TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part III
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Dat was juist geen voorspelbaar verhaal want niemand die in de gate had dat alles gedaan werdt om die instructeur te pakken. Er was een dermate wending in het verhaal. Dus juist niet slap. Was juist en verassende wending in het verhaal. Kan wel merken dat jullie totaal geen visie hebben op de verschillende verhaalstructuren van een film. Als het maar standaard te begrijpen is dan is het een mooie film. |
Het einde van de Recruit was idd wel verassend, misschien een beetje TE ver gezocht, maar wel aardige film dus 
Wat ik echt een briljant einde vond is dat van The Others... tenminste... het einde... het moment dat je door krijgt hoe het nu werkelijk in elkaar steekt... GENIAAL 
En er was er laatst nog een met zo'n verassend eind... weet alleen nie meer welke dat was...
| Originally posted by eieregooie En er was er laatst nog een met zo'n verassend eind... weet alleen nie meer welke dat was... |
Hahaha...
Had ik maar een vriendin :/
ik heb eindelijk LOTR 1 gezien
Heb er ook gelijk van gedroomd..werd wel keimoe wakker 
Mooi hoor! Vette film, leuk om de dingetjes uit de Hobbit er subtiel in terug te zien komen...goeie verhaallijn
verrassend einde 
Bleh ik kijk vet veel films maar ik vergeet de titels omdat ze steeds in t Spaans zijn 
oh ja, Judas' Kiss...heel cool 
nu einelijk pulp fiction afgekeken
zeer vette film
gelijk de andere 2 tarantino filsm die ik nog niet hbe gezien maar eens kijken.
daarnet van god los gezien. zeer indrukwekkende film. Briljant geacteerd. Vanaf de 1e sec grijpt die film je als het ware bij de keel, en laat ja vanaf dan niet meer los. Echt hele goede film
Ben vrijdag naar Return Of The King geweest... Zal niets verklappen, maar de 3 uur en 15 minuten vliegen voorbij 
net terug van "The Last Samurai"!! Zeker geen "chick-flick" maar ik vond 'm echt SUPER goed!!! was echt vet onder de indruk!! zeker een van de beste films van 2003 in my opinion!!!!
I can't wait for Return of the King!!!!!! Nog 1 weekje slapen!!!!! woooeeeiiii
| Originally posted by eieregooie Ben vrijdag naar Return Of The King geweest... Zal niets verklappen, maar de 3 uur en 15 minuten vliegen voorbij |
gisteravond naar de bios geweest: kill bill
gave film nu wachten op deeltje 2 
THE LAST SAMURAI
Hee mensen,
Ik heb vrijdag een supergave film gezien, hij is nog niet uit maar ik werk voor de filmmaatschappij en wij kregen altijd alle voorpremieres in onze eigen filmzaal. De film Last Samurai met Tom Cruise komt pas uit in Januari maar is zeer zeker de moeite waard. Het is een super mooie film, goed geacterd en de beelden zijn heel gaaf !! de gevechten zijn perfect en de film is ontroerend. Voor mij een van de mooiste films ooit !!!
Re: THE LAST SAMURAI
| Originally posted by Sfynxx Hee mensen, Ik heb vrijdag een supergave film gezien, hij is nog niet uit maar ik werk voor de filmmaatschappij en wij kregen altijd alle voorpremieres in onze eigen filmzaal. De film Last Samurai met Tom Cruise komt pas uit in Januari maar is zeer zeker de moeite waard. Het is een super mooie film, goed geacterd en de beelden zijn heel gaaf !! de gevechten zijn perfect en de film is ontroerend. Voor mij een van de mooiste films ooit !!! |
| Originally posted by Muppet ken je nog wa meer zeggen wat je er van vond? Er gaat bij voorbeeld het gerucht dat alle vrouwen het laatste uur aan het janken zijn, is da waar Greetz Muppet |
Maar niet het hele laatste uur hoor
Dus maak je geen zorgen... Ik vond het persoonlijk weer een hele goeie film... Tis al de derde en ik ben er nog niet op uitgekeken... Vond em ook beter dan het 2e deel... Gelijkwaardig aan de eerste denk ik, maar toch wat anders... meer actie enzo...
Lekker over de top ook weer en erg humoristisch, maar niet flauw
Gary Jules - Mad World
Uit donnie darko dat vette nummer, is nu megahit bij 3FM ofzo.
| Originally posted by SnuggLe Gary Jules - Mad World Uit donnie darko dat vette nummer, is nu megahit bij 3FM ofzo. |
(maar daar hoort de film bij!
)
| Originally posted by eieregooie Vanavond Once Upon A Time In Mexico gezien... Die is ook cool Lekker over de top ook weer en erg humoristisch, maar niet flauw |
Klotefilm natuurlijk alleen maar in het Spaans. Maar de dvd zal volgende maand wel uitkomen ofzo hoop ik 
| Originally posted by Miss Proximus Gisteren eindelijk LOTR 2 gezien. Prachtfilm..kvond m eigenlijk beter dan de tweede! |
| Originally posted by eieregooie Ehm... ja, kan me wel voorstellen dat er wat vrouwen janken ja Maar niet het hele laatste uur hoor Dus maak je geen zorgen... Ik vond het persoonlijk weer een hele goeie film... Tis al de derde en ik ben er nog niet op uitgekeken... Vond em ook beter dan het 2e deel... Gelijkwaardig aan de eerste denk ik, maar toch wat anders... meer actie enzo... |
| Originally posted by MaGiK54 Hoogstwaarschijnlijk wordt de Hobbit nog verfilmd door meneer Jackson, dus we zijn er nog niet en je kan natuurlijk ook altijd de boeken gaan lezen, als je ze nog niet gelezen hebt. |
Originally posted by eieregooie |

| Originally posted by basd Dat zou wel erg gaaf zijn ! Vond de Hobbit ook echt een leuk verhaal.. Alleen vind ik dat je die eigenlijk wel gelezen moet hebben VOOR je in LOTR begint.. Maar ik geloof dat de meesten het andersom doen.. |
| Originally posted by MaGiK54 Ik ben blij dat ik alle boeken gelezen heb voordat ik de films had gezien. Ik hoor vrienden, die het boek niet hebben gelezen, wel eens klagen dat er stukken/opmerkingen in de film zitten, die niets toevoegen of suf zijn. Maar dat zijn vaak de leukste stukkies die uit het boek komen, die alleen worden begrepen door mensen die het boek hebben gelezen. |
Gezien dit weekend:
The New Guy
Standaard collegefilm yada yada yada, maar wel aardig 
Anger Management
Niet echt boeiende comedie, had er meer van verwacht. Al is het einde wel lachen 
Zaterdag SWAT gezien. Mager filmpje met een slap verhaaltje. Vond het niet echt spectaculair en zkr niet btr dan The recruit