TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien....
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Bellie Hahaha wat lul je nou rare gast ![]() Deze foto was genomen op Qlimax.En volgens mij ook nog voor Mauro.Want ik was hier nog niet helemaal de weg kwijt.Je had me moeten zien nadat mauro gespinned had.haha nee dat had je eigenlijk NIET willen zien.LOL ![]() GREETZ!! |
hehe ok misschien niet fris maar ook niet de weg kwijt.....
kijk maar hoe ik er hier uitzie.Later op de avond.
BeLLiE + Nancy 

GREETZ!!
als je alleen maar pics van nuchtere mensen wil, dan kun je net zo goed de thread closen
aangezien er hier een behoorlijk aantal snoepzakjes en poederdoosjes rondlopen...

Dat is waar ja......dan krijg je van die nette saaie foto's
en das ook nep..
Maaruh eye-riz.Wie ben jij,ik heb jou nog nooit gezien hier.zie wel dat je nieuw bent i.i.g.
GREETZ!!
ik moet ook nog een aantal pics posten van m'n vakantie.........maar dan moet ik ze eerst van m'n freunden krijgen
ben niet echt nieuw, maar wel 'fris' 
heb gewoon niet zo vaak gepost...
ga geen foto's in forum plakken
ik kijk wel uit 
kijk anders maar ff op onze site, staan foto's op...
| Originally posted by Eye-Riz ben niet echt nieuw, maar wel 'fris' ![]() heb gewoon niet zo vaak gepost... ga geen foto's in forum plakken ik kijk wel uit ![]() kijk anders maar ff op onze site, staan foto's op... |
coole pics Bellie..
hey Eye-riz is dat nexus in Leiden???? daar ben ik ooit geweest
misschien ni..maar ja zelfde naam.lol....nee Boeiuh
[/ambiguous mode]
hier nog een leuke Pic for ya!!!!!!
seeeee I CAN FLYYYYYYYYYYYYYYY
..tot dat het koord knapte!!! LOL
Dit was vorig jaar in ................... JAJAJAJ vraag maar an Bellie Bel
| Originally posted by Nastra Azzurro Dit was vorig jaar in ................... JAJAJAJ vraag maar an Bellie Bel |
Gave foto !
Nee, is niet NEXUS uit Leiden. Is een vriendenclubje uit Utrecht dat eens in de 3 maanden een geweldig relaxt underground Trance-feest organiseerd voor zo'n 350 man.
| Originally posted by Dago "B" Duck Gave foto ! Nee, is niet NEXUS uit Leiden. Is een vriendenclubje uit Utrecht dat eens in de 3 maanden een geweldig relaxt underground Trance-feest organiseerd voor zo'n +/- 350 man. |
maar...ey YO..Nastra, ben je nou blank of donker? want op die dj foto leek je donker, maar op deze blank! Niet dat het wat uitmaakt, maar ik ben gewoon curious..... 
Ik ben beiden.....(wigger)
Snachts of als ik ergens donker ben verander ik kleur ..dan word ik zwart...
Las de SON schijnt word ik blank....Ik heb genetische eigenschappen van zon Iguana vaag beest die kleur kan veranderen.....
NEEEEEEEEEEE joh
Ik gewoon een Blanke Brit
Alleen ja als ik in de zon heb gelegen kan je het ni bepalen soms...
BOEIUH
haha kewl nastra 
je bent wel gek ouwe dat je hebt gejumped op kreta....
mij niet gezien.Ken ik het wel weer.Als ik jump knapt het elastiek weer ofzo 
GREETZ!!
hahahaha, Nastra, leuke foto 
en nee, Bellie, het is dus niet Nexus uit Leiden (daar schijnt Armin zijn residentie te hebben gehad)... was ook even verward toen ik hoorde dat er al een Nexus gebeuren bestond in de house...
Check die site anders ff en laat dan ook wat achter in ons gastenboek, dan gebeurt daar tenminste ook wat

en oja, Petrus en Optimus zijn al een keer zo 'aardig' (
) geweest om mijn foto ergens te plaatsen op dit forum, dus daar doen we maar niet meer aan, hihihi!
| Originally posted by Eye-Riz hahahaha, Nastra, leuke foto ![]() en nee, Bellie, het is dus niet Nexus uit Leiden (daar schijnt Armin zijn residentie te hebben gehad)... was ook even verward toen ik hoorde dat er al een Nexus gebeuren bestond in de house... Check die site anders ff en laat dan ook wat achter in ons gastenboek, dan gebeurt daar tenminste ook wat ![]() en oja, Petrus en Optimus zijn al een keer zo 'aardig' ( ) geweest om mijn foto ergens te plaatsen op dit forum, dus daar doen we maar niet meer aan, hihihi! |

mmm, te weinig koffie gedronken vanmorgen, ben overduidelijk nog steeds niet wakker 
hey maar eh... waar blijven al die foto's nou?!
| Originally posted by Eye-Riz hey maar eh... waar blijven al die foto's nou?! |
ach joh, kom op, beetje schminck, beetje andere kleertjes, en niemand die het doorheeft dat jij het niet bent.

| Originally posted by Eye-Riz ach joh, kom op, beetje schminck, beetje andere kleertjes, en niemand die het doorheeft dat jij het niet bent. |
jaja, en ikke Barbie 

| Originally posted by Eye-Riz ga geen foto's in forum plakken ik kijk wel uit ![]() kijk anders maar ff op onze site, staan foto's op... hey maar eh... waar blijven al die foto's nou?! |

| Originally posted by Bellie ??????? Dat klopt niet echt he meisie!! Je wil wel foto's van anderen zien maar zelf wil je niet je eigen foto plaatsen...... ![]() GREETZ!! |