TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Doen het niet via een poll denk ik. Nu nog ff wat horen van Ding Chavez, dan zouden we er al snel 2 hebben. |
| Originally posted by arj1o1 wel democratisch? |
?
en dat zijn der een hoop nu
| Originally posted by New Wave Heb jij zin om de poll te maken dan ?Dan wens ik je veel succes met het schrijven van alle Dutch TA namen en dat zijn der een hoop nu |
Wat wil je van me horen? Heb de thread al even niet meer gevolgd 
Ik zal er misschien vast op vooruit lopen, er moeten zeker wel mods zijn, wie moet anders die zoveelste request thread deleten etc. 2 is naar mijn mening wel voldoende, als er een afwezig is heb je niet nog 2 anderen nodig. En bv in vakantie periode is het toch nooit druk en heb je ook niet echt mods nodig.
Als je iets anders wilde weten zeg het ff 
| Originally posted by Donna Psies,een modless forum is DE oplossing,tis nog altijd zo dat wanneer een kudde schaapjes aan hunzelf word overgelaten er veel meer makke exemplaren ontstaan dan wanneer er gedirigeerd word. Ben zelf een zwart schaapje,ben zo tam als een lammetje,k mekker alleen af en toe wat als de schapies teveel blaten... Ook zou het een aanwinst zijn voor dit forum als blik de weg is op ging,beetje zn horizon verbreden ofzo... |

[Blaaaaat]
Eieregooie heeft mijn stem 
[/Blaaaaat]
| Originally posted by Mr Hee Hoo hahaha met jou (kon) kan ik nog steeds praten ![]() klasse donna ![]() greetz van die ene kerel hahhaa |
Zijn er nou al kandidaten die moderator willen worden en het risico willen nemen dat je over 6 maanden overspannen bij het RIAG terecht komt? 
| Originally posted by New Wave Zijn er nou al kandidaten die moderator willen worden en het risico willen nemen dat je over 6 maanden overspannen bij het RIAG terecht komt? |
Ik wil ook wel hoor maar dat is een beetje kansloos

Dusse doe maar niet
maarre ik ga iig niet weer die voting organiseren.
www.modjestemmen.tk

| Originally posted by magrec Ik wil ook wel hoor maar dat is een beetje kansloos ![]() Dusse doe maar niet maarre ik ga iig niet weer die voting organiseren.www.modjestemmen.tk |
*stommel stommel stommel*
Hier ben ik nog ff, vind het ook jammer Bram, maar denk dat het inderdaad ook beter is. Als je t forum niet meer leuk vindt op deze manier dan schiet het gewoon niet op...en als dit ervoor kan zorgen dat je nog wel gewoon lid blijft (lid, wat klinkt dat idioot, we zijn lid van een TA vriendengroep whehehe)! 
Ik denk dat Blik op zich ook best wel een aan vervanging toe is. Niet omdat ik vind dat hij slecht werk levert - respect dat je het zo lang hebt volgehouden (oh, je bent nog niet weg) - maar meer omdat ik denk dat het goed is om even een ander persoon te hebben die de touwtjes in handen heeft.
Nog ff dit:
| Originally posted by Dj Lex Ja anders maak je er even een dictatorum van hey! |
| Originally posted by Donna mekker |
| Originally posted by New Wave Zijn er nou al kandidaten die moderator willen worden en het risico willen nemen dat je over 6 maanden overspannen bij het RIAG terecht komt? |
ik steun kleine Massive
Markie 4 mod!!
Ik wil wel weer MOD worden. Ik mis t gewoon enorm & ben bereid veel veranderingen door te voeren!
DREAM ON!! Kut forum, kom hier bijna nooit meer. 16 jarig pubers die, zonder enige vorm van discussie, elkaar proberen te overtroeven. ![]()
En btw, wat valt hier nou te modden. 2 is echt wel meer dan voldoende...
Ar101 moet t zowieso niet worden. Die denkt l33t te zijn door hier van alles te sharen zonder enig crediet te geven aan de mensen die t verdienen. Iedereen kan serverruimte kopen knaapie! en niemand geeft ene reet om je aantal posts btw...
zow....
| Originally posted by DJ_Massive doe jij t dan maar Tim... jij bent toch al kind aan huis bij het RIAGG |
| Originally posted by eXos Ik wil wel weer MOD worden. Ik mis t gewoon enorm & ben bereid veel veranderingen door te voeren! DREAM ON!! Kut forum, kom hier bijna nooit meer. 16 jarig pubers die, zonder enige vorm van discussie, elkaar proberen te overtroeven. En btw, wat valt hier nou te modden. 2 is echt wel meer dan voldoende... Ar101 moet t zowieso niet worden. Die denkt l33t te zijn door hier van alles te sharen zonder enig crediet te geven aan de mensen die t verdienen. Iedereen kan serverruimte kopen knaapie! en niemand geeft ene reet om je aantal posts btw... zow.... |
, en ik koop ook vast serverruimte

I want more

exos is gewoon een pipo die zich l33t voelt omdat hij dmv mensen gepijpt te hebben toegang heeft tot leuke ftpjes
tja iedereen zn eigen ding heh PETERR pijpslet
| Originally posted by Mr Hee Hoo exos is gewoon een pipo die zich l33t voelt omdat hij dmv mensen gepijpt te hebben toegang heeft tot leuke ftpjes tja iedereen zn eigen ding heh PETERR pijpslet |
iik vind het hier altijd zo gezellig, vooral met snuggle
Als er zich niemand beschikbaar zou stellen zou ik best mod willen worden, maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Bovendien zijn er wel kandidaten, dus is die vraag niet meer aan de orde
2 mods is opzich wel genoeg, maar 3 is misschien wel makkelijk.
Magik en Ei willen mod worden, dus laat ze dat dan ook worden.
Als er meer kandidaten zijn/komen (De naam van DC zag ik ook vallen), zal er misschien een poll moeten komen.
SNuggele, jammer dat je stopt als mod, ik denk dat je je werk er goed hebt gedaan!
Ik denk dat het niet nodig is 2 nieuwe mod's aan te stellen, 1 moet voldoende zijn.