TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
Main
Club/Clubtrance (zal wel weer Lexion zijn denk ik)
Hardtrance/Hardstyle
GIELEN GIELEN GIELEN !!!
| quote: |
| Originally posted by Chicane Gek dat hij er al 2x eerder stond dan |
| toen was hij dus wel wat minder populair |
Ik haal deze topic weer boven omdat er meer nieuws over is
Vandaag is bekend gemaakt dat dat 6 van de 10 favorieten top 10 op de mainstage staan tijdens TE 2004
Dus de volgende personen kunnen op de mainstage staan:
Johan Gielen --> Kan? (denk persoonlijk van wel, zoals altijd)
Cosmic Gate --> Bevestigd "
we just received confirmation for trance energy, starting on january 31 st 2004. we are happy to see you all again in utrecht, so buy your tickets and party with us!!! greetz nic + bossi
Armin van Buuren --> Uitgesloten, hij zit dan in een tour is Australie
Tiesto --> Nog niks van te vinden in agenda
Ferry Corsten --> Nog niks van te vinden in agenda
Paul van Dyk --> Nog niks van te vinden in agenda
Joop --> Kan? Nog niks van te vinden in Agenda
Jean --> Kan? (30 januari is overgeslagen in zijn agenda)
Marco V --> Kan, maar lijkt mij persoonlijk van niet,maar (30 januari is overgeslagen in zijn agenda)
Rank 1 --> Nog niks van te vinden in agenda
Oftewel er blijven nog 9 personen over, ben toch wel benieuwd
Ik denk dat dit de lineup van de mainstage gaat worden
Joop
Jean
Johan Gielen
Rank1
Cosmic Gate
Marco V (grote twijfel) 
Is latig om een goede line-up te verzinnen 
Johan Gielen (standaar voor TE
)
Joop ( ook zo'n beetje standaard!)
Jean
En dan:
Armin
Paul van Dyk
Deze 2 laatste zouden het wel mooi maken ( vind ik, flame me fot it!)
Cosmic Gate komt, dat is al 99% zeker.
Rank 1 zal een dj-set doen op TE. Zag ik net op het ID$T forum staan.
Goh , echt weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verrassend dit.
Iedereen die zei dat we echt INVLOED hadden met de top10, die zat dus falikant mis. Dus zit niet te zeiken allemaal, ID&T luistert dus helemaal NIET naar zijn achterban, die lineup was dus inderdaad allang bekend. Het was een wedstrijd "Wie zit het dichtst bij de al besloten lineup".
Precies wat ik bedoelde bij 1 van mij eerste posts.
Verder laat ik mijn waarde oordeel wel achterwegen, allemaal al bekend....

mijn verwachte line-up:
de 3-J-eenheid namelijk
Joop
Jean
Johan Gielen
en dan denk ik nog Cosmic Gate (op het einde moet gestampt worden natuurlijk), Rank-1 en dan denk ik Marco V van de grote namen
niet echt vernieuwend weer 
Alleen Rank1 vind ik wel tof om te zien...
| Originally posted by SnuggLe Goh , echt weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verrassend dit. Iedereen die zei dat we echt INVLOED hadden met de top10, die zat dus falikant mis. Dus zit niet te zeiken allemaal, ID&T luistert dus helemaal NIET naar zijn achterban, die lineup was dus inderdaad allang bekend. Het was een wedstrijd "Wie zit het dichtst bij de al besloten lineup". Precies wat ik bedoelde bij 1 van mij eerste posts. Verder laat ik mijn waarde oordeel wel achterwegen, allemaal al bekend.... |

| Originally posted by SnuggLe Goh , echt weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verrassend dit. Iedereen die zei dat we echt INVLOED hadden met de top10, die zat dus falikant mis. Dus zit niet te zeiken allemaal, ID&T luistert dus helemaal NIET naar zijn achterban, die lineup was dus inderdaad allang bekend. Het was een wedstrijd "Wie zit het dichtst bij de al besloten lineup". Precies wat ik bedoelde bij 1 van mij eerste posts. Verder laat ik mijn waarde oordeel wel achterwegen, allemaal al bekend.... |
| Originally posted by Optimus Dat is onzin, hoe kan jij weten wat het gros van de mensen die hebbben gestemd? Cosmic Gate, Jean, Rank 1 en Johan Gielen zijn volgens mij namen die zeker weten veel ingevuld zijn, veel meer dan een gabriel & Dresden ofzo bijvoorbeeld. Die 30 nerds van een of andere internetforum vallen in het niet bij de duizenden stemmers die een "gewoon" lijstje hebben. Voorts is het makkelijk om te zeggen dat ze niet luisteren: als je Tiesto, Armin, PvD en Ferry Corsten in de top 10 hebt staan en je benadert ze en ze w�llen gewoon niet, dan houdt het gewoon op wat dat betreft. |
Wie gaat er sowieso nog naar een feest als Trance Energy....? Dat heeft toch niks meer met het "housegevoel" te maken.....

| Originally posted by Bouma-Bros Wie gaat er sowieso nog naar een feest als Trance Energy....? Dat heeft toch niks meer met het "housegevoel" te maken..... |

| Originally posted by Bouma-Bros Wie gaat er sowieso nog naar een feest als Trance Energy....? Dat heeft toch niks meer met het "housegevoel" te maken..... |

, maar dat is toch eigenlijk net zo makkelijk scoren als een Gielen of Jean? (voor TE dan)
Na jah, ik ga waarschijnlijk wel. Ben nooit naar Trance Energy geweest, dus dat wil ik toch een keertje meemaken.
| Originally posted by Fkwebeman euh ikke.. ![]() puur omdat ik het tot nu toe altijd erg gezellig vind! Lekker met een grote groep heen.. feesten. |
Dikke bullshit dat ID&T niet naar zn achterban luisterd want dat deden ze mooi wel, want alle Sjonnies en Anita's die naar TE2004 gaan hebben op de standaard line-up gestemt simpelweg omdat ze niet beter weten.. "Who the fuck is Airwave en wat moet DJ M.I.K.E. nu weer?"
Das gewoon simpelweg triest gelul. Van de 20.000 bezoekers die zowel op IC als op TE komen zullen er hooguit 1000 van een forum vandaan komen, hetzij PartyFlock, ClubCharts, FOK!, TranceAddict, ID&T of welk ander klein kutforumpje ook. Wij forummers maken echt geen ruft verschil uit daar op zo'n feest. Geloof je het niet? Tel maar na, hoeveel active Nederlanders hebben we hier op TA? Je had toen zo'n thread gestart van dat alle Hollanders daarin moeten posten, nou hoeveel posts waren dat? Stuk of 80.. stel dat alle 80 Hollanders naar TE2004 gaan, dan maken we met zn allen 80/20000ste deel uit, is dus 0,4%! Holladiejee!!!
Gewoon lekker gaan als je er naar toe wilt.
MIsschien een ideetje om dan maar 2 a 3 gangbare namen te plannen en 2 a 3 onbekende?
ik bedoel om die meer bekendheid te geven.. je ziet dat het bij Joop ook aardig gelukt is..
best geen airwave dan krijg je het zelfde effect als tomcraft vorig jaar denk ik, al hoewel ie kan misschien een dat tape opzetten 
| Originally posted by Chicane Dikke bullshit dat ID&T niet naar zn achterban luisterd want dat deden ze mooi wel, want alle Sjonnies en Anita's die naar TE2004 gaan hebben op de standaard line-up gestemt simpelweg omdat ze niet beter weten.. "Who the fuck is Airwave en wat moet DJ M.I.K.E. nu weer?" Das gewoon simpelweg triest gelul. Van de 20.000 bezoekers die zowel op IC als op TE komen zullen er hooguit 1000 van een forum vandaan komen, hetzij PartyFlock, ClubCharts, FOK!, TranceAddict, ID&T of welk ander klein kutforumpje ook. Wij forummers maken echt geen ruft verschil uit daar op zo'n feest. Geloof je het niet? Tel maar na, hoeveel active Nederlanders hebben we hier op TA? Je had toen zo'n thread gestart van dat alle Hollanders daarin moeten posten, nou hoeveel posts waren dat? Stuk of 80.. stel dat alle 80 Hollanders naar TE2004 gaan, dan maken we met zn allen 80/20000ste deel uit, is dus 0,4%! Holladiejee!!! |
you go boy