TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Imorrn f�r jag "Far Cry" p� DVD kopia... yes spelet kommer p� DVD...
Ni som sett demon vet att det �r tungt som satan... �ven datorn l�r f� jobba ihj�l sig !!!
Vad �r Far Cry? Har inte ens h�rt talas om 
| quote: |
| Originally posted by reveal Vad �r Far Cry? Har inte ens h�rt talas om |
| Originally posted by AnD Vad gav du f�r det? |
| Originally posted by St_Andrew han k�pte det f�r 329kr |
har aldrig gillat bf s� mycket.
i BF finns det grejer som aldrig funnits tidigare. man kan b�de leka som 1st person shooter (quake-stil) samt k�ra i jeeps, tanks, helikoptrar, osv. det �r det jag gillar. p� ett n�tverk med max. 64 spelare �r det asbra.
UT har jag aldrig gillat, bara orealistiskt space fejk skit 
| Originally posted by ScuL i BF finns det grejer som aldrig funnits tidigare. man kan b�de leka som 1st person shooter (quake-stil) samt k�ra i jeeps, tanks, helikoptrar, osv. det �r det jag gillar. p� ett n�tverk med max. 64 spelare �r det asbra. UT har jag aldrig gillat, bara orealistiskt space fejk skit |
| Originally posted by dbl det va att kunna k�ra massa olika fordon som jag tyckte skulle bli s� ball med BF, men sen n�r jag testa demot gilla jag det inte alls.. gillar inte stucket p� det hela.. kontrollerna och s�... blev hel besviken :/ |
�r det bara jag som spelar spelet Magewar(Archmage)?
Spelet finns nu i alla fall uppe igen efter fd. spelare programerat hela spelet sj�lva fr�n grunden efter Mari (Som k�rde spelet fr�n b�rjan) lad ner.
www.the-Reincarnation.com
Jag spelar enbart p� Blitz servern.
(F�r er som blir sugna s� �r detta spel bara att rekomendera om man har v�ldigt brist p� liv att spendera sin fritid p�.)
(F�r er som vill vara lite stolt �ver att vara svensk s� kan jag medela enn APP-server st�r nere i s�dra Sverige )
kanske bara Laszlo som �r intresserad men Eastside Hockey Manager.
Som Championship Manager fast ishockey.
Kan tr�na NHL , collegelag, Elitserien , Finska, Ryska, Franska osv.
Grymt kul spel
bara jag som blev grymt besviken p� Doom 3??
| Originally posted by jofawe bara jag som blev grymt besviken p� Doom 3?? |
^ Huh?! Vad snackar ni om?! Kunde fan inte sova ig�r natt efter att ha spelat det. V�rre skr�ck-FSP-spel f�r man ju gr�va l�ngt ner i avgrunden f�r att hitta.
J�sses, jag blev helt fast p� direkten. �nskar bara jag hade ett fetare gfx kort eller cpu s� jag kunde maxxa ut effekterna...
... *krzzk* VA! va va det! *bam bam bam* .... *uuuuhhhhh* .... 
| Originally posted by Kongo_kim kanske bara Laszlo som �r intresserad men Eastside Hockey Manager. Som Championship Manager fast ishockey. Kan tr�na NHL , collegelag, Elitserien , Finska, Ryska, Franska osv. Grymt kul spel |
*springer bort till den lokala TV-spelsbutiken Dajrekt K�nnekt och inf�rskaffar mig ett exemplar omedelbums* 
Har lirat lite doom 3 sen ig�r.. m�ttligt n�jd..
Likadana milj�er, bara massa runthattande efter PDA's och monster som hoppar upp.. det var kul och l�skigt en stund.
Fl�t iaf hyffsat p� burken..
n��, hoppas hl2 blir roligare.
Ang�ende BF1942, det �r v�rldens b�sta lir 
| Originally posted by Hauken Ang�ende BF1942, det �r v�rldens b�sta lir |
Usch, vietnamn var ju en besvikelse
Sjukt kr�vande dessutom :/
jag tyckte inte BF Vietnam kr�vde s� mycket..
jag har bara ett ASUS v7700 
D�remot Doom3 var j�vligt kr�vande, och tr�kigt.. visst �r det l�skigt, men s��� j�kla speciellt var det inte.
personligen l�ngtar jag nog till Battlefield 2 kommer (eller 3, om man r�knar Vietnam som ett sl�pp)
det �r ju mer i nutid p� nya BF =)
MSR�j 4-ever! 
Jag �r n�tt s� sjukt road av att sitta o l�sa va ni skriver om, fattar ingetning 
K�nner lixom till 3 spel. The Sims, wc3.. och tja ett j�tte kul spel som jag inte minns va det heter
kul vare i alla fall 
| Originally posted by Pjox Jag �r n�tt s� sjukt road av att sitta o l�sa va ni skriver om, fattar ingetning ![]() K�nner lixom till 3 spel. The Sims, wc3.. och tja ett j�tte kul spel som jag inte minns va det heter kul vare i alla fall |
| Originally posted by Hauken Usch, vietnamn var ju en besvikelse Sjukt kr�vande dessutom :/ |
p4 2,4 , 512ddr pc2100 , ti4600... doom3 kan jag droppa till 15 fps, ligger som mest p� 60. brukar snitta s�d�r 30..
Doom3 k�nns v�ldigt half-life h�rmat tyv�rr.. fick tag i en motors�g n�r jag spelade idag, det var skoj :P
| Originally posted by Hauken p4 2,4 , 512ddr pc2100 , ti4600... doom3 kan jag droppa till 15 fps, ligger som mest p� 60. brukar snitta s�d�r 30.. Doom3 k�nns v�ldigt half-life h�rmat tyv�rr.. fick tag i en motors�g n�r jag spelade idag, det var skoj :P |
hmm, lirar Doom 3 p� 3.0ghz, 2048RAM, 256mb AtiRadeon9800 och det rullar p� fint men spelet �r ganska trist som m�nga s�ger, men vafan, det �r nytt och man f�r se �ckel, skjuta och bajsa i byxorna d� och d�. Annars har nog HL 2 och CS:source en ljusare framtid.