TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy - 31/01/04
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by ScuL den officiela linan: (in random order) bekr�ftat av ID&T idag (20.11.03) Mainstage Ferry Corsten Johan Gielen Rank 1 Misja Helsloot Marcel Woods Clubstage Jean Erik de Koning G-Spott Jochen Jos� Lester Claassens Mac Zimms Stephen MC Mighty Mike & MC Prime Hardstage Pavo Cosmic Gate Joop Max B. Grant Mark Norman Don Diablo |
Sen s� h�ller jag faktiskt med om att det fattas ett st�rre namn p� Hardstage. Tycker f�r �vrigt att det ser OK ut..MEN jag saknar �nd� det d�r supernamnet faktiskt...
| Originally posted by ScuL den officiela linan: (in random order) bekr�ftat av ID&T idag (20.11.03) Hardstage Pavo Cosmic Gate Joop Max B. Grant Mark Norman Don Diablo |

| Originally posted by ShyTrance Pavo lirar ju as sk�n hardstyle ![]() jag tror inte max b grant e s� d�lig faktiskt. |
| Originally posted by RebeL9 kul att Rank1 har �terv�nt till TE. Hoppas de k�r sitt sedvanliga livespelning och inte djset. |
I �vrigt s� verkar allt v�ldigt f�ruts�gbart med alla halvtaskiga i t�ten som Gielen, DJ Jean, Joop och alla andra sunkiga holl�ndare. Synd att det inte e n�gon bra p� hardstage. Det saknas Kai Tracid, DJ Scot Project ellre The Freak. I mitt tycke de enda som fortfarande lirar seri�s hardtrance. Till skillnad fr�n sk�mtdjs som Max B Grant |
| Originally posted by Sand Leaper Spesielt p� Trance Energy som er kanskje det mest kommersielle partyet som ID&T overhodet har, det det vrimler av TMF/MTV-fjortiser som g�r der fordi det er trendy og driter fullstendig i musikken? (skal dog medgi at jeg aldri har v�rt der, men det jeg har h�rt fra NLTA sier egentlig sitt) |
Hade skita kul hur som helst, roligaste och b�sta fest upplevelsen hittills f�r mig... kanske kommer Innercity sl� det
| Originally posted by SteveTranz4ever Min b�sta observation var dock att vi Svenskar var dom som dansade absolut mest av alla.... utan droger Hade skita kul hur som helst, roligaste och b�sta fest upplevelsen hittills f�r mig... |
alla megapartyn �r extremt kommersiella, det g�r inte att komma ifr�n.. �ven klubbspelningar �r ju kommersiella, eftersom att det inte skulle bli n�gra om inte arrang�rerna gick plus.. men klubbspelningar g�r inte att j�mf�ra i 'komersialitet' med megapartyn a'la ID&T, t�nk er sj�lva,, DJ'sen l�r inte f� mer betalt f�r att spela d�r �n p� en klubb.. ist�llet lockar ID&T med "upplevelsen att f� spela framf�r massivt mycket folk till priset av att spela framf�r f�rre folk i en klubb",, medan ID&T drar in hundratals g�nger mer pengar �n en klubbarrang�r skulle gjort.. s� det �r s� kommersiellt att det bara rinner sm�mynt ifr�n namnet.. men bara man har kul s�..
hur kommersiellt var inte sensation t.ex.. ni f�r inte ta med kameror in, men ni f�r k�pa v�ra ruttna gamla eng�ngskameror till extremt �verpris.. t�ndare f�r 20 sp�nn, osv osv.. 25cl vatten f�r 2�.. gick �t 40 euro f�r vatten f�r mig den kv�llen..rakt ner i deras spygr�nt giriga fickor. g�r inte att komma ifr�n faktumet.
its business like everything else.. kanske borde vi vara tacksamma och njuta s� l�nge scenen �r s� pass liten som den �r just nu i sverige.. f�r p� vissa s�tt �r det trots allt positivt.
| Originally posted by Sand Leaper Spesielt p� Trance Energy som er kanskje det mest kommersielle partyet som ID&T overhodet har, det det vrimler av TMF/MTV-fjortiser som g�r der fordi det er trendy og driter fullstendig i musikken? (skal dog medgi at jeg aldri har v�rt der, men det jeg har h�rt fra NLTA sier egentlig sitt) |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jo dom s�ger ju de och det m�rktes v�l n�r man var d�r f�r de va mycket uppkl�tt folk mer som om dom var p� en maskerad, kanske inte riktigt men att man fick k�nslan att dom t�nkte "Se p� mig"... Men s�klart �r l�ngt fr�n alla s�, s�g m�nga killar som raggade p� tjejer dock, de e la lite som krogen f�r dom kanske... |
Det �r skoj s� l�nge man har skoj sj�lv
| Originally posted by ScuL Och det st�mmer ja... P� TE finns det mer fjortisar och flickor fr�n ungef�r 16-17�r �n p� vilken annan fest. Det �r ocks� en riktigt 'nyb�rjarsfest' de flesta partyfreaks i Holland b�rjade med Trance Energy. Men nja.. jag bryr mig inte. Jag kommer f�r musiken och festen i allm�nt Det �r skoj s� l�nge man har skoj sj�lv |
�r det n�gon mer som best�llt biljetter fr�n tranceclubber ? n�gon som vet n�r man f�r biljetterna och hur. kommer de skicka dom med posten eller hur kommer det g� till?
jag tror att man f�r biljetten till TE p� bussen
kan inte se n�n annan vettig l�sning p� det hela.. men jag kan fr�ga gustaf!
Enligt TC s� f�r man biljetterna p� bussen 
okee gott att h�ra, slipper man vara nervig hela m�naden o undra ifall dom kommer skicka de me posten eller n�tt i den stilen
tack f�r informationen
d� e det klart f�r min del
hur m�nga �r det av er h�r inne som ska med d�? vem �r mer lycklig lottad? 
jag �r d�r. sj�lvklart.
hoppas att det kommer m�nga TA's ... vi f�r se 
Jag ska m� partybussen Nr.1 
Finns det biljetter kvar till bussen och Trance Energy..???
Skulle vara roligt att f�lja med..
Vad g�r den totala summan p� d�?
Ledsen om jag tar upp allt igen, men orkar inte l�sa hela tr�den p� 8 sidor 
| Originally posted by Zliten Finns det biljetter kvar till bussen och Trance Energy..??? Skulle vara roligt att f�lja med.. Vad g�r den totala summan p� d�? Ledsen om jag tar upp allt igen, men orkar inte l�sa hela tr�den p� 8 sidor |

[QUOTE]Originally posted by SWE_TRANCE
Biljetterna tog v�l slut p� 2 ca dagar 
Men fr�ga sn�llt p� tranceclubber forumet s� kanske det �r n�n som vill s�lja. Tror dock inte chansen �r s� stor f�r det 
Biljetten: inkl. buss T&R + intr�desbiljett till TE gick p� 1400 kr.
Riktigt schysst pris tycker jag! [/QUOTE
Det var ett riktigt schysst pris.. Kanske fr�gar, f�r se
Annars blir det v�l n�sta g�ng som man alltid s�ger.. 
Lista
impulze
jeremy1984
jofawe
Mario_GX
MojjMojj?
Scul
Steve
SWE_TRANCE
tobo99
Vizay
och jag sj�lv.
N�n jag missat som ska till Trance Energy och se Rank1? 
Re: Lista
| Originally posted by Glorie N�n jag missat som ska till Trance Energy och se Rank1? |
Om det inte blivit ett extremt "total failure" i betalningen s� ska jag sj�lvklart med
Som sagt tidigare, ngt mer �n Rank 1 :P
Wiiie
Ganska sk�nt att man fyller 18 bast 15 dagar innan vi drar 
Officiella siten ute nu.. 
http://trance-energy.id-t.com/te2004/
aha.. sajten e �ntligen uppe. g�tt 
ser verkligen fram emot TE.. (inte bussresan
) h�ller p� att f�rs�ka f� med Goldiluxe till festen. vore helt kanonb�st om jag lyckas. Vi s�g ju Rank 1 tillsammans p� TE feb. 2002 
tre roliga fester att se fram emot p� kort tid 
"Qlubtempo", "Experience X-mas while dancin'" och "Trance Energy" 
ska till�gga att rank 1 inte blir live utan det �r bara ena killen som k�r ett DJ-set 
inte f�r att jag tror att det blir s� mycket s�mre d�rf�r men �t�nkte n�mna det bara s� folk inte blir besvikna