TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »
Kan niet wachten op Ajax - Milan! Wordt echt heel erg spannend! Gelukkig heb ik nog kaartjes kunnen krijgen
monaco - deportivo 4-0

psv - aek 0-0
pijnlijK met hoofdletter K voor deportivo!!! t is ook niet eerlijk trouwens, monaco heeft allemaal vette belastingvoordelen en heeft dus in verhouding meer geld om spelers te kopen
Monaco ondertussen met 5-2 voor tegen Deportivo en PSV moet daar ook nog naartoe

tyfus..
8-3 bij monaco - depor
wat is daar wel niet aan de hand?
dacht eerst dat het een foutje was toen ik vi.nl opstartte..
goede overwinning van psv gister, alhoewel het niet overtuigend was (stond in het Brabants Dagblad en die zijn zo pro-psv als maar zijn kan dus dat zal dan wel)
psv doet weer mee voor de 2de plaats, alhoewel ik zeker ben dat ze dat niet gaan halen, ze waren gewoon kansloos tegen monaco en deportivo. Maar die Uefa cup hebben ze in ieder geval bijna zeker, is al wat meer dan vorig jaar
PSVspeelde gister een hele degelijke pot. Ze hebben volgens mij maar 2 kansen weg gegeven. Daar scoorde AEK volgens mij eigenlijk ook ��n keer uit, maar ik kon in het stadion niet goed zien of ie nu wel of niet over de lijn was en de grens blijkbaar ook niet 
PSV had er zelf ook wel 1 of 2 bij moeten maken. Dat het niet overtuigend was, tja, wanneer het is het overtuigend?
2-0 is gewoon een hele goede uitslag.
Wat er in Monaco is gebeurd weet ik ook niet, maar volgens mij hebben ze de doelen vervangen door korven en zijn ze gaan korfballen!
Of dat dit nu positief is voor PSV zal de toekomst uit moeten wijzen, maar ik denk eigenlijk van niet omdat PSV nu zo goed als zeker minstens 1 punt moet pakken in Monaco.
En dat zie ik niet zomaar gebeuren...
Voordeel is nu wel Monaco zichzelf misschien gaat overschatten en PSV zal hun zeker niet onderschatten.
Ik vrees echter dat PSV het kan schudden, maar voetbal blijft een raar spelletje!
| quote: |
| Originally posted by raoel Daar scoorde AEK volgens mij eigenlijk ook ��n keer uit, maar ik kon in het stadion niet goed zien of ie nu wel of niet over de lijn was en de grens blijkbaar ook niet ![]() |
) was de bal over de lijn
Toen het al 2-0 was. Dacht zo rond 20-15 minuten voor tijd.
Ow ja, psv kan aan de bak tegen monaco volgende keer 
Dat gebeurde idd een kwartiertje voor tijd.
Dan was het misschien nog spannend geworden 
En dat vrees ik ook DC 
| Originally posted by New Wave Goh, meneer de degradatiekandidaat komt ook weer even om de hoek kijken..... En we Als volgend jaar het GelreDome wordt afgebroken komt er trouwens een nieuwe fietstassen fabriek. |

| Originally posted by SnuggLe Jaaaaaaaa! ![]() KLOTE vitesse. Het is zwart het is geel het is HOMOSEXUEEL! Karel is onze held, Karel is onze held, Hij heeft in zijn eentje vitesse geveld, Karel is onze held! |
| Originally posted by basd Dat doet ie anders nooooooooooooit.. Nou alweer gezopen? |

| Originally posted by raoel Daar scoorde AEK volgens mij eigenlijk ook ��n keer uit, maar ik kon in het stadion niet goed zien of ie nu wel of niet over de lijn was en de grens blijkbaar ook niet ![]() . Wat er in Monaco is gebeurd weet ik ook niet, maar volgens mij hebben ze de doelen vervangen door korven en zijn ze gaan korfballen! |
| Originally posted by Blik goede overwinning van psv gister, alhoewel het niet overtuigend was (stond in het Brabants Dagblad en die zijn zo pro-psv als maar zijn kan dus dat zal dan wel) psv doet weer mee voor de 2de plaats, alhoewel ik zeker ben dat ze dat niet gaan halen, ze waren gewoon kansloos tegen monaco en deportivo. Maar die Uefa cup hebben ze in ieder geval bijna zeker, is al wat meer dan vorig jaar |
| Originally posted by Jappio Vond het een hele degelijke overwinning moet ik zeggen van PSV, en dat zonder je bepalende spelers (van bommel, vogel) en snap jou reply ook niet echt blik? Is dit een stukje frustratie omdat Ajaks ook een wereldpartij speelde dinsdag? |
Feyenoord - Teplice 0 - 1
Die Swerts...rood voor het neerhalen van een speler in de tweede minuut.
| Originally posted by Djeebie Feyenoord - Teplice 0 - 1 Die Swerts...rood voor het neerhalen van een speler in de tweede minuut. |
het schijnt dat als feyenoord verliest er een grote kans is dat nederland in het europees landenklassement verdrongen word door tsjechie. Dan mogen we nog maar 1 team naar de champions league stuten...
Effe speciaal voor Brammetje:
HET IS STEEEEEEEEEEEEEL OP HET KLEUTERVAK,
HET IS STEEEEEEL OP HET KLEUTERVAK,
HET IS STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL OP HET KLEUTERVAK!!!
HET IS STEEEEEEEEEL OP HET KLEUTERVAK!

0-2 wat een afgang zeg 
Als je dit voetbal laat zien dan ben je niet CL waardig!!
wat een afgang zeg... ze horen zo inderdaad niet thuis in de Champions League...
De enige goeie spelers zijn Ono en Buffel. Verder doet Kuyt en Schreuder het wel aardig en de rest bakt er weinig van. Van mij mag Lodewijks weer de goal in, die Zoetebier keept als een dweil het hele seizoen.
Wat een afgang voor Feyenoord ja... pff. Ook al wat die rode kaart echt overdreven.. maar ja daar schiet je niks mee op.
En PSV moet nu gewoon 2x winnen, wat zeker niet onmogelijk is. Maar in ieder geval is de opdracht duidelijk (en altijd positief blijven denken he
) Andere scenario's zie ik niet zitten, 3-0 winnen thuis van Deportivo lukt dus nooit!
Ik zie Ajax wel meer kans hebben, alleen winnen van zowel Milan als Brugge lijkt me sterk, maar ze hebben altijd nog het ajax-geluk...
Gelijk in monaco en thuis met 2-0 winnen van Depor, dan zijn we er ook al.
Scoort depor ook maar ��n keer, dan moet PSV er 4 maken.
Dus dat is echt een kut scenario!
Ik ga er dus van uit dat Depor wint van AEK.
Ik zie PSV de 2e ronde niet halen, maar over winteren doen we wel.
Eigenlijk belachtelijk dat de #3 door gaat naar de UEFA cup.
| Originally posted by moogwai maar ze hebben altijd nog het ajax-geluk... |

| Originally posted by New Wave FUK JOE!!! ![]() ![]() ![]() |