TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN!
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon tiesto komt om +/- 1 Uur en tis om 4 uur klaar |
ow dan kan ik misschien juist wel
:O
dacht nl. dat het al om 9 uur begint en tot dan werk ik...
22:00 kan ik maybe wel.
weet je cker dat het 22:00 begint waar staat dat??
Verdorie... nog steeds geen tijd gevonden om naar Breda te rijden voor een kaartje maar ben nog steeds vast van plan te komen hoor! Het is me alleen niet gelukt Engeltje over te halen om mee te gaan
Partyhardy, misschien kun jij nog een poging wagen? 
Ik hoop maar dat ze nog even niet uitverkocht zijn! Heb er zin in...! 

| Originally posted by M_Peror Het is me alleen niet gelukt Engeltje over te halen om mee te gaan Partyhardy, misschien kun jij nog een poging wagen? ![]() |
okay dan bij deze=> Engeltje, Engeltje...... je MOET gewoon komen!
Ik hoor deze week of ik de kaarten nog krijg, en dus of ik aanwezig ben....
| Originally posted by Partyhardy! haha okay dan bij deze=> Engeltje, Engeltje...... je MOET gewoon komen! |
Je moet 'r wel iets bieden in ruil voor haar aanwezigheid!
thnx...
ik kon het niet vinden
| Originally posted by Three 'O Three Slap verhaal Onno Je moet 'r wel iets bieden in ruil voor haar aanwezigheid! |

Yo ik ben ook aanwezig tickets zijn al weer aantal dagen in de pocket... dussuh zet mij ook maar op het lijssie he 
Glaantje
Tering! vet veel zeg! gaaf!

Hier in den haag is maar 1 winkel die ze verkoopt en daar zijn ze uitverkocht
En heb geen tijd om naar r'dam te gaan ofzo ivm stage

gister was ik met klasgenoot van me naaar die zaak gegaan, hij had toen het allerlaatste kaartje daar gekocht

weet ik ik had gebeld maar hij mocht ze niet apart leggen.
Dus anders zondag naar r'dam ofzo hopen dat ze ze dan nog ergens daar hebben...

| Originally posted by Optimus gister was ik met klasgenoot van me naaar die zaak gegaan, hij had toen het allerlaatste kaartje daar gekocht ![]() |
) en toen hadden ze dit feessie nog wel op het lijssie staan van kaarten
ik moet 2 kaartjes hebben

| Originally posted by Magic83 ik moet 2 kaartjes hebben |
zondag kan ik pas op z'n vroegst
dan bel ik wel naar r'dam of ze nog hebben...
YES !!!
ik heb 2 kaartjes
Gister maat van me 2 gehaald in Funkie House in r'dam.
Die hadden er op dat moment nog 100
HERE I COME

| Originally posted by Ding Chavez In Breda hebben ze ze vast nog wel. Moet je alleen ff in de trein zitten... Je kan evt even naar de Magik bellen (0765152992) om te vragen of ze ze nog hebben, weet je in ieder geval zeker dat als je gaat je niet voor niks gaat. |
En ook M_Peror heeft twee kaartjes! Yes! 
| Originally posted by M_Peror En ook M_Peror heeft twee kaartjes! Yes! |
| Originally posted by tijs08 en met twee kaartjes neem ik aan dat je je mooie stap maatje ook mee neemt? |
Ik kom met een goeie vriend van ons.
Heh :P ik zal ook is gaan kijken of ik geld over heb en ze nog kaarten verkopen.. Lijkt me wel weer cool om te gaan feesten..
| Originally posted by Teal'k Heh :P ik zal ook is gaan kijken of ik geld over heb en ze nog kaarten verkopen.. Lijkt me wel weer cool om te gaan feesten.. |
Ik moest gister werken in de Cruise Terminal en moet zeggen dat het een erg vette locatie kan worden. Ik weet niet hoe ze het gaan aankleden, maar hoop dat ze het uitzicht op de Maas behouden, dat is wel gaaf natuurlijk
Daarnaast heb je nog een soort van dakterras, maar daar viel gister al bijna een meisje overheen, omdat de hekjes ervoor gammel waren, dus denk niet dat we naar buiten kunnen.