TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T.com: The Best 500 Ever
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:18:

jezus motorcycle, wat een afgang


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:18:

Hierna de 1st Rebirth


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:22:

quote:
Originally posted by Freezel
Hierna de 1st Rebirth


1 van de weinige hardcore platen die ik zeer te pruimen vind


Posted by visje on Dec-31-2003 16:23:

beetje jammer van ATRC goed nr maar in top 10 van best 500 ever dacht et niet


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:23:

quote:
Originally posted by visje
beetje jammer van ATRC goed nr maar in top 10 van best 500 ever dacht et niet


over een jaar of 10 misschien


Posted by visje on Dec-31-2003 16:25:

wat me zoiezo opvalt is dat er heel veel platen van dit jaar er tussen zitten, te begrijpen natuurlijk de echt goede platen van 4 jaar vergeet je natuurlijk na een tijdje. acht, tis wel lekker luisteren luister de hele dag al


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:26:

quote:
Originally posted by visje
wat me zoiezo opvalt is dat er heel veel platen van dit jaar er tussen zitten, te begrijpen natuurlijk de echt goede platen van 4 jaar vergeet je natuurlijk na een tijdje. acht, tis wel lekker luisteren luister de hele dag al


dat is omdat veel van die BreEzAh kotertjes geen oudere nummers kennen


Posted by visje on Dec-31-2003 16:27:

Unhappy

daarom heb ik dus niet gestemd ben ook maar 18

first rebirth(y) goeie plaat


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:27:

wat een melodie...

en dan die basss

VET!!!!!!!!!!!!


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:28:

quote:
Originally posted by visje
daarom heb ik dus niet gestemd ben ook maar 18


ach k ben ook pas 18 en heb ook gestemd


Posted by Original on Dec-31-2003 16:28:

jaaaaaaaaaa.. First Rebirth, dit is nou echt zon plaat die in de top 10 hoort.


Posted by visje on Dec-31-2003 16:29:

tatatataatatatatatatataatataataatatatatatatatatat


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:33:

05 Energy 52 - Cafe del mar

heb ik op gestemd


Posted by visje on Dec-31-2003 16:33:

hehehe

TUUUUUUUUNEEEEE !!!!! :d:d:d:d


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:33:

LOL zelfs Traffic staat erin


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:35:

quote:
Originally posted by Freezel
LOL zelfs Traffic staat erin haha:


pfffffffffffff lol

04 Dj Tiesto - Traffic

is flight 643 al geweest?


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:36:

quote:
Originally posted by Asperge
pfffffffffffff lol

04 Dj Tiesto - Traffic

is flight 643 al geweest?


nope, die zal er dan ook wel bij staan


Posted by Bailey on Dec-31-2003 16:38:

hahahahahahaahahahahaha traffic hahahahaahaha


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:38:

Born Slippy, Flight 643 en nog eentje dan is ie compleet lijkt mij


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:38:

Wat is dit voor versie joh? De structuur klopt voor geen meter


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:39:

quote:
Originally posted by Freezel
Born Slippy, Flight 643 en nog eentje dan is ie compleet lijkt mij


Denk k t ook, wat zou die andere zijn?


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:40:

quote:
Originally posted by Asperge
Wat is dit voor versie joh? De structuur klopt voor geen meter


MHM Edit: ID$T edit ze zelf denk ik?

ID$T Radio tracker: http://www.qbox.nl/idt/


Posted by Bailey on Dec-31-2003 16:40:

quote:
Originally posted by Asperge
Wat is dit voor versie joh? De structuur klopt voor geen meter


Een of andere radio edit denk ik


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:40:

03 Delerium - Silence



edit: geen tiesto mix dus


Posted by Cosmic on Dec-31-2003 16:40:

Tjemig, Traffic op 4 in de top 500 EVER! Ken je nog beter Zombie Nation daar zetten, die heeft nog meer eeuwigheidswaarde


W000t, SILENCE!!!

PS: IS Airwave al geweest? Ben wel benieuwd wie dr op 2 en 1 staan. Born Slippy?


Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.