TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Contest Breda
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Phat B 14. Tomaz vs. Filterheadz - Sunshine |
| je moet deze ook niet meer draaien! |
Hee Tim, die plaat heb ik nog wel voor je, kopen?
| Originally posted by Partyhardy! De winnaar John Wooh heb ik overigens ook al eens horen draaien In City Lido te Groenlo, hij draaide toen voor Ronald van Gelderen. Goede dj en aardige vent. Hij draaide toen beetje "Remy"-achtige styl, klonk goed in ieder geval... |
| Originally posted by Phat B Maar dat is natuurlijk jouw bescheiden mening |
Dat is wel, maar wat is een plaat in een set. Ik draaide Sunshine omdat ik em na 1 jaar nog steeds lekker vind, omdat ie goed in de set paste en omdat ik vind dat ik in deze situatie een combinatie van bekende en onbekende platen wilde draaien.
dus daarom Sunshine...
jammer voor de TA'ers die mee hebben gedaan, maar laat het een motivatie zijn dat je toch zo ver al was gekomen. Gewoon lekker door gaan met je ding doen!!
leuk dat John heeft gewonnen, collega van steam-entertainment.com, John draait ook al een tijdje langer mee...
Alsnog petje af Blightly,Sander & the others,goed bezig ! (Y)
| Originally posted by kolkiewolkie wat de neuk moest jij in city lido dan? daar gaat een normaal mens toch niet vrijwillig naartoe, behalve als RV er toevallig is |
whaha maar klopt, Donna heeft het bij het rechte eind
Tijs en ik hadden het geluk doordat een klasgenoot van ons bij Ronald in de straat woont en hem goed kent dat wij mee mochten met hem naar City Lido
Was echt super tof om onderweg Ronald alles over de trance wereld te vragen en daar gratis te mogen drinken en naar een super set van Ronald te luisteren (en John Wooh). Verder was het inderdaad niet echt een super toko maar wel gezellig!
Helaas sindsdien nooit meer zo'n leuke mogelijkheid gehad om mee te gaan met Ronald!