TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
| quote: |
| Originally posted by Blik ik bied mijn excuses aan aan Ding Chavez, |
ID&T had het ook gewoon verkeerd in het persbericht gezet.
| Originally posted by HBtje Had laatst ergens gelezen dat het nummer Cave - Street Carnival, ja die met die break met al die trommels enzo, op ID&T gesigned is. Zou me daarom ook niets verbazen als dit het thema wordt van Innercity |
| Originally posted by Optimus Sunshine die je elk uur in elke zaal hoort |
Hoop ik niet dat ze die brazilaanse trommelaars van TiC weer op weten te duiken..
dat was welgeteld 1 minuut leuk.. 
Nou mogen ze mooi de danseressen van die carnavalsparade over laten vliegen 
JIPPIE!
doen! (wel zelfde kledij, mag dan wel december zijn, maarruh.. het oog wil ook wat)
| Originally posted by Fkwebeman JIPPIE! doen! (wel zelfde kledij, mag dan wel december zijn, maarruh.. het oog wil ook wat) |
| Originally posted by Blik dat nummer is dan al bijna een jaar oud, zal toch niet (vind het nummer trouwens wel relaxed moet ik toegeven) |
maar goed iig eerst line up afwachten en als er nog meer toffe djs staan naast paul dan kom ik wel denk ik
mwhehe, sterker nog, hij is dan nog zelfs ouder dan een jaar
Pvd klinkt wel weer lekker,
maar kan me nog herinneren dat ik het vorig jaar echt een superzuigfeest vond, dus weet nog niet of ik dit jaar wel ga..
| Originally posted by Jappio maar kan me nog herinneren dat ik het vorig jaar echt een superzuigfeest vond, dus weet nog niet of ik dit jaar wel ga.. |
| Originally posted by New Wave same here, ik wacht eerst effe die line-up af. Het zal wel ontzettend bagger zijn, ik heb een voorgevoel |
| Originally posted by DJ_Massive moeten ze wel van heel goede huize komen wil jij het een goeie line-up vinden timmie |
Sven Vathwas is ook van de partij! Zie www.cocoon.net 
| Originally posted by Freezel Sven Vathwas is ook van de partij! Zie www.cocoon.net |
| Originally posted by New Wave goh hoeveelste keer achter elkaar nu al? 3de keer, 4de keer? Blijft vernieuwend Innercity Zal me niets verbazen dat Michel de Hey ook komt...... |
Hij zal ook ongetwijfeld weer op de mainstage staan, het blijft toch IC.
| Originally posted by Freezel Sven Vathwas is ook van de partij! Zie www.cocoon.net |
| Originally posted by jploveparade Innercity 2000: PvD en V�th na elkaar op mainstage |
de beide sets luister ik regelmatig
Ik had die set van Svennie van IC 2000 pas nog geluisterd en damn.... hijs echt nog steeds vet. Beter dan al die slome setjes die hij nu draait met die kut electro erbij 
Ik ben er nu bijna zeker bij, alleen zal het weer moeilijk worden mensen mee te krijgen (ik wordt er echt gek door)...maar heb waarschijnlijk 2 man zover gekregen om mee te gaan). Ben ik de enige die hier last van heeft, mensen zoeken onder je vriendenkring om naar feesten te gaan???
Sven vath is wel rlx, zal de eerste keer voor me zijn dat ik hem (bewust
) meemaak. Vorige keer op mysteryland had ik het nie door.
Van mij mag id&t nog wel gabriel&dresden, armin van buuren, sander kleinenberg en natuurlijk tiesto halen voor de line-up, en dat ze het laten jean te halen voor ook maar iets (schoonmaker vind ik dan weer wel een leuke plaats voor hem
)
Greetz Muppet
| Originally posted by Bellie Ik had die set van Svennie van IC 2000 pas nog geluisterd en damn.... hijs echt nog steeds vet. Beter dan al die slome setjes die hij nu draait met die kut electro erbij |
| Originally posted by New Wave goh hoeveelste keer achter elkaar nu al? 3de keer, 4de keer? Blijft vernieuwend Innercity Zal me niets verbazen dat Michel de Hey ook komt...... |
| Originally posted by Remy D Toch blijft het altijd weer treurig om te zien dat de rukker die nooit naar feesten gaat altijd weer het eerste met zijn commentaar aan komt zetten, terwijl de mensen die wel gaan het wel tof vinden. Maarja je moet toch wat als je zo'n stumper bent als hem!!! |
Gaat ie Lekker New Wave
Vath heeft op elke IC gestaan, dus het verbaasd me niet dat hij er dit jaar staat. Ik denk dat ze Marco V ook wel op de mainstage zetten
Dus we hebben
Paul van Dyk
Sven Vath
Marco V
Ik verwacht
Dave Clarke (die komt bijna elk jaar)
K.Cee
Benjamin Bates
Laidback Luke
Sander Kleinenberg