TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
He maar leijers, dan komen jullie WEL naar een meeting he?
Teveel TAers die zeggen dat ze komen, maar die je niet ziet 
-BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-Tijs08
-Djeebie
-DjBazz
-total woot
-azior
- FRANKISBACK = PRESENT
-iLLicit
-303
Ben benieuwd! Heb vooral erg veel zin in het setje van Sasha 
| quote: |
3o3 |

Ja! dit gaat weer masterlijk gezellig worden!
ben erg benieuwd naar de set van Sasha!

Super wordt het. Heb op DV al mogen genieten van de kwaliteiten van DHR Sasha en dat was niet misselijk moet ik zeggen, heb Tiesto er zelfs voor overgeslagen en dat zegt eigenlijk al genoeg 
| Originally posted by Dj Lex Super wordt het. Heb op DV al mogen genieten van de kwaliteiten van DHR Sasha en dat was niet misselijk moet ik zeggen, heb Tiesto er zelfs voor overgeslagen en dat zegt eigenlijk al genoeg |
TIMETABLE:
Grote Zaal:
23.00-02.00 Sander Kleinenberg
02.00-05.00 Sasha
Kleine Zaal:
23.30-03.00 Desyn Masiello
03.00-05.00 Stef Vrolijk
| Originally posted by Bouma-Bros TIMETABLE: Grote Zaal: 23.00-02.00 Sander Kleinenberg 02.00-05.00 Sasha Kleine Zaal: 23.30-03.00 Desyn Masiello 03.00-05.00 Stef Vrolijk |
Wel sneu voor Desyn Masiello & Stef Vrolijk, zullen maar weinig mensen in die zaal te vinden zijn. Wat wil je ook als er 2 grootheden in de Main staan te draaien...
Dat is toch altijd zo? Als er grote namen draaien kan je niet verwachten dat de kleine zaaltjes vol zitten.
En toch denk ik dat het wel mee zal vallen, er zijn altijd wel mensen te vinden in de kleinere zaaltjes. Vaak wel een supersfeertje!

het aftellen is begonnen!
is er nog een meeting gepland?
| Originally posted by Frankisback is er nog een meeting gepland? |
mijn kaartje is ook binnen 
ik heb er zin in !!
de eerste keer dit jaar dat ik een kaartje vooraf bij een winkel heb gehaald 
Misschien dat ik ook wel kom want Tiesto is uitverkocht!!
whehe nerd! sta je er weer naast! als je naar Ti�sto wilt Remy, moet je je kaartje METEEN kopen! daar ben ik inmiddels wel achter.....
Maar zou gezellig zijn als je hier naar toe gaat! lekker samen spacen! 
| Originally posted by Partyhardy! whehe nerd! sta je er weer naast! als je naar Ti�sto wilt Remy, moet je je kaartje METEEN kopen! daar ben ik inmiddels wel achter..... Maar zou gezellig zijn als je hier naar toe gaat! lekker samen spacen! |

Weet iemand of je in Het Paard ook een digitale camera mag meenemen of moet je daar toestemming voor vragen?? En Bram, ga jij nog foto's maken voor Partyflock? 
| Originally posted by Bouma-Bros Weet iemand of je in Het Paard ook een digitale camera mag meenemen of moet je daar toestemming voor vragen?? En Bram, ga jij nog foto's maken voor Partyflock? |

| Originally posted by SnuggLe Ik dacht toestemming. Ze doen nogal moeilijk volgensmij, krijg namelijk plus 0, dus maar 1 plaats. Of Franzelare of ik krijg de toestemming, maar we maken samen pictures. 99 % kans dat we dus aanwezig zijn met camera. Wil ook effe het podium opklimmen, maar Sasha houdt niet zo van foto's ![]() Maareh...Sander/Sido: why are you asking? |
Heb zinnnnnn
3 uur sasha dus dan gaat ie vast wel in het begin lekker diep 
Hoop dat we makkelijk kunnen parkeren in den haag (schijnt nogal lastig te zijn)
| Originally posted by magrec Heb zinnnnnn 3 uur sasha dus dan gaat ie vast wel in het begin lekker diep ![]() Hoop dat we makkelijk kunnen parkeren in den haag (schijnt nogal lastig te zijn) |
| Originally posted by Bouma-Bros Ok thnx. Dan moeten we maar ff kijken of we het risico gaan nemen.... We willen gewoon voor onszelf fototjes schieten. That's all. |
Ok top, thnx voor de tips.
Maar volgens mij snap je niet wat ik met BREAKS bedoel..... Ik bedoel in ieder geval niet de uitgekauwde "Trance-breaks" waar jij zo dol op bent.... 
| Originally posted by Bouma-Bros Ok top, thnx voor de tips. Maar volgens mij snap je niet wat ik met BREAKS bedoel..... Ik bedoel in ieder geval niet de uitgekauwde "Trance-breaks" waar jij zo dol op bent.... |