TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Revolution - 8 november Heineken Music Hall
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
Tiesto is natuurlijk de main act van het feest, maar persoonlijk kijk ik meer uit naar Cross en Remy, waar ik al jaren een fan van ben 
Hoop dat het een soort Dutch Dimension wordt (ook van mojo geloof ik?)
Denk nog steeds met weemoed terug aan de eerst Dutch Dimension in de HMH 
| quote: |
| Originally posted by Sabina Hoop dat het een soort Dutch Dimension wordt (ook van mojo geloof ik?) Denk nog steeds met weemoed terug aan de eerst Dutch Dimension in de HMH |
Dutch Dimension was ID&T samen met Mojo.
| Originally posted by FunkySimon Heineken Music Hall is toch in bezit van MOJO? |
Dat wist ik al ja
Mojo doet alle boekingen van concerten e.d. Echt SUPERVEEL concerten in NL worden door hun geregeld.
Denk niet dat het een echt monopolie is als in 'ze geven anderen geen kans', tenminste, vind hun niet aggressief ofzo.
Ik werk ook veel voor Mojo. De ENschedeploeg, waar ik voor werk (bijbaantje), werkt al jaren voor Mojo, het was hun eerst opdrachtgever. Sindsdien doen we in opdracht voor hun allemaal concerten etc (licht/geluid en shit).
| Originally posted by basvh Jah klopt, ik heb laatst presentatie over Mojo moeten doen. Als je leest wat ze allemaal hebben en organiseren dan wordt je ff helemaal stil. die gasten hebben een vette markt monopolie Moji is dochteronderneming van Clear channel Entertainment. Clearchannel hebben divisies door heel europa> een aantal festivals wat ze hebben> I Love Techno Rock Werchter Roskilde In NL> Lowlands, maar bijna elk festival Komt er gewoon op neer dat Clear Channel zo'n beetje elk groot festival en concert organiseren in europa en de vs. (In Nederland wordt 90% van alle concerten en niet-dancefestivals door mojo georganiseerd In de vs hebben ze ook nog eens 1200 radio stations en een hele zooi tv stations. Ook organiseren ze veel grote sportevenementen. Verder zijn ze eigenaar van de ticketservoce van de VS zeg maar. Ticketservice Nederland is daar weer een dochter van. En in de vs organiseren ze ook theatervoorstellingen, concerten, festivals. Jah jongens hebben jullie toch weer wat geleerd vandaag |
| Originally posted by snitz Ik vond mijn lingerie presentatie toch veel intressanter |
Ik wil hier ook naar toe!

| Originally posted by Partyhardy! Ik wil hier ook naar toe! |
| Originally posted by moogwai btw... Ferry Corsten - Kyoto is track 16 |
Woeiiiii nog even en het is alweer zover 
Ik kijk zeker uit naar de set van Tiesto maar Cross is ook een zeer vertrouwde dance department dj die mij altijd een warn gevoel geeft. Ik denk dat Remy zoals gewoonlijk lekkere stampende prog gaat draaien & Cross ook wel veel uit dat bakje zal gaan draaien. Nog 9 naggies slapen en het is zo ver 
Beter zendt 538 dit uit.
Geen loze zaadinterviews en korte sets 
heb ik er nou overheen gelezen..of is er gewoon nog geen timetable?

I've managed to get hold of Revolution tickets - just wondering if the Heineken Music Hall has a dress code and whether its legit to smoke cannabis in the club?
Wessel zei net op de radio dat dj remy zou beginnen....
Iemand toevallig nog een kaartje over? Ik moet er nog eentje hebben... 
Hier dan de time-table:
23.00 - 01.15 uur - Remy
01.15 - 02.00 uur - Futureshock
02.00 - 05.00 uur - Ti�sto
05.00 - 07.00 uur - Cross
Nette timetable. Ik ben er vroeg bij want ik wil Remy niet missen.
Ik hoop dat hij classic set gaat draaien, zoals hij altijd deed met Marcello en Dimitri. Ik hoorde van Wessel van Diepen in Dance Department afgelopen zaterdag dat Remy een speciale set ging neerzetten, dus ik ben benieuwd 
| Originally posted by HiGH_NrG Iemand toevallig nog een kaartje over? Ik moet er nog eentje hebben... |
.
| Originally posted by HiGH_NrG Trouwens ik vind dat Futureshock wel een beetje kort draait... |
| Originally posted by basd = live-act, een uur is dan heel normaal.. |
Wordt het nou uitgezonden?