TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland - Schotland
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ikke lekker klikspaan spelen, ga lekker tegen Ste vertellen dat je onder deze user post. Krijg je misschien een ip-ban, whiaiaiiaiaaoaoaoa |
Heb die Ste toch nooit eerlijk gevonden....
Tsja...
Die engelsen kunnen dus echt niet tegen een geintje eh 
wat een geweldige wedstrijd was dit zeg, echt niet te geloven
en ik heb in het mod-forum mijn ongenoegen geuit over de ban van ahp2002, de ukta's hebben vaak genoeg invasies gepleegd in andere forums en toen is er niemand geband, ze hebben ons ook uitgelachen afgelopen zaterdag dus ik heb gezegd dat ik het een trieste ban vond
maar volgende week is die weer terug
(en een ip-ban kan Swamper niet)
uhmz aph2002 ff serieus: post nie tonder een andere username als je gebanned bent een week erbij zit er zo tegenaan en misschien moet je wel heel moeilijk doen na 3 weken
en ik spreek uit ervaring
gewoon een weekje je sociale contacten weer omhoog halen
wat n stelletje nerds... bij het EK moeten ze idd tegen elkaar in de poule komen... dat wordt oorlog 
| Originally posted by arj1o1 gewoon een weekje je sociale contacten weer omhoog halen |
| Originally posted by Stegay tis een normale username hoor enige referentie aan andere dingen is geheel voor eigen rekening |
| Originally posted by arj1o1 uhmz aph2002 ff serieus: post nie tonder een andere username als je gebanned bent een week erbij zit er zo tegenaan en misschien moet je wel heel moeilijk doen na 3 weken en ik spreek uit ervaring gewoon een weekje je sociale contacten weer omhoog halen |
| Originally posted by Blik beetje slijmen bij ��n van de mods h�? |
| Originally posted by Stegay ok ok, ik zal wel verstandig doen, maar als ze me niet unbannen over een week dan post ik met deze username. adios |
WAT EEN FUCKING RETARDS DIE ENGELSEN ZEG KUNNEN NIET EENS TEGEN EEN GEINTJE JEZUS WAT EEN ONZIN!!!!
DIT IS ECHT TE SNEU VOOR WOORDEN STELLETJE KANSLOZE RUKKERS DAT HET ZIJN�REMY
DAT WE DIE ENGELSEN MAAR MOGEN LOTEN EN HUN AARS FLINK WOOPEN
| Originally posted by Asperge DAT WE DIE ENGELSEN MAAR MOGEN LOTEN EN HUN AARS FLINK WOOPEN |
| Originally posted by Asperge WAT EEN FUCKING RETARDS DIE ENGELSEN ZEG KUNNEN NIET EENS TEGEN EEN GEINTJE JEZUS WAT EEN ONZIN!!!! DIT IS ECHT TE SNEU VOOR WOORDEN STELLETJE KANSLOZE RUKKERS DAT HET ZIJN�REMY DAT WE DIE ENGELSEN MAAR MOGEN LOTEN EN HUN AARS FLINK WOOPEN |
| Originally posted by SnuggLe Doe mij maar de duitsers en de fransen |