TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Snart smäller det!
Kommer bli så jäkla grymt!
Nån som vet nåt om bussen ner från stockholm, varifrån går den(exakt, inte bara stockholm central som det står på Tc:s hemsida)?
Unis!!! Dig ser man inte till så mycket? eller har jag fel kanske...
du får se till att komma på vår TA-meetup
eller langa upp dig själv på http://sweta.mine.nu så man vet vem man ska leta efter 
på tal om bussen, så kan jag luska i det, med arrangören som jag känner 
vet ni om det fortfarande finns tix i sthlm?
det fanns 20 biljetter kvar i sthlm i fredags...
ang mer exakt vilken gate bussen går från, väntar jag på mer exakt svar.. vet att det finns över 30 gates eller så,. från vart bussen kan gå ifrån så jag förstår om ni är lite oroliga 
jag återkommer.
ingen som ska dit med bil från sthlm och har 2 platser över i bil? finns det biljetter kvar så är det intressant.
| quote: |
| Originally posted by staz ingen som ska dit med bil från sthlm och har 2 platser över i bil? finns det biljetter kvar så är det intressant. |
, nee, men det vore kul att sticka dit ... fast ganska långt bit att åka .
tjenare alla...då ses vi på lördag då
en bra fråga ja måste ha svar på...var i linköping ligger nationernas hus? jag kommer från helsingborg o hittar precis till linköping :P hehe, väl inne där hittar ja knappt centrum
lite hjälp hade varit nice...
//dj m
| quote: |
| Originally posted by Mario_GX tjenare alla...då ses vi på lördag då en bra fråga ja måste ha svar på...var i linköping ligger nationernas hus? jag kommer från helsingborg o hittar precis till linköping :P hehe, väl inne där hittar ja knappt centrum lite hjälp hade varit nice...//dj m |
se till att kolla den här tråden så sent som möjligt eftersom jag kommer föreslå exakt tid för TA-meetupen snart.
| quote: |
| Originally posted by Glorie grymt! kommer du oxå se till att kolla den här tråden så sent som möjligt eftersom jag kommer föreslå exakt tid för TA-meetupen snart.vet inte om du kommer med bil eller tåg? bil: Parkeringar är utmärkta på kartan. gratisparkeringar med ljusgrönt. Kolla dock skyltarna för säkerhets skull OBS: Ställ er inte i parkeringshus eftersom de stänger klockan 12!! tåg: Från Resecentrum till Nationernas är det ca 750 meter att traska. du går rakt upp från RC längs den stora stora gatan järnvägsavenyn(som senare byter namn till vasavägen) med en allé!!! sväng vänster när du når stora teatern utmärkt med ett T!! (ef. ca 350 m, (den ligger på vänster sida ) You can't miss it. gå vänster in där på platensgatan.. gå ändra fram (två kvarter) ca: 300 m till du ser en kiosk som heter Ynges i ett hörn...(tittar du höger ser du domkyrkan) och du lär förmodligen höra dunket då oxå. sen går du höger upp på den kullerstensgatan..50 m den går lite uppför, så har du NH på höger sida! gå in nedre ingången. |
men hur sent ska informationen läggas upp? för vi kommer åka runt 1-2 tiden från helsingborg, och de vore synd ifall ja inte hinner få reda på samlingstiden 
hmmmmm......
speltiderna:
Envio & Endre 22:30-01
Kai Tracid 01-03
helst skulle vi behöva träffas mellan 21.30-22.30
problemet e att jag inte vet när jag ska jobba, fastän jag har tjatat i hjäl mig efter information
men det löser sig... jag vill INTE missa en TA-meetup 
men jag postar nån tid dagen innan, alltså på fredagen så kan ni kolla då 
ev. platser för en träff kan va (som vanligt
) till höger om dj'en... baren eller så
man måste ju kunna prata oxå, så jag tycker kanske inte dansgolvet e ett så ultimat ställe.. ska försöka få lite karta över stället
hmmmm
eller iofs.. jag kan ju gå dit i morgon och kolla läget 
vassegooo för kartan förresten 
Glorie: du råkar inte ha det fulla spelschemat för alla DJs?
| quote: |
| Originally posted by Funfrock Glorie: du råkar inte ha det fulla spelschemat för alla DJs? |
vaddå..kommer du oxå?
weeeeee...vilket dunderkalas det här blir 












^^
l33t 
| quote: |
| Originally posted by Sand Leaper l33t |
l33t = leet = elite = häftigt/ballt/skojigt/grymt/duktigt/ , vadhelst passar bäst in i sammanhanget..
supplying your geeky needs all the time.
| quote: |
| Originally posted by Glorie va? jag fattar inte sånt där ------------------------------- bussen från sthlm avgår från "orientexpressen" (vad det nu är) på centralstationen klockan 18.00 (bussen väntar inte) hem klockan 3.30 |
AAA FYFAN TAGGAD NU ASSÅ
Ahh, grym matkarta Glorie. Precis vad jag behöver. Lutar åt lite Taco.
Mumma!!
är det i Linköping där det finns en skulptur av en trasig cykel på torget i centrum? samt en stor idrottshall med ett badhus bredvid, å ännu en gigantisk idrottshall på andra sidan "sjön" eller vad man ska kalla det, med golf, basket, å hela köret?
isåfall har jag varit där förut.. kommer dock inte ihåg namnet på de städer jag vart i :P
det börjar dra ihop sig
eyyy
nu har jag äntligen fått mina arbetspass
mitt förslag till TA-träff är klockan 22.00 !!!! notera det nu
hehe, nemen e det ok för alla? då har väl folk kommit in va? (och då hinner väl envio & endre?)
plats återkommer jag med senare under fredagen, måste gå och reka området i morrn 
f.Ö kollade jag idag upp hur länge den lilla taco-baren hade öppet och de stänger 04.00 på löradagen 
Då ska jag hålla ögonen öppna 
jag har inte hunnit reka lokalen
men vi kan väl säga vid baren eller nåt.. tror nämligen det är två ingångar till MAINSTAGE.. annars hade vi kunnat ta vid ingången till MAINSTAGE. hmmm, bredvid dj'båset känns inte så stabilt?
aja, på förslag är alltså...
VID BAREN KLOCKAN 22.00!!! 
Ses imorgon!
| quote: |
| Originally posted by AC. Ses imorgon! |
kommer du?
varför har du inte sagt nåt?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.