engelse toppers.

Maar andersom kan het wel, Nederlanders in het buitenland. Zelfs in het kleinste kutgat op aarde staat een Nederlander uit z'n dak te gaan. Die Engelse dj's durven/ondernemen gewoon geen tokus om het publiek op te zoeken.

Posted by moogwai on Oct-30-2003 22:30:

Denk ook dat Tiesto het gewoon weer wordt.. of heel misschien Armin. Hoop in ieder geval dat PvD het niet gaat worden

Posted by jp on Oct-30-2003 22:32:

Dana staat er vast en zeker ook in

Posted by ahp2002 on Oct-30-2003 22:39:

voor wie niet kan wachten:

pvd = 1

99% zeker

Posted by Asperge on Oct-30-2003 22:52:

quote:
Originally posted by ahp2002

pvd = 1

99% zeker

ik wil het wetennnnnnnnnnnnnnnnnnnn, dit kan k niet geloven hehe

Posted by HBtje on Oct-30-2003 22:57:

Smiley DJ

quote:
Originally posted by ahp2002

pvd = 1

99% zeker

OMFG Yesssssssssssssssss dat is echt super als het waar zou zijn. PAULI 4 PRESIDENT

Posted by Remy D on Oct-30-2003 23:52:

Als Paul van Dyk het is gooi ik hem dood ook op Innercity met een mooie schoen weliswaar!!

Posted by Asperge on Oct-31-2003 00:28:

TIESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Posted by HBtje on Oct-31-2003 01:00:

quote:
Originally posted by Asperge
TIESTO

hehehehe jah nou ook wel verdiend hoor geef ik wel toe. Supermooie uitslag, 3 nederlande trance djs in top 10. Complete trance top 3. ruk progressive gezakt en plaats gemaakt voor 2 top djs. Nee ik ben hier tevreden mee, al had ik wel stiekempjes een beetje gehoopt op..................

Posted by ahp2002 on Oct-31-2003 04:33:

damn, mn bronnen zijn niet betrouwbaar

gefeliciteerd tiesto.... niet (meer) mn favoriete DJ, maar toch erreg goed, 2 jaar achter elkaar

Posted by arj1o1 on Oct-31-2003 07:10:

de eerste keer toch dat een dj 2x achter elkara de beste is?

Posted by Asperge on Oct-31-2003 09:49:

quote:
Originally posted by arj1o1
de eerste keer toch dat een dj 2x achter elkara de beste is?

Nope Cox en Digweed ook al.

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]