TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »

Posted by SnuggLe on Dec-03-2003 20:32:

He maar leijers, dan komen jullie WEL naar een meeting he?
Teveel TAers die zeggen dat ze komen, maar die je niet ziet

Posted by Three 'O Three on Dec-03-2003 20:37:

-BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-Tijs08
-Djeebie
-DjBazz
-total woot
-azior
- FRANKISBACK = PRESENT
-iLLicit
-303

Ben benieuwd! Heb vooral erg veel zin in het setje van Sasha

Posted by total woot on Dec-03-2003 22:36:

quote:

3o3

eeej!

Gezellig

Posted by Partyhardy! on Dec-03-2003 22:53:

Ja! dit gaat weer masterlijk gezellig worden! ben erg benieuwd naar de set van Sasha!

Posted by Dj Lex on Dec-03-2003 22:59:

Super wordt het. Heb op DV al mogen genieten van de kwaliteiten van DHR Sasha en dat was niet misselijk moet ik zeggen, heb Tiesto er zelfs voor overgeslagen en dat zegt eigenlijk al genoeg

Posted by iLLicit on Dec-04-2003 14:08:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Super wordt het. Heb op DV al mogen genieten van de kwaliteiten van DHR Sasha en dat was niet misselijk moet ik zeggen, heb Tiesto er zelfs voor overgeslagen en dat zegt eigenlijk al genoeg

Ja, maar in combinatie met Digweed is Sasha natuurlijk helemaal super... Dat zijn pas echt wereldsets!

Posted by Bouma-Bros on Dec-04-2003 14:13:

TIMETABLE:

Grote Zaal:
23.00-02.00 Sander Kleinenberg
02.00-05.00 Sasha

Kleine Zaal:
23.30-03.00 Desyn Masiello
03.00-05.00 Stef Vrolijk

Posted by SnuggLe on Dec-04-2003 16:42:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
TIMETABLE:

Grote Zaal:
23.00-02.00 Sander Kleinenberg
02.00-05.00 Sasha

Kleine Zaal:
23.30-03.00 Desyn Masiello
03.00-05.00 Stef Vrolijk

Ik ben alleen in de grote zaal te vinden

Posted by Tim81 on Dec-04-2003 16:51:

Wel sneu voor Desyn Masiello & Stef Vrolijk, zullen maar weinig mensen in die zaal te vinden zijn. Wat wil je ook als er 2 grootheden in de Main staan te draaien...

Posted by iLLicit on Dec-04-2003 18:05:

Dat is toch altijd zo? Als er grote namen draaien kan je niet verwachten dat de kleine zaaltjes vol zitten.
En toch denk ik dat het wel mee zal vallen, er zijn altijd wel mensen te vinden in de kleinere zaaltjes. Vaak wel een supersfeertje!

Posted by azior on Dec-07-2003 21:37:

het aftellen is begonnen!

Posted by Frankisback on Dec-07-2003 21:54:

is er nog een meeting gepland?

Posted by SnuggLe on Dec-08-2003 14:00:

quote:
Originally posted by Frankisback
is er nog een meeting gepland?

Nog nie.
Zeg maar een tijd...01:00 uur ofzo? En dan onder aan de trap bij de garderobe? Of in de grote zaal op de eerste ring (dus trap op).

Posted by franzelare on Dec-08-2003 18:24:

mijn kaartje is ook binnen

ik heb er zin in !!

de eerste keer dit jaar dat ik een kaartje vooraf bij een winkel heb gehaald

Posted by Remy D on Dec-08-2003 22:42:

Misschien dat ik ook wel kom want Tiesto is uitverkocht!!

Posted by Partyhardy! on Dec-08-2003 22:44:

Thumbs up

whehe nerd! sta je er weer naast! als je naar Ti�sto wilt Remy, moet je je kaartje METEEN kopen! daar ben ik inmiddels wel achter.....
Maar zou gezellig zijn als je hier naar toe gaat! lekker samen spacen!

Posted by Remy D on Dec-08-2003 22:51:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
whehe nerd! sta je er weer naast! als je naar Ti�sto wilt Remy, moet je je kaartje METEEN kopen! daar ben ik inmiddels wel achter.....
Maar zou gezellig zijn als je hier naar toe gaat! lekker samen spacen!

Maar wat trouwens extra kut was van Panama is dat ik afgelopen zaterdag hoor van een collega van mij dat hij in alle tijden nog kaarten kan krijgen voor feesten in Panama vanwege connecties daar. Dus ik had er gewoon kunnen zijn maar waarom moet IK het nou weer achteraf horen. En ik zal je zeggen dat dat veel pijn deed.

Verder zou mijn broer kaarten regelen voor zaterdag maar de site van de Powerzone deed steeds raar en via e-mail kon het niet en nu ging ik het zelf proberen en het lukte maar toen ik ze wou bestellen stond er dat het uitverkocht was. Dus weer kut.

En nu ga ik denk hier wel heen. FF iemand optrommelen die mee wil.

Posted by Bouma-Bros on Dec-09-2003 08:45:

Weet iemand of je in Het Paard ook een digitale camera mag meenemen of moet je daar toestemming voor vragen?? En Bram, ga jij nog foto's maken voor Partyflock?

Posted by SnuggLe on Dec-09-2003 09:51:

quote:
Weet iemand of je in Het Paard ook een digitale camera mag meenemen of moet je daar toestemming voor vragen?? En Bram, ga jij nog foto's maken voor Partyflock?

Ik dacht toestemming.

Ze doen nogal moeilijk volgensmij, krijg namelijk plus 0, dus maar 1 plaats. Of Franzelare of ik krijg de toestemming, maar we maken samen pictures. 99 % kans dat we dus aanwezig zijn met camera.

Wil ook effe het podium opklimmen, maar Sasha houdt niet zo van foto's

Maareh...Sander/Sido: why are you asking?

Posted by Bouma-Bros on Dec-09-2003 10:02:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik dacht toestemming.

Ze doen nogal moeilijk volgensmij, krijg namelijk plus 0, dus maar 1 plaats. Of Franzelare of ik krijg de toestemming, maar we maken samen pictures. 99 % kans dat we dus aanwezig zijn met camera.

Wil ook effe het podium opklimmen, maar Sasha houdt niet zo van foto's

Maareh...Sander/Sido: why are you asking?

Ok thnx. Dan moeten we maar ff kijken of we het risico gaan nemen.... We willen gewoon voor onszelf fototjes schieten. That's all.

Posted by magrec on Dec-09-2003 10:17:

Heb zinnnnnn

3 uur sasha dus dan gaat ie vast wel in het begin lekker diep

Hoop dat we makkelijk kunnen parkeren in den haag (schijnt nogal lastig te zijn)

Posted by Bouma-Bros on Dec-09-2003 11:06:

quote:
Originally posted by magrec
Heb zinnnnnn

3 uur sasha dus dan gaat ie vast wel in het begin lekker diep

Hoop dat we makkelijk kunnen parkeren in den haag (schijnt nogal lastig te zijn)

Heeft Het Paard geen eigen parkeerplaats? Wel handig om vantevoren te weten. Iemand al eens met de auto naar Het Paard geweest?

2 Magrec: ik hoop dat Sasha het eerste uur veel breaks gaat draaien.

Posted by SnuggLe on Dec-09-2003 11:46:

quote:
Ok thnx. Dan moeten we maar ff kijken of we het risico gaan nemen.... We willen gewoon voor onszelf fototjes schieten. That's all.

Ah, mits het niet lukt wil ik er wel een paar schieten en sturen.

En please GEEN breaks :S

Oh en parkeren: Het Plein is de hele nacht open, maar wel 10-15 minuten lopen, das de enige oplossing.
Of je moet gratis willen parkeren, dan weet ik nog wel wat achterafstraatjes. Bv doorrijden maar MCH/westeinde (met bocht mee naar rechts vanaf het Paard) en dan weer rechts. Straatnaam weet ik zo nie :S

Of je zet hem bij mij in de straat of bij mijn vriendin, is ook niet ver weg. Alleen garandeer ik neit dat je autoradio er dan in blijft zitten

Posted by Bouma-Bros on Dec-09-2003 11:55:

Ok top, thnx voor de tips.

Maar volgens mij snap je niet wat ik met BREAKS bedoel..... Ik bedoel in ieder geval niet de uitgekauwde "Trance-breaks" waar jij zo dol op bent....

Posted by SnuggLe on Dec-09-2003 13:37:

quote:
Ok top, thnx voor de tips.

Maar volgens mij snap je niet wat ik met BREAKS bedoel..... Ik bedoel in ieder geval niet de uitgekauwde "Trance-breaks" waar jij zo dol op bent....

Ik snap het wel hoor, en ik bedoel ook geen trance breaks
Die wil ik nei!

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »