TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by SteveTranz4ever on Mar-22-2004 22:07:

Imorrn f�r jag "Far Cry" p� DVD kopia... yes spelet kommer p� DVD...

Ni som sett demon vet att det �r tungt som satan... �ven datorn l�r f� jobba ihj�l sig !!!

Posted by reveal on Mar-22-2004 22:12:

Vad �r Far Cry? Har inte ens h�rt talas om

Posted by SteveTranz4ever on Mar-22-2004 22:15:

quote:
Originally posted by reveal
Vad �r Far Cry? Har inte ens h�rt talas om
Krigar spel typ... allt e s� grymt realistiskt... ja mest i r�relser och omgivningar... vatten, gr�s, sand, tr�d.. .allt lever och r�r sig naturtroget.
Figurer i spelet �r mer intelligent, blir dom skjutna i benet beter dom sig som en riktig m�nniska skulle g�ra i princip... + massa annat

Posted by St_Andrew on Mar-22-2004 22:18:

quote:
Originally posted by AnD
Vad gav du f�r det?

han k�pte det f�r 329kr

Posted by fede on Mar-23-2004 06:08:

quote:
Originally posted by St_Andrew
han k�pte det f�r 329kr

word ^^

jo jag k�pte den f�r 329:- p� webhallen i h�torget (www.webhallen.com)

far cry e grymt fick en dvd kopia av en kompis :P
battlefield vietnam tycker jag e trist d�remot har aldrig gillat bf s� mycket.

Posted by ScuL on Mar-23-2004 10:14:

i BF finns det grejer som aldrig funnits tidigare. man kan b�de leka som 1st person shooter (quake-stil) samt k�ra i jeeps, tanks, helikoptrar, osv. det �r det jag gillar. p� ett n�tverk med max. 64 spelare �r det asbra.
UT har jag aldrig gillat, bara orealistiskt space fejk skit

Posted by dbl on Mar-23-2004 11:03:

quote:
Originally posted by ScuL
i BF finns det grejer som aldrig funnits tidigare. man kan b�de leka som 1st person shooter (quake-stil) samt k�ra i jeeps, tanks, helikoptrar, osv. det �r det jag gillar. p� ett n�tverk med max. 64 spelare �r det asbra.
UT har jag aldrig gillat, bara orealistiskt space fejk skit

det va att kunna k�ra massa olika fordon som jag tyckte skulle bli s� ball med BF, men sen n�r jag testa demot gilla jag det inte alls.. gillar inte stucket p� det hela.. kontrollerna och s�...

blev hel besviken :/

Posted by ScuL on Mar-23-2004 11:15:

quote:
Originally posted by dbl
det va att kunna k�ra massa olika fordon som jag tyckte skulle bli s� ball med BF, men sen n�r jag testa demot gilla jag det inte alls.. gillar inte stucket p� det hela.. kontrollerna och s�...

blev hel besviken :/

du hade kanske en av de f�rsta release. m�nga problem med BF-engine:n blev l�sat med de senaste patches. BF1942 v1.6 lirar b�ttre �n den f�rsta. tyv�rr finns n�gra av dessa problem fortfarande i BF:vietnam f�r att de b�rjade bygga den n�r BF1942 var vid v1.3 releasen.

Posted by AC. on Apr-18-2004 22:04:

�r det bara jag som spelar spelet Magewar(Archmage)?
Spelet finns nu i alla fall uppe igen efter fd. spelare programerat hela spelet sj�lva fr�n grunden efter Mari (Som k�rde spelet fr�n b�rjan) lad ner.

www.the-Reincarnation.com

Jag spelar enbart p� Blitz servern.
(F�r er som blir sugna s� �r detta spel bara att rekomendera om man har v�ldigt brist p� liv att spendera sin fritid p�.)
(F�r er som vill vara lite stolt �ver att vara svensk s� kan jag medela enn APP-server st�r nere i s�dra Sverige )

Posted by Kongo_kim on Aug-01-2004 09:49:

kanske bara Laszlo som �r intresserad men Eastside Hockey Manager.

Som Championship Manager fast ishockey.

Kan tr�na NHL , collegelag, Elitserien , Finska, Ryska, Franska osv.

Grymt kul spel

Posted by jofawe on Aug-02-2004 17:04:

bara jag som blev grymt besviken p� Doom 3??

Posted by fede on Aug-02-2004 17:43:

quote:
Originally posted by jofawe
bara jag som blev grymt besviken p� Doom 3??

nope, inte bara du....

Posted by Gate 42 on Aug-02-2004 19:20:

^ Huh?! Vad snackar ni om?! Kunde fan inte sova ig�r natt efter att ha spelat det. V�rre skr�ck-FSP-spel f�r man ju gr�va l�ngt ner i avgrunden f�r att hitta.

J�sses, jag blev helt fast p� direkten. �nskar bara jag hade ett fetare gfx kort eller cpu s� jag kunde maxxa ut effekterna...

... *krzzk* VA! va va det! *bam bam bam* .... *uuuuhhhhh* ....

Posted by Laszlo on Aug-02-2004 20:05:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
kanske bara Laszlo som �r intresserad men Eastside Hockey Manager.

Som Championship Manager fast ishockey.

Kan tr�na NHL , collegelag, Elitserien , Finska, Ryska, Franska osv.

Grymt kul spel

IIH! �NTLIGEN ETT MANAGERSPEL F�R OSS HOCKEYHOROR!!! *springer bort till den lokala TV-spelsbutiken Dajrekt K�nnekt och inf�rskaffar mig ett exemplar omedelbums*

edit: s�rskrivning. *st�lla sig i skamvr�n en timma*

Posted by Hauken on Aug-02-2004 20:18:

Har lirat lite doom 3 sen ig�r.. m�ttligt n�jd..

Likadana milj�er, bara massa runthattande efter PDA's och monster som hoppar upp.. det var kul och l�skigt en stund.

Fl�t iaf hyffsat p� burken..

n��, hoppas hl2 blir roligare.

Ang�ende BF1942, det �r v�rldens b�sta lir

Posted by ScuL on Aug-02-2004 20:33:

quote:
Originally posted by Hauken
Ang�ende BF1942, det �r v�rldens b�sta lir

spelar j�tte mkt BF:Vietnam nuf�rtiden

Posted by Hauken on Aug-02-2004 21:10:

Usch, vietnamn var ju en besvikelse Sjukt kr�vande dessutom :/

Posted by jofawe on Aug-03-2004 00:09:

jag tyckte inte BF Vietnam kr�vde s� mycket..
jag har bara ett ASUS v7700

D�remot Doom3 var j�vligt kr�vande, och tr�kigt.. visst �r det l�skigt, men s��� j�kla speciellt var det inte.

personligen l�ngtar jag nog till Battlefield 2 kommer (eller 3, om man r�knar Vietnam som ett sl�pp)
det �r ju mer i nutid p� nya BF =)

Posted by Jeremy H on Aug-03-2004 00:11:

MSR�j 4-ever!

Posted by Pjox on Aug-03-2004 00:15:

Jag �r n�tt s� sjukt road av att sitta o l�sa va ni skriver om, fattar ingetning
K�nner lixom till 3 spel. The Sims, wc3.. och tja ett j�tte kul spel som jag inte minns va det heter kul vare i alla fall

Posted by Vizay on Aug-03-2004 04:07:

quote:
Originally posted by Pjox
Jag �r n�tt s� sjukt road av att sitta o l�sa va ni skriver om, fattar ingetning
K�nner lixom till 3 spel. The Sims, wc3.. och tja ett j�tte kul spel som jag inte minns va det heter kul vare i alla fall

call of duty s�tnos

Posted by ScuL on Aug-03-2004 08:57:

quote:
Usch, vietnamn var ju en besvikelse Sjukt kr�vande dessutom :/

det k�r bra p� min Athlon XP2000+ med 1 GB minne och GF4 Ti4400.
desto st�rre minnet desto b�ttre

Posted by Hauken on Aug-03-2004 16:51:

p4 2,4 , 512ddr pc2100 , ti4600... doom3 kan jag droppa till 15 fps, ligger som mest p� 60. brukar snitta s�d�r 30..

Doom3 k�nns v�ldigt half-life h�rmat tyv�rr.. fick tag i en motors�g n�r jag spelade idag, det var skoj :P

Posted by jofawe on Aug-03-2004 20:41:

quote:
p4 2,4 , 512ddr pc2100 , ti4600... doom3 kan jag droppa till 15 fps, ligger som mest p� 60. brukar snitta s�d�r 30..

Doom3 k�nns v�ldigt half-life h�rmat tyv�rr.. fick tag i en motors�g n�r jag spelade idag, det var skoj :P

jag har bara en 2100+ och 1gb minne ... med ett V7700 grafikkort... haaaalll��� .. det suger som fan p� min dator

Posted by Endre on Aug-03-2004 20:55:

hmm, lirar Doom 3 p� 3.0ghz, 2048RAM, 256mb AtiRadeon9800 och det rullar p� fint men spelet �r ganska trist som m�nga s�ger, men vafan, det �r nytt och man f�r se �ckel, skjuta och bajsa i byxorna d� och d�. Annars har nog HL 2 och CS:source en ljusare framtid.

Pages (18): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »