TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]


Posted by Unis on Dec-08-2003 19:08:

Snart smäller det!
Kommer bli så jäkla grymt!
Nån som vet nåt om bussen ner från stockholm, varifrån går den(exakt, inte bara stockholm central som det står på Tc:s hemsida)?


Posted by Glorie on Dec-08-2003 20:43:

Party Hat

Unis!!! Dig ser man inte till så mycket? eller har jag fel kanske...
du får se till att komma på vår TA-meetup eller langa upp dig själv på http://sweta.mine.nu så man vet vem man ska leta efter

på tal om bussen, så kan jag luska i det, med arrangören som jag känner


Posted by staz on Dec-08-2003 22:07:

vet ni om det fortfarande finns tix i sthlm?


Posted by Glorie on Dec-09-2003 00:15:

det fanns 20 biljetter kvar i sthlm i fredags...

ang mer exakt vilken gate bussen går från, väntar jag på mer exakt svar.. vet att det finns över 30 gates eller så,. från vart bussen kan gå ifrån så jag förstår om ni är lite oroliga

jag återkommer.


Posted by staz on Dec-10-2003 00:14:

ingen som ska dit med bil från sthlm och har 2 platser över i bil? finns det biljetter kvar så är det intressant.


Posted by keddo on Dec-10-2003 07:41:

quote:
Originally posted by staz
ingen som ska dit med bil från sthlm och har 2 platser över i bil? finns det biljetter kvar så är det intressant.


sväng förbi varberg också, så hakar jag också , nee, men det vore kul att sticka dit ... fast ganska långt bit att åka .


Posted by Mario_GX on Dec-10-2003 12:56:

tjenare alla...då ses vi på lördag då en bra fråga ja måste ha svar på...var i linköping ligger nationernas hus? jag kommer från helsingborg o hittar precis till linköping :P hehe, väl inne där hittar ja knappt centrum lite hjälp hade varit nice...

//dj m


Posted by Glorie on Dec-10-2003 13:10:

quote:
Originally posted by Mario_GX
tjenare alla...då ses vi på lördag då en bra fråga ja måste ha svar på...var i linköping ligger nationernas hus? jag kommer från helsingborg o hittar precis till linköping :P hehe, väl inne där hittar ja knappt centrum lite hjälp hade varit nice...

//dj m


grymt! kommer du oxå se till att kolla den här tråden så sent som möjligt eftersom jag kommer föreslå exakt tid för TA-meetupen snart.



vet inte om du kommer med bil eller tåg?

bil:
Parkeringar är utmärkta på kartan. gratisparkeringar med ljusgrönt. Kolla dock skyltarna för säkerhets skull
OBS: Ställ er inte i parkeringshus eftersom de stänger klockan 12!!

tåg:
Från Resecentrum till Nationernas är det ca 750 meter att traska.
du går rakt upp från RC längs den stora stora gatan järnvägsavenyn(som senare byter namn till vasavägen) med en allé!!! sväng vänster när du når stora teatern utmärkt med ett T!! (ef. ca 350 m, (den ligger på vänster sida ) You can't miss it. gå vänster in där på platensgatan.. gå ändra fram (två kvarter) ca: 300 m till du ser en kiosk som heter Ynges i ett hörn...(tittar du höger ser du domkyrkan) och du lär förmodligen höra dunket då oxå. sen går du höger upp på den kullerstensgatan..50 m den går lite uppför, så har du NH på höger sida! gå in nedre ingången.


Posted by Mario_GX on Dec-10-2003 15:42:

quote:
Originally posted by Glorie
grymt! kommer du oxå se till att kolla den här tråden så sent som möjligt eftersom jag kommer föreslå exakt tid för TA-meetupen snart.



vet inte om du kommer med bil eller tåg?

bil:
Parkeringar är utmärkta på kartan. gratisparkeringar med ljusgrönt. Kolla dock skyltarna för säkerhets skull
OBS: Ställ er inte i parkeringshus eftersom de stänger klockan 12!!

tåg:
Från Resecentrum till Nationernas är det ca 750 meter att traska.
du går rakt upp från RC längs den stora stora gatan järnvägsavenyn(som senare byter namn till vasavägen) med en allé!!! sväng vänster när du når stora teatern utmärkt med ett T!! (ef. ca 350 m, (den ligger på vänster sida ) You can't miss it. gå vänster in där på platensgatan.. gå ändra fram (två kvarter) ca: 300 m till du ser en kiosk som heter Ynges i ett hörn...(tittar du höger ser du domkyrkan) och du lär förmodligen höra dunket då oxå. sen går du höger upp på den kullerstensgatan..50 m den går lite uppför, så har du NH på höger sida! gå in nedre ingången.



jag kommer med bil med 4'a andra festglada människor men hur sent ska informationen läggas upp? för vi kommer åka runt 1-2 tiden från helsingborg, och de vore synd ifall ja inte hinner få reda på samlingstiden

och tack för kartan förresten, den va perfekt


Posted by Glorie on Dec-10-2003 15:54:

Big Ears

hmmmmm......

speltiderna:
Envio & Endre 22:30-01
Kai Tracid 01-03

helst skulle vi behöva träffas mellan 21.30-22.30 problemet e att jag inte vet när jag ska jobba, fastän jag har tjatat i hjäl mig efter information men det löser sig... jag vill INTE missa en TA-meetup

men jag postar nån tid dagen innan, alltså på fredagen så kan ni kolla då

ev. platser för en träff kan va (som vanligt ) till höger om dj'en... baren eller så man måste ju kunna prata oxå, så jag tycker kanske inte dansgolvet e ett så ultimat ställe.. ska försöka få lite karta över stället hmmmm eller iofs.. jag kan ju gå dit i morgon och kolla läget

vassegooo för kartan förresten


Posted by Funfrock on Dec-10-2003 20:23:

Glorie: du råkar inte ha det fulla spelschemat för alla DJs?


Posted by Glorie on Dec-10-2003 20:43:

quote:
Originally posted by Funfrock
Glorie: du råkar inte ha det fulla spelschemat för alla DJs?


snart vaddå..kommer du oxå? weeeeee...vilket dunderkalas det här blir

en till fin bild jag knåpat ihop just for you guys





Posted by Sand Leaper on Dec-10-2003 21:36:

^^

l33t


Posted by Glorie on Dec-10-2003 21:45:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
l33t


va? jag fattar inte sånt där

-------------------------------

bussen från sthlm avgår från "orientexpressen" (vad det nu är) på centralstationen klockan 18.00 (bussen väntar inte)

hem klockan 3.30


Posted by staz on Dec-10-2003 22:55:

l33t = leet = elite = häftigt/ballt/skojigt/grymt/duktigt/ , vadhelst passar bäst in i sammanhanget..


supplying your geeky needs all the time.


Posted by dbl on Dec-10-2003 22:56:

quote:
Originally posted by Glorie
va? jag fattar inte sånt där

-------------------------------

bussen från sthlm avgår från "orientexpressen" (vad det nu är) på centralstationen klockan 18.00 (bussen väntar inte)

hem klockan 3.30


är egentligen 1337 och står för elite... alltså grym typ


Posted by Endre on Dec-11-2003 00:17:


AAA FYFAN TAGGAD NU ASSÅ


Posted by Unis on Dec-11-2003 07:23:

Ahh, grym matkarta Glorie. Precis vad jag behöver. Lutar åt lite Taco.
Mumma!!


Posted by envio on Dec-11-2003 19:07:

är det i Linköping där det finns en skulptur av en trasig cykel på torget i centrum? samt en stor idrottshall med ett badhus bredvid, å ännu en gigantisk idrottshall på andra sidan "sjön" eller vad man ska kalla det, med golf, basket, å hela köret?

isåfall har jag varit där förut.. kommer dock inte ihåg namnet på de städer jag vart i :P


Posted by Glorie on Dec-12-2003 01:41:

Party Hat det börjar dra ihop sig

eyyy

nu har jag äntligen fått mina arbetspass mitt förslag till TA-träff är klockan 22.00 !!!! notera det nu hehe, nemen e det ok för alla? då har väl folk kommit in va? (och då hinner väl envio & endre?)

plats återkommer jag med senare under fredagen, måste gå och reka området i morrn

f.Ö kollade jag idag upp hur länge den lilla taco-baren hade öppet och de stänger 04.00 på löradagen


Posted by Johan (DJ Irish) on Dec-12-2003 08:42:

Då ska jag hålla ögonen öppna


Posted by Glorie on Dec-12-2003 15:46:

jag har inte hunnit reka lokalen men vi kan väl säga vid baren eller nåt.. tror nämligen det är två ingångar till MAINSTAGE.. annars hade vi kunnat ta vid ingången till MAINSTAGE. hmmm, bredvid dj'båset känns inte så stabilt?

aja, på förslag är alltså...

VID BAREN KLOCKAN 22.00!!!


Posted by AC. on Dec-12-2003 19:06:

Rasta

Ses imorgon!


Posted by Glorie on Dec-13-2003 14:24:

quote:
Originally posted by AC.
Ses imorgon!


va? kommer du? varför har du inte sagt nåt?

fortfarande klockan 22.00 vid baren


Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.