TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Talk
Pages (36): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
| quote: |
| Originally posted by raoel Hoe bedoel je dit? |
?
| quote: |
| Originally posted by MennoB Nou ik kan het wel halen, maar dan moet ik de low, mid en high knoppen wat verder open draaien. Maar aangezien dat die dan niet meer in zo'n slotje vallen, staan ze niet gelijk en scheelt de bas een heel stuk als ik hem een stukje terug of verder draai. Ik kan de knoppen wel helemaal door draaien, maar als ik dan in mix dan moet je een heel eind draaien en dan krijg je ff geen bas en dan in eens kei hard, omdat het ff duurt voordat je die knop helemaal hebt door gedraaid. Maar ei, heb jij hier dan geen last van?? Zoniet, welke mixer heb jij dan?? |

| quote: |
| Originally posted by New Wave Als je een curve~verschil in je EQ heb dan heb je wel een hele gare. Als je een delay in je mixer zelf heb dan zou ik een andere mixer kopen. (Al vind ik een delay in een mixer opzich al heel vreemd) |

heb zelf een dateq xtc, je moet gewoon de gains naar boven laten staan zodat je genoeg dB's kan plussen en minnen....
het uitsturingssignaal heeft niets met je master te maken, de master regelt alleen het volume!!! binnen het kanaal kun je het signaal regelen met je fader en aanpassen aan andere kanalen met de gain, de eq's zijn er dan nog voor het finetunen....
dj david
| quote: |
| Originally posted by djdavid het uitsturingssignaal heeft niets met je master te maken, de master regelt alleen het volume!!! binnen het kanaal kun je het signaal regelen met je fader en aanpassen aan andere kanalen met de gain, de eq's zijn er dan nog voor het finetunen.... |
idd, ban die gast!!

| quote: |
| Originally posted by djdavid het uitsturingssignaal heeft niets met je master te maken, de master regelt alleen het volume!!! binnen het kanaal kun je het signaal regelen met je fader en aanpassen aan andere kanalen met de gain, de eq's zijn er dan nog voor het finetunen.... |
| quote: |
| Originally posted by djdavid het uitsturingssignaal heeft niets met je master te maken, de master regelt alleen het volume!!! binnen het kanaal kun je het signaal regelen met je fader en aanpassen aan andere kanalen met de gain, de eq's zijn er dan nog voor het finetunen.... dj david |
en eigenlijk geldt dat ook wel voor het eerste geval.
aaaaah!!!
had me niet in deze discussie moeten mengen. heb t hier misschien wel erg krom uitgelegd, ben nog niet dom dus je moet niet aankomen met van die domme klets dat je mij moet gaan 'bannen'
btw nog een opmerking dan: kan me NIET voorstellen dat je met je gain-volume een plaat niet op het juiste volume kan krijgen. maar goed, als jullie t zeggen... 
| quote: |
Originally posted by djdavid aaaaah!!!had me niet in deze discussie moeten mengen. heb t hier misschien wel erg krom uitgelegd, ben nog niet dom dus je moet niet aankomen met van die domme klets dat je mij moet gaan 'bannen' |
| quote: |
| Originally posted by djdavid btw nog een opmerking dan: kan me NIET voorstellen dat je met je gain-volume een plaat niet op het juiste volume kan krijgen. maar goed, als jullie t zeggen... |
aaaaah!!! had me niet in deze discussie moeten mengen."
"
Hey ei, als kanshebber voor de mod positie moet je zulke posts achterwege laten


| quote: |
| Originally posted by Optimus Hey ei, als kanshebber voor de mod positie moet je zulke posts achterwege laten ![]() ![]() |
ik chill zkr wel!!!
zal de volgende keer eerst de hele tread ns goed bekijken voordat ik een of andere vage post doe
enne..ik snap smileys eg wel hoor
dj david
Ejh, ik heb net mijn nieuwe decks binnen gekregen en nu voelde ik dus efef aan de pitch.
Nou voelde die wel goed MAAR.......
als ik bijvoorbeeld eerst ging plussen en daarna ging minnen....kreeg ik bij het begin een vaag knikje.
Als ik de pitchbutton wat in druk en dan schuif dan is het weg.
Is dit altijd op het begin? of hoort dit bij de MK5 serie? Misschien zit me pitchbutton wel te los....vertel het me...
Laterr
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ejh, ik heb net mijn nieuwe decks binnen gekregen en nu voelde ik dus efef aan de pitch. Nou voelde die wel goed MAAR....... als ik bijvoorbeeld eerst ging plussen en daarna ging minnen....kreeg ik bij het begin een vaag knikje. Als ik de pitchbutton wat in druk en dan schuif dan is het weg. Is dit altijd op het begin? of hoort dit bij de MK5 serie? Misschien zit me pitchbutton wel te los....vertel het me... Laterr |
Gaan we nou ook eindelijk een keer platen kopen?
| quote: |
| Originally posted by basd Eindelijk, hij heeft ze Gaan we nou ook eindelijk een keer platen kopen?Enne, zo te horen (voor zover ik het kan beoordelen) lijkt het inderdaad wel alsof dat ding een beetje los zit, zeker omdat je het niet hebt als je em aandrukt.. Of het bij de MK5 hoort weet ik niet, lijkt me sterk.. |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ejh, ik heb net mijn nieuwe decks binnen gekregen en nu voelde ik dus efef aan de pitch. Nou voelde die wel goed MAAR....... als ik bijvoorbeeld eerst ging plussen en daarna ging minnen....kreeg ik bij het begin een vaag knikje. Als ik de pitchbutton wat in druk en dan schuif dan is het weg. Is dit altijd op het begin? of hoort dit bij de MK5 serie? Misschien zit me pitchbutton wel te los....vertel het me... Laterr |
| quote: |
| Originally posted by raoel Welke mixer heb je erbij? |

| quote: |
| Originally posted by New Wave Mwha het leg niet aan de mixer heur ![]() |
| quote: |
| Originally posted by raoel Ja, oet, da snap ik ook wel. Kvroeg me alleen af welke je er nu bij hebt gekocht, of heb je dat nog niet gedaan? |

jammer voor je dat mengpanelen geen zelf samen te stellen afhaalpizza's zijn Tim 
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus jammer voor je dat mengpanelen geen zelf samen te stellen afhaalpizza's zijn Tim |
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus jammer voor je dat mengpanelen geen zelf samen te stellen afhaalpizza's zijn Tim ![]() |

| quote: |
| Originally posted by New Wave Heb er nog geen bij gekocht, der zit niet echt een mixer bij die ik wil. Veel mixers met een leuk prijsje en toch duur zijn hebben vaak slechte eigenschappen.......ik kom der niet uit ![]() Ik wil namelijk een mixer met een kill van -24 dB, faders die niet kraken na 6 maanden, faders niet groter zijn dan 7 cm, de plug van de h-phone aan de voorkant gestoken kan worden, zonder beatcounter enzenzenz.....moeilijk zoeken dus |
Bij mij zit de koptelefoon aan de achterkant... Bij de tulpjes dus
Da's helemaal ideaal, er zit ook nog een uitgang bovenop btw, dus mocht er eens iemand willen meeluisteren hehe... Ik heb wel zown "geknakte" plug gekocht voor me phones, mocht ik eens ergens draaien waar de phones uitgang in de weg zit dan kannik em dus plat maken, da's wel fijn 
Maar da's een kwestie van smaak/gewenning natuurlijk
Waarom vind je dat juist extra fijn Ei, als je headphone in aan de achterkant zit? Lijkt mij juist behoorlijk ruk. Die van mij zit bovenop, had misschien iets liever aan de voorkant gehad maar zo gaat het prima En voor een mixer van 199 euro (nu zelfs 144) ga ik niet klagen.
Enne Timmie.. Wat jij zoekt in een mixer heeft de Allen&Heath Xone:02 gevonden
Enige vreemde eraan is dat ie een schuif-EQ heeft ipv een draai-EQ.. Wie verzint zoiets? Overigens hebben de andere A&H's dat niet.
Tis ook wel allemaal een beetje duurder maar tis natuurlijk wel kwaliteit!
Nou, alsie bovenop zit zittie in de weg (ok, tis wat je gewend bent, maar hoe meer vrijheid hoe beter
), en alsie aan de voorkant zit zteektie ook lekker uit waardoor ik er nog weleens tegenaan bots. Mijn phones hebben nogal een grote plug denk ik... Maar goed, het zijn dus dingen die met die "knak-plug" ook wel op te lossen zijn maar ach, deze mixer heeft toevallig ook een ingang aan de achterkant dus dat kwam me wel mooi uit
Al kwam ik er pas na een paar maanden achter
Ging er eigenlijk van uit dat het een Mic in was hehe...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.