TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »


Posted by total woot on Nov-05-2003 19:44:

quote:
Originally posted by ambs
Maar ik ben heel jaloers dat ik niet naar al die feesten kan in NL

EN TERECHT!

2Ahp2002: eerst lezen dan posten


Posted by ambs on Nov-05-2003 19:48:

quote:
Originally posted by ahp2002
2 ambs: de tofste clubs zijn Club Space & Opium Garden.. Al geweest zeker, anders zeker even checken. vooral als markus schulz draait

allebei zijn strictly 21+ en Ambertje wordt over 1,5 week 20... dus nog niet oud genoeg balennnnn


Posted by franzelare on Nov-05-2003 20:27:

quote:
Originally posted by ambs
allebei zijn strictly 21+ en Ambertje wordt over 1,5 week 20... dus nog niet oud genoeg balennnnn


heb je tenminste nog wat om naar uit te kijken de komende tijd


Posted by ahp2002 on Nov-06-2003 11:49:

quote:
Originally posted by total woot
EN TERECHT!

2Ahp2002: eerst lezen dan posten


sorry... mijn fout

armin draait dus 6 uurtjes.. gaaf... en dat voor maar 10 eurootjes


Posted by franzelare on Nov-06-2003 20:26:

2 ambs> ik ga wel met erika op de foto


Posted by ambs on Nov-06-2003 21:32:

quote:
Originally posted by franzelare
2 ambs> ik ga wel met erika op de foto

Erika is een schat!! Jammer dat ze volgende week niet met Armin mee komt
Ik ga gewoon tegen iedereen zeuren om met mij op de foto te gaan *lol* wooeeiiii het wordt geweldig


Posted by Donna on Nov-07-2003 09:59:

quote:
Originally posted by total woot
Stiekem zijn we gewoon allemaal jaloers hoor ambs



Nooit voor de rest praten Woutje,just for yourself
Jaloezie is een kutgevoel en ben ik alleen als t ECHT maar dan ook ECHT iets is om jaloers op te zijn.
Als ik bv niet naar TIC ofzo had gekunt en de rest wel had ik wel ff een vlaag van jaloezie door me heen gekregen jah
En vroegah,toen mn vriendjes en vriendinnetjes zo goed als alles van paps en mams gedaan kregen wassik r zekers wel jaloers op.
Zij nu op mij omdat ze te weinig incasseringsvermogen opgebouwd hebben:P

Tjaja tis hopeloos gesteld met de wereld!!


Posted by M_Peror on Nov-07-2003 14:40:

quote:
Originally posted by Donna
Als ik bv niet naar TIC ofzo had gekunt en de rest wel had ik wel ff een vlaag van jaloezie door me heen gekregen jah
Ohw shut up...!


Posted by SnuggLe on Nov-12-2003 19:15:

De posters hangen hier nu ook in Den Haag.....!
Heeft iedereen al kaarten? Wat kosten ze eigenlijk?

Weet niet 100% zeker of ik ga, maar lijkt me wel leuk!!
Pre en afterparty iig bij mij, als mensen dat leuk vinden. Kom je ook Franssie?

Greetz,
SnuggLe


Posted by franzelare on Nov-12-2003 19:37:

ben zeker vanplan te komen!!!

hoezo weet je niet zeker of je gaat? ga je niet als je hem niet krijgt voor flok?
je hebt zware concurentie hoor


Posted by Opti on Nov-12-2003 19:40:

dr is alleen deurverkoop die avond. En after? jij wilt aleen maar slapen als het afgelopen is mwhaha


Posted by MaGiK54 on Nov-12-2003 19:41:

quote:
Originally posted by SnuggLe
De posters hangen hier nu ook in Den Haag.....!
Heeft iedereen al kaarten? Wat kosten ze eigenlijk?

Weet niet 100% zeker of ik ga, maar lijkt me wel leuk!!
Pre en afterparty iig bij mij, als mensen dat leuk vinden. Kom je ook Franssie?

Greetz,
SnuggLe



10 euro'tjes dus het valt mee.


Posted by SnuggLe on Nov-12-2003 20:59:

quote:
Originally posted by franzelare

je hebt zware concurentie hoor


Whahaha, jij hebt um ook aangevraagd? LOL.
Zullen we samen een serie maken?
Ga jij mee als ik um krijg (krijg ik toch niet op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo

Nah, het boeit me niet. Dan maar geen pix maken en 10 euro dokken, BOEIEND

Maar het ligt niet daaraan hoor of ik ga......ligt aan andere zaken. Maar lijkt me wel supergezellig, ondanks dat ik niet van Armin hou. Gewoon leuk om met veel bekenden naar een feessie te gaan!


Posted by BaRTeZ on Nov-12-2003 21:18:

Waarom zijn zulk soort dingen altijd 21+
Ik ga me 2 weken niet scheren ofzo, iig proberen om binnen te komen


Posted by Magic83 on Nov-13-2003 09:47:

buuuhuuuuuhuuuuuuu ik wil ook

klote zaterdagwerk


Posted by dj_spare on Nov-13-2003 13:46:

zo dan ik denk dat ik toch maar een keertje kom... heb tenslotte een Armada-shirt aangeschaft dus kan ik die lekker showen


Posted by MaGiK54 on Nov-13-2003 16:35:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Waarom zijn zulk soort dingen altijd 21+
Ik ga me 2 weken niet scheren ofzo, iig proberen om binnen te komen


Dan kom je er niet in, omdat je er onverzorgd uit ziet

Hoe oud ben je dan ??


Posted by ahp2002 on Nov-13-2003 16:44:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahaha, jij hebt um ook aangevraagd? LOL.
Zullen we samen een serie maken?
Ga jij mee als ik um krijg (krijg ik toch niet op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo

Nah, het boeit me niet. Dan maar geen pix maken en 10 euro dokken, BOEIEND

Maar het ligt niet daaraan hoor of ik ga......ligt aan andere zaken. Maar lijkt me wel supergezellig, ondanks dat ik niet van Armin hou. Gewoon leuk om met veel bekenden naar een feessie te gaan!


lachen, wij gaan ook foto's maken. veel fotografen zo


Posted by MaGiK54 on Nov-13-2003 16:53:

quote:
Originally posted by MaGiK54
10 euro'tjes dus het valt mee.


Correctie prijs is 12 pleurooo'tjes.


Posted by Opti on Nov-13-2003 17:06:

bluh, eerst was het gewoon 10 euro, nu hebben ze het zeker verhoogd naar 12 euro omdat ze veel mensen verwachten


Posted by MaGiK54 on Nov-13-2003 17:27:

quote:
Originally posted by Optimus
bluh, eerst was het gewoon 10 euro, nu hebben ze het zeker verhoogd naar 12 euro omdat ze veel mensen verwachten


Ik was er ook van overtuigt dat het eerst 10 euro was.


Posted by BaRTeZ on Nov-13-2003 17:40:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dan kom je er niet in, omdat je er onverzorgd uit ziet

Hoe oud ben je dan ??


18


Posted by Opti on Nov-13-2003 17:40:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik was er ook van overtuigt dat het eerst 10 euro was.


ik heb hier het persbericht op mijn beeldscherm staan en hier staat gewoon 10 euro. Ze hebben het inderdaad gewoon verhoogd, die naaiers


Posted by ambs on Nov-13-2003 17:42:

Ik ben dan ook 20 (ik ben zondag jarig)!!!! maar zijn ze bij de ASTA zo moeilijk dan? BETER kom ik erin! Ik kom niet voor niks naar Nederland *lol*


Posted by BaRTeZ on Nov-13-2003 17:45:

quote:
Originally posted by ambs
Ik ben dan ook 20 (ik ben zondag jarig)!!!! maar zijn ze bij de ASTA zo moeilijk dan? BETER kom ik erin! Ik kom niet voor niks naar Nederland *lol*


vrouwen zien er toch vaak ouder oud, doen ze niet zo moeilijk over (waarschijnlijk)

maar goed ik ben 18 en niet echt groot :P


Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.