TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lika som bär Threadet
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Glorie elak du e andrew... fint att du lyckats hitta tiesto ute i naturen dock ![]() e det bara jag som INTE tycker att han e ful eller ha stort huvud. alla bara kakkar på tiestos utseende. |

alltså jag tycker inte att han är snygg! jag tycker bara inte att han är en ful människa! och jag tycker jag ser många överlag som skriver att han e ful etc...
vi tycker inte att han är ful, vi tycker bara att han liknar en häst
| Originally posted by montana vi tycker inte att han är ful, vi tycker bara att han liknar en häst |
| Originally posted by Glorie alltså jag tycker inte att han är snygg! jag tycker bara inte att han är en ful människa! och jag tycker jag ser många överlag som skriver att han e ful etc... |
), men hans smile påminner om ett hästsmile
| Originally posted by jofawe ÅSNA ffs och Håkan Hellström! |
säger sig självt kanske 
Adam Beyer (och en smörgås med öl)
Vår egen Connector (och Chris Liebling)
haha jofawe, den var bra =)
| Originally posted by Dioxys säger sig självt kanske |
Jofawe
Det var grymt likt
.. Gillade även tijs + horse
..
Men håller dock med St_Andrew (inte heller jag är gay..) han e ju inte direkt en ful människa men han e fan inte "snygg" heller :P
Zlatan
A*S*Y*S* (Frank Ellrich (Kai MacDonald aka. Kai Tracid))

hoho.....råkade lägga märke till en sak när jag satt och bläddrade igenom bilderna från amsterdam:
Laszlo:
Gollum:

Där har vi förklaringen till dom skrämande olika sidorna man kan se hos dig... 
| Originally posted by SteveTranz4ever Där har vi förklaringen till dom skrämande olika sidorna man kan se hos dig... |
Haha Laszlo!
Och några ungar undrade om jag var släkt med han som gör rösten till Gollum 
Fredriks Gollum röst <-> Gollums normala röst
Ska spela in det någon gång o posta det 
| Originally posted by SteveTranz4ever A*S*Y*S* (Frank Ellrich (Kai MacDonald aka. Kai Tracid)) |
de där ser precis ut som samma person glorie, läskigt.
säkert att du inte e han daniey? 

| Originally posted by Glorie du skulle skrivit Frank Ellrich i ASYS i stället, enbart. ang Laszlos lookalikes e det likt båda två. Intressant hur du kan va lik James Bond och Gollum samtidigt Laszlo här e en ny jag upptäckte ikväll. Obs att Det e mer likt om man kollar på Lars tvprogram Studio Pop(SVT) men de fanns inga bra bilder på honom på nätet när han e långhårig. Daniey på sweta Lars Beckung (f.d. VJ på MTV och numera programledare på SVT) |

... Satt & kollade igenom lite gamla bilder från semestern på Cypern 2000 & då slog de mig...
Steve (Ayia Napa 2000)

Tengil (Bröderna Lejonhjärta 1977)

All makt åt Tengil... ja som dom sa i filmen... 
| Originally posted by SteveTranz4ever ... Satt & kollade igenom lite gamla bilder från semestern på Cypern 2000 & då slog de mig... Steve (Ayia Napa 2000) ![]() Tengil (Bröderna Lejonhjärta 1977) ![]() All makt åt Tengil... ja som dom sa i filmen... |
jofawe
Macaulay Culkin

hahahah... ofan!
| Originally posted by SteveTranz4ever ... Satt & kollade igenom lite gamla bilder från semestern på Cypern 2000 & då slog de mig... Steve (Ayia Napa 2000) ![]() Tengil (Bröderna Lejonhjärta 1977) ![]() All makt åt Tengil... ja som dom sa i filmen... |