TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part III
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Jappio on Dec-09-2003 18:37:

quote:
Originally posted by New Wave
Dat was juist geen voorspelbaar verhaal want niemand die in de gate had dat alles gedaan werdt om die instructeur te pakken.
Er was een dermate wending in het verhaal. Dus juist niet slap.
Was juist en verassende wending in het verhaal.
Kan wel merken dat jullie totaal geen visie hebben op de verschillende verhaalstructuren van een film.
Als het maar standaard te begrijpen is dan is het een mooie film.

ik vond het einde ook verassend bij the recruit; erg goede film!

SWAT heb ik nog niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen

Posted by eieregooie on Dec-10-2003 04:37:

Het einde van de Recruit was idd wel verassend, misschien een beetje TE ver gezocht, maar wel aardige film dus

Wat ik echt een briljant einde vond is dat van The Others... tenminste... het einde... het moment dat je door krijgt hoe het nu werkelijk in elkaar steekt... GENIAAL

En er was er laatst nog een met zo'n verassend eind... weet alleen nie meer welke dat was...

Posted by New Wave on Dec-10-2003 16:00:

quote:
Originally posted by eieregooie
En er was er laatst nog een met zo'n verassend eind... weet alleen nie meer welke dat was...

Is je vriendin eindelijk dan toch klaar gekomen vannacht?

Posted by eieregooie on Dec-10-2003 22:54:

Hahaha...

Had ik maar een vriendin :/

Posted by Miss Proximus on Dec-11-2003 01:41:

ik heb eindelijk LOTR 1 gezien

Heb er ook gelijk van gedroomd..werd wel keimoe wakker

Mooi hoor! Vette film, leuk om de dingetjes uit de Hobbit er subtiel in terug te zien komen...goeie verhaallijn verrassend einde

Bleh ik kijk vet veel films maar ik vergeet de titels omdat ze steeds in t Spaans zijn

oh ja, Judas' Kiss...heel cool

Posted by arj1o1 on Dec-11-2003 07:16:

nu einelijk pulp fiction afgekeken
zeer vette film
gelijk de andere 2 tarantino filsm die ik nog niet hbe gezien maar eens kijken.

Posted by basvh on Dec-12-2003 20:43:

daarnet van god los gezien. zeer indrukwekkende film. Briljant geacteerd. Vanaf de 1e sec grijpt die film je als het ware bij de keel, en laat ja vanaf dan niet meer los. Echt hele goede film

Posted by eieregooie on Dec-14-2003 05:30:

Ben vrijdag naar Return Of The King geweest... Zal niets verklappen, maar de 3 uur en 15 minuten vliegen voorbij

Posted by ambs on Dec-14-2003 07:01:

net terug van "The Last Samurai"!! Zeker geen "chick-flick" maar ik vond 'm echt SUPER goed!!! was echt vet onder de indruk!! zeker een van de beste films van 2003 in my opinion!!!!

I can't wait for Return of the King!!!!!! Nog 1 weekje slapen!!!!! woooeeeiiii

Posted by Muppet on Dec-14-2003 09:39:

quote:
Ben vrijdag naar Return Of The King geweest... Zal niets verklappen, maar de 3 uur en 15 minuten vliegen voorbij

ken je nog wa meer zeggen wat je er van vond? Er gaat bij voorbeeld het gerucht dat alle vrouwen het laatste uur aan het janken zijn, is da waar

Greetz Muppet

Posted by arj1o1 on Dec-14-2003 10:08:

gisteravond naar de bios geweest: kill bill
gave film nu wachten op deeltje 2

Posted by Sfynxx on Dec-14-2003 14:59:

THE LAST SAMURAI

Hee mensen,

Ik heb vrijdag een supergave film gezien, hij is nog niet uit maar ik werk voor de filmmaatschappij en wij kregen altijd alle voorpremieres in onze eigen filmzaal. De film Last Samurai met Tom Cruise komt pas uit in Januari maar is zeer zeker de moeite waard. Het is een super mooie film, goed geacterd en de beelden zijn heel gaaf !! de gevechten zijn perfect en de film is ontroerend. Voor mij een van de mooiste films ooit !!!

Posted by arj1o1 on Dec-14-2003 15:53:

Re: THE LAST SAMURAI

quote:
Originally posted by Sfynxx
Hee mensen,

Ik heb vrijdag een supergave film gezien, hij is nog niet uit maar ik werk voor de filmmaatschappij en wij kregen altijd alle voorpremieres in onze eigen filmzaal. De film Last Samurai met Tom Cruise komt pas uit in Januari maar is zeer zeker de moeite waard. Het is een super mooie film, goed geacterd en de beelden zijn heel gaaf !! de gevechten zijn perfect en de film is ontroerend. Voor mij een van de mooiste films ooit !!!

check 3 posts omhoog ambs heeft hem ook gezien
maar met januarie bedoel je in de NL?

Posted by eieregooie on Dec-15-2003 01:13:

quote:
Originally posted by Muppet
ken je nog wa meer zeggen wat je er van vond? Er gaat bij voorbeeld het gerucht dat alle vrouwen het laatste uur aan het janken zijn, is da waar

Greetz Muppet

Ehm... ja, kan me wel voorstellen dat er wat vrouwen janken ja Maar niet het hele laatste uur hoor Dus maak je geen zorgen... Ik vond het persoonlijk weer een hele goeie film... Tis al de derde en ik ben er nog niet op uitgekeken... Vond em ook beter dan het 2e deel... Gelijkwaardig aan de eerste denk ik, maar toch wat anders... meer actie enzo...

Vanavond Once Upon A Time In Mexico gezien... Die is ook cool Lekker over de top ook weer en erg humoristisch, maar niet flauw

Posted by SnuggLe on Dec-15-2003 19:03:

Gary Jules - Mad World
Uit donnie darko dat vette nummer, is nu megahit bij 3FM ofzo.

Posted by TimeportE on Dec-15-2003 20:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Gary Jules - Mad World
Uit donnie darko dat vette nummer, is nu megahit bij 3FM ofzo.

snik, super nr (maar daar hoort de film bij! )

Posted by Miss Proximus on Dec-16-2003 20:48:

quote:
Vanavond Once Upon A Time In Mexico gezien... Die is ook cool Lekker over de top ook weer en erg humoristisch, maar niet flauw

Die wilde ik ook ZO graag zien!! Als 100% Johnny Depp fan Klotefilm natuurlijk alleen maar in het Spaans. Maar de dvd zal volgende maand wel uitkomen ofzo hoop ik

Gisteren eindelijk LOTR 2 gezien. Prachtfilm..kvond m eigenlijk beter dan de tweede! Mooie scene met dat witte paard

jeej zin in retorno del rey

Posted by eieregooie on Dec-17-2003 06:14:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Gisteren eindelijk LOTR 2 gezien. Prachtfilm..kvond m eigenlijk beter dan de tweede!

Posted by MaGiK54 on Dec-17-2003 16:02:

quote:
Ehm... ja, kan me wel voorstellen dat er wat vrouwen janken ja Maar niet het hele laatste uur hoor Dus maak je geen zorgen... Ik vond het persoonlijk weer een hele goeie film... Tis al de derde en ik ben er nog niet op uitgekeken... Vond em ook beter dan het 2e deel... Gelijkwaardig aan de eerste denk ik, maar toch wat anders... meer actie enzo...

Hoogstwaarschijnlijk wordt de Hobbit nog verfilmd door meneer Jackson, dus we zijn er nog niet en je kan natuurlijk ook altijd de boeken gaan lezen, als je ze nog niet gelezen hebt.

Posted by basd on Dec-17-2003 16:15:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Hoogstwaarschijnlijk wordt de Hobbit nog verfilmd door meneer Jackson, dus we zijn er nog niet en je kan natuurlijk ook altijd de boeken gaan lezen, als je ze nog niet gelezen hebt.

Dat zou wel erg gaaf zijn ! Vond de Hobbit ook echt een leuk verhaal.. Alleen vind ik dat je die eigenlijk wel gelezen moet hebben VOOR je in LOTR begint.. Maar ik geloof dat de meesten het andersom doen..

Posted by Miss Proximus on Dec-17-2003 16:24:

quote:

ja BLEH ik weet dat mijn Nederlands hard achteruit gaat hier in Mexico

2e beter dan de 1e.

Doegie! Ik ga qweer aan het werk AHEM

Posted by MaGiK54 on Dec-17-2003 17:10:

quote:
Originally posted by basd
Dat zou wel erg gaaf zijn ! Vond de Hobbit ook echt een leuk verhaal.. Alleen vind ik dat je die eigenlijk wel gelezen moet hebben VOOR je in LOTR begint.. Maar ik geloof dat de meesten het andersom doen..

Ik ben blij dat ik alle boeken gelezen heb voordat ik de films had gezien. Ik hoor vrienden, die het boek niet hebben gelezen, wel eens klagen dat er stukken/opmerkingen in de film zitten, die niets toevoegen of suf zijn. Maar dat zijn vaak de leukste stukkies die uit het boek komen, die alleen worden begrepen door mensen die het boek hebben gelezen.

Posted by basd on Dec-18-2003 07:30:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik ben blij dat ik alle boeken gelezen heb voordat ik de films had gezien. Ik hoor vrienden, die het boek niet hebben gelezen, wel eens klagen dat er stukken/opmerkingen in de film zitten, die niets toevoegen of suf zijn. Maar dat zijn vaak de leukste stukkies die uit het boek komen, die alleen worden begrepen door mensen die het boek hebben gelezen.

Helemaal mee eens!

Al is het aan de andere kant heel erg jammer dat een aantal leuke stukken uit het boek juist zijn weg gelaten. Mensen die het boek niet hebben gelezen zullen nooit van Tom Bombadil horen, vond dat juist wel leuk!

Posted by SnuggLe on Dec-21-2003 19:53:

Gezien dit weekend:

The New Guy
Standaard collegefilm yada yada yada, maar wel aardig

Anger Management
Niet echt boeiende comedie, had er meer van verwacht. Al is het einde wel lachen

Posted by Dj Lex on Dec-21-2003 20:13:

Zaterdag SWAT gezien. Mager filmpje met een slap verhaaltje. Vond het niet echt spectaculair en zkr niet btr dan The recruit

Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »