TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
| quote: |
| Originally posted by ambs Maar ik ben heel jaloers dat ik niet naar al die feesten kan in NL |



| quote: |
| Originally posted by ahp2002 2 ambs: de tofste clubs zijn Club Space & Opium Garden.. Al geweest zeker, anders zeker even checken. vooral als markus schulz draait |
balennnnn
| quote: |
| Originally posted by ambs allebei zijn strictly 21+ en Ambertje wordt over 1,5 week 20... dus nog niet oud genoeg balennnnn |
| quote: |
| Originally posted by total woot EN TERECHT! ![]() ![]() 2Ahp2002: eerst lezen dan posten ![]() |
2 ambs> ik ga wel met erika op de foto 
| quote: |
| Originally posted by franzelare 2 ambs> ik ga wel met erika op de foto |
| quote: |
| Originally posted by total woot Stiekem zijn we gewoon allemaal jaloers hoor ambs |


| quote: |
| Originally posted by Donna Als ik bv niet naar TIC ofzo had gekunt en de rest wel had ik wel ff een vlaag van jaloezie door me heen gekregen jah ![]() |
De posters hangen hier nu ook in Den Haag.....!
Heeft iedereen al kaarten? Wat kosten ze eigenlijk?
Weet niet 100% zeker of ik ga, maar lijkt me wel leuk!!
Pre en afterparty iig bij mij, als mensen dat leuk vinden. Kom je ook Franssie?
Greetz,
SnuggLe
ben zeker vanplan te komen!!!
hoezo weet je niet zeker of je gaat? ga je niet als je hem niet krijgt voor flok?
je hebt zware concurentie hoor 
dr is alleen deurverkoop die avond. En after?
jij wilt aleen maar slapen als het afgelopen is mwhaha
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe De posters hangen hier nu ook in Den Haag.....! Heeft iedereen al kaarten? Wat kosten ze eigenlijk? Weet niet 100% zeker of ik ga, maar lijkt me wel leuk!! Pre en afterparty iig bij mij, als mensen dat leuk vinden. Kom je ook Franssie? Greetz, SnuggLe |
| quote: |
| Originally posted by franzelare je hebt zware concurentie hoor |

op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo 

Waarom zijn zulk soort dingen altijd 21+ 
Ik ga me 2 weken niet scheren ofzo, iig proberen om binnen te komen

buuuhuuuuuhuuuuuuu ik wil ook
klote zaterdagwerk 
zo dan ik denk dat ik toch maar een keertje kom... heb tenslotte een Armada-shirt aangeschaft dus kan ik die lekker showen 
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ Waarom zijn zulk soort dingen altijd 21+ ![]() Ik ga me 2 weken niet scheren ofzo, iig proberen om binnen te komen |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Whahaha, jij hebt um ook aangevraagd? LOL. Zullen we samen een serie maken? ![]() Ga jij mee als ik um krijg (krijg ik toch niet op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo ![]() Nah, het boeit me niet. Dan maar geen pix maken en 10 euro dokken, BOEIEND ![]() Maar het ligt niet daaraan hoor of ik ga......ligt aan andere zaken. Maar lijkt me wel supergezellig, ondanks dat ik niet van Armin hou. Gewoon leuk om met veel bekenden naar een feessie te gaan! |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 10 euro'tjes dus het valt mee. |
bluh, eerst was het gewoon 10 euro, nu hebben ze het zeker verhoogd naar 12 euro omdat ze veel mensen verwachten
| quote: |
| Originally posted by Optimus bluh, eerst was het gewoon 10 euro, nu hebben ze het zeker verhoogd naar 12 euro omdat ze veel mensen verwachten |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Dan kom je er niet in, omdat je er onverzorgd uit ziet Hoe oud ben je dan ?? |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ik was er ook van overtuigt dat het eerst 10 euro was. |

Ik ben dan ook 20 (ik ben zondag jarig)!!!! maar zijn ze bij de ASTA zo moeilijk dan? BETER kom ik erin! Ik kom niet voor niks naar Nederland *lol*
| quote: |
| Originally posted by ambs Ik ben dan ook 20 (ik ben zondag jarig)!!!! maar zijn ze bij de ASTA zo moeilijk dan? BETER kom ik erin! Ik kom niet voor niks naar Nederland *lol* |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.