TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »

Posted by Three 'O Three on Jan-29-2004 16:01:

No problem

Posted by Jappio on Jan-29-2004 16:37:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
No problem

mag ook wel weer is eindelijk weer eens alle bekende feestgezichten

Posted by tijs08 on Jan-29-2004 16:56:

quote:
Originally posted by Jappio
mag ook wel weer is eindelijk weer eens alle bekende feestgezichten

mot je niet fietsen dan?

Posted by TranceFool on Jan-29-2004 17:36:

Juist ja....eindelijk donderdagavond!!!!! heb er extreem veel zin in
zie iedereen vanavond wel!

Posted by MaGiK54 on Jan-29-2004 17:39:

Zo eindelijk weer eens een avondje springnichten

Eerst nog even een drankie doen op Scheveningen en dan rond een uur of half elf richting R'dam cruise. Verwachtte aankomst zal elf uur zijn.

Posted by Dj Lex on Jan-29-2004 19:05:

Heeft er iemand nog een kaartje over?

Posted by Freezel on Jan-29-2004 19:12:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Heeft er iemand nog een kaartje over?

Nee, jammer genoeg niet. Een 1 of andere dwaas heeft onze kaarten kwijtgemaakt

Posted by Opti on Jan-29-2004 20:30:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Zo eindelijk weer eens een avondje springnichten

Eerst nog even een drankie doen op Scheveningen en dan rond een uur of half elf richting R'dam cruise. Verwachtte aankomst zal elf uur zijn.

Veel plezier met uitwaaien op de boulevard

En jongens, veel plezier vanavond Ik ga lekker leren

Posted by Jappio on Jan-29-2004 20:35:

quote:
Originally posted by tijs08
mot je niet fietsen dan?

metro joh

Posted by Dj Lex on Jan-29-2004 20:40:

quote:
Originally posted by Optimus
Veel plezier met uitwaaien op de boulevard

En jongens, veel plezier vanavond Ik ga lekker leren

Thnx!
En jij ook veel plezier

Posted by Raymond on Jan-30-2004 11:08:

Tiesto wiesda ?!!! Wat draaide die gozer inspiratieloos zeg.......

Pete Tong was een uitstekende warm-up en in area 2 kon ik vervolgens uit mijn bol gaan! Montana en Le Blanc draaide de ene klapper na de andere. Zelf Smack My Bitch Up en The Bells Of Revelution van Harry Lemon.

Wat kan ik nog meer zeggen, tja de vrouwen. Tering wat waren er veel lekkere wijfen!! Ik ben in mijn kont geknepen, onzedelijk betast en bijna verkracht door een oud heet wijf, al met al een voortreffelijke avond gehad

Posted by Freezel on Jan-30-2004 11:14:

Zo ben net wakker na een nachtje Invited. Van Ton TB niks meegekregen. Pete Tong vond ik wel aardig draaien over het gedeelte dat ik hem heb meegemaakt(ik kwam binnen met Clear Blue). Vooral zijn laatste nummer na Nirvana was erg gaaf.

Dan het moment waar iedereen duidelijk op zat te wachten: Tiesto!
Hij draaide veel tracks die hij tijdens Innercity en de optredens daarvoor ook draaide. Er zat naar mijn mening weinig vernieuwends in.
Neemt niet weg dat er veel goede platen tussen zitten
Alleen zijn mixen vond ik erg dramatisch op sommige momenten, leek meer op zijn Jeans Platen laten lopen en dan de andere er gewoon in knallen zonder een overgang te maken.

Invited was een gezellig feestje, als er weer eentje is ga ik proberen zeker weer te gaan Gratis cola was ook weer relaxed net zoals vorige keer

Posted by total woot on Jan-30-2004 11:57:

Tiesto @ Invited Gold

Onze avond begon natuurlijk zoals gewoonlijk erg relaxed met een pre-party @ Dj Teagle's homebase

Om een uur of 10 half 11 zijn we (Tijs08, Three 'o Three (+vriendin), Partyhardy en Arise2) richting de cruiseterminal vertrokken. Bij aankomst stond een rij van ongeveer 20 seconden, dus dat was lekker binnenkomen, vrij snel na onze binnenkomst kwamen Lex en Jappio ook binnengestuitert.

De Terminal zelf is op zich een locatie waar je weinig aan hoeft te doen, aankleding was dan ook niet echt veel aan gedaan, behalve wat "witten dingen" die aan t plafond hingen. De geluidsinstallatie was anders dan de vorige keer, toen stonden de Speakers voor en achter in de zaal, nu stonden ze alleen vooraan, maar wel over een breder stuk, aan de zijkanten stond het geluid dus veel harder dan vorige keer (dus meer dansvloer )
De airco was volgens mij kapot, want de temperatuur lag ook een stuk hoger dan de vorige keer (kan ook komen doordat het veel drukker was dit keer, t was weer ouderwets gezellige tiesto drukte )

Ton TB draaide op zich een lekker setje, niet volledig mijn stijl maar zeer zeker geschikt om in de feeststemming te komen. Vervolgens kwam Pete Tong de deckjes bespelen, ik had totaal geen idee wat ik moest verwachten, had m nog nooit eerder gezien/ gehoord, maar het viel me alles mee, hij draaide een lekkere set, met heerlijk diepe nummers (met zo'n heerlijke lage basslijn erin ).

Om een uur of 2 verscheen Tiesto ten tonele, en over die set kan ik heel kort zijn, er was geen sprake van opbouw in de set en ik heb geen seconde het idee gehad dat hij het in de verste verte ook maar een heel klein beetje naar z'n zin had. Uitstraling was weg, geen glimlach gezien, en interactie met t publiek leek nog t meest op: [ ignore mode ].

Erg jammer dus, want de platen die hij draaide, waren zeker niet verkeerd, ik herinner me zo snel: Thousand Beautifull Things, Roads, Another Sweater, Mistral.

Al met al wel een supergezellige avond gehad Thnx Guys, ook natuurlijk ff gestuitert met Remy D en M_Perror nog ff gesproken .

Op naar t volgende feestje

Grtz
WooT

Posted by MaGiK54 on Jan-30-2004 12:20:

Heb een beetje gemengde gevoelens over deze avond. Heb het op zich gezellig gehad, mede dankszij de groep TA'ers. Maar het lag zeker niet aan de dj's. Pete Tong draaide zo nu en dan lekker, maar het was niet helemaal mijn ding. Tiesto draaide zoals Totol Woot en Raymond al zeiden totaal inspiratieloos. Op zich kwamen er lekkere platen voorbij, maar zijn set was totaal onsamenhangend. Dit was gelijk te merken aan het publiek, want ik heb sinds tijden niet zo'n dood-publiek gezien als op deze editie van Invited.

Zo nu en dan ook naar Le Blanc en Montana geweest en uiteindelijk heb ik er spijt van dat ik niet langer beneden ben geweest, want zoals Raymond al zei, kwam de ene topper na de andere langs.

Al met al vond ik dit de slechtste editie van Invited en heeft Tiesto mij toch weer een beetje teleurgesteld, want zijn setje in de Asta was nou ook niet echt werelds. Maar voor een donderdagavond was het toch nog wel een gezellige avond.

Posted by Ding Chavez on Jan-30-2004 13:39:

Zou het dan toch de dood van Guusje geweest zijn? Ik weet niet hoe goed die lui met elkaar bevriend waren, maar dan is het wel te begrijpen.

Posted by SnuggLe on Jan-30-2004 13:44:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zou het dan toch de dood van Guusje geweest zijn? Ik weet niet hoe goed die lui met elkaar bevriend waren, maar dan is het wel te begrijpen.

Als dat zo is dan begrijp ik het wel ja, maar hij kan ook zijn beste tijd gehad hebben.

Posted by MaGiK54 on Jan-30-2004 13:45:

quote:
Originally posted by Ding Chavez

Ik had hier nog niet aan gedacht, maar hierin zou je best gelijk in kunnen hebben. Volgens mij gaat Tijs wel redelijk om met Dinand (en wellicht ook met Guusje). Dinand heb ik wel eens gespot bij een Invitedfeessie en natuurlijk TiC en concert van Kane in de Arena.

Als er een goede band was tussen hen, dan kan ik het me goed voorstellen dat Tijske niet zoveel zin had in dit feessie.

Posted by Nook on Jan-30-2004 14:19:

nou ik vond hem wel lekkere platen draaien, alleen de laatste nummers vond ik nou niet echt boeiend, behalve andain dan. zet ie zijn laatste plaat op loopt ie weg plaat bijna afgelopen, is ie terug en dat was het dan maar. nou ook niet echt spectaculair ofzo.

maar verder vond ik het dus wel kick. pete tong vond ik wel een paar goeie nummers hebben, maar vorige keer met G&D was het wel toffer. ik vond de zaal ook een beetje "stil" ofzo aan het einde, maar het was gaaf, alleen vorige invited was beter

Posted by TranceFool on Jan-30-2004 15:19:

heb geen zin om te typen dus ff kort:
laatste paar platen van Ton TB meegekregen, kan dr eigenlijk weinig over zeggen, klonk wel ok
Pete Tong in het begin matig toen ff naar Montana en Leblanc geweest, niet de muziek die ik verwachte maar wel erg vette nummers gehoord. Veel oude tracks volgens mij, beetje retro oldskool achtig was wel vet . Montana stond trouwens Leblanc keihard uit te lachen toen die een mixfout maakte hehe, ze hadden het iig goed naar hun zin .
Daarna terug naar Pete Tong, na Clear Blue kwam het eigenlijk los, echt veel vette klappers gehoord die ik niet kende, einde van zn set vond ik zeer vet
Tiesto: draaide aantal zeer leuke platen maar zoals eerder vermeld nou niet echt een lijn in zn set ofzo, beetje van de hak op de tak. Publiek en de sfeer vond ik verder wel erg goed, heb het weer erg naar mn zin gehad

Posted by M_Peror on Jan-31-2004 10:46:

Zooo... heb het wel erg naar m'n zin gehad, maar een top-avond was het nou ook weer niet. Ton TB helaas gemist maar dat wist ik van te voren al dat we die waarschijnlijk niet gingen halen. Pete Tong was lekker bezig maar zijn muziek is net niet helemaal mijn ding, desondanks wel lekker om in de stemming te komen. Vooral toen hij Clear Blue erop gooide had ik even zo iets van "he, misschien wordt het nog wat" en daarna kwamen er meer lekkere platen langs.

Tiesto, tja, wat zal ik er van zeggen? Misschien is hij aan vakantie toe, of zou het toch aan Guusje gelegen hebben? In ieder geval kwam hij over alsof hij er helemaal geen zin in had. Interactie met het publiek (anders een van z'n sterke punten) was bijna nul, alleen zo heel af en toe zag je 'm even opleven.
Z'n set vond ik wel ok: een lijn was er niet in te ontdekken (ja... een jojo-lijntje ) maar z'n platenkeus was erg lekker en naar mijn mening beter dan bij Invited 5 -- althans beter aansluitend bij mijn smaak dan. Een paar klassiekers gehoord die ik al veel te lang niet meer gehoord had en dat was wel weer even lekker. Veel echt nieuwe dingen zaten er idd niet in.
Zelfs z'n toegift kwam over als een "verplicht nummertje". Wel vet dat hij die kneiter van een breakbeat-plaat weer opzette die hij de vorige keer ook draaide. Ik ben nog even helemaal de intussen al weer wat legere hal doorgestuiterd . Ik loop misschien hopeloos achter maar ben er niet achter hoe die heet en heb 'm pas twee keer gehoord... op Invited 5 en 7... De rest (Partyhardy, Tijs08, TotalWoot -- gezellig gekletst! , ArisE2, Lex, Jappio, Magik54 enz) was al net weg dus kon 't ook niet meer vragen.

Alles bij elkaar dus wel een goeie nacht gehad, lag om 7 uur in me nest en heb gisteren geen reet meer uitgevoerd.

Posted by Three 'O Three on Jan-31-2004 12:18:

quote:
Originally posted by M_Peror
Wel vet dat hij die kneiter van een breakbeat-plaat weer opzette die hij de vorige keer ook draaide. Ik ben nog even helemaal de intussen al weer wat legere hal doorgestuiterd . Ik loop misschien hopeloos achter maar ben er niet achter hoe die heet en heb 'm pas twee keer gehoord... op Invited 5 en 7...

Zero - Emit (Rennie Pilgrems Agatha Stomp) ??

Posted by M_Peror on Jan-31-2004 13:43:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Zero - Emit (Rennie Pilgrems Agatha Stomp) ??

That's the one... je bent geweldig! Thnx! Trouwens leuk je vriendin ook ontmoet te hebben!

Posted by Three 'O Three on Jan-31-2004 15:35:

quote:
Originally posted by M_Peror
That's the one... je bent geweldig! Thnx! Trouwens leuk je vriendin ook ontmoet te hebben!

Kleine moeite (Dat nummer dan )

Posted by Partyhardy! on Feb-02-2004 16:45:

Mijn verslag; er was weinig "Gold" aan.............

Posted by total woot on Feb-02-2004 17:10:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Mijn verslag; er was weinig "Gold" aan.............

Je overtreft jezelf met die geniale ontzettend uitgebreidde en gedetailleerde beschrijving van dit 'fantastische' feest....

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »