TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA's Fotografiska Tråd
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
jag har skänkt rättigheterna till en bild på en laser som jag tog på en trancefest i Borås (Dumonde) de var rätt smickrande. Det var en radiokanal i
Norrland (Piteå närmare bestämt)
som ville använda den på sin hemsida. weeeeee
eller nåt..
| quote: |
| Originally posted by P4z! jag har för mig att den där bilden är falsk.. |
Ett litet tips. Tydligen är det någon ryss som hackat uppdateringen till Canon 300D och hittat funktioner som gör kameran likvärdig med Canon 10D (typ 4000 kr dyrare eller nåt). Enda problemet är att garantin tydligen inte gäller om något skulle haverera. Coolt värre! (Kanke gamla nyheter?)
inte jag som tagit bilden men det är på min hand hahaha.. man skulle ha röntgen på alla kameror.. balla bilder...

min midsommarhelg kostade tyvärr mig en digitalkamera, så jag måste vänta lite innan jag kan ta mina kort...
har beställt en ny hehe
| Originally posted by jofawe min midsommarhelg kostade tyvärr mig en digitalkamera, så jag måste vänta lite innan jag kan ta mina kort... har beställt en ny hehe |

det blev en sånhär:
http://www.cyberphoto.se/canon/digi...500/ixus500.php
Jag gillar min gamle ixus som fan, sjukt bra kamera (förutom .. tja, att den inte funkar längre då.. ju).
Så jag "uppgraderar" mig från en Ixus V2 till en Ixus 500
| Originally posted by P4z! Vilken tänker du köpa? Själv köpte jag den här bäbisen idag |
| Originally posted by GyLLe Vilken nikon är det??? Vad fick du ge för den?? Är nämligen ute efter en ny systemdigitalkamera!! |
Det är då en 35 mm filmkamera.
| Originally posted by jofawe det blev en sånhär: http://www.cyberphoto.se/canon/digi...500/ixus500.php |
| Originally posted by Aendy Ett litet tips. Tydligen är det någon ryss som hackat uppdateringen till Canon 300D och hittat funktioner som gör kameran likvärdig med Canon 10D (typ 4000 kr dyrare eller nåt). Enda problemet är att garantin tydligen inte gäller om något skulle haverera. Coolt värre! (Kanske gamla nyheter?) |
| Originally posted by keddo ahh en såndär har jag också, fast en ixus 400. Alldeles utmärkt kamera ! |

| Originally posted by P4z! Vilken tänker du köpa? Själv köpte jag den här bäbisen idag ![]() |
den lär du ha många trevliga stunder med
| Originally posted by Smekbar najs, grattis den lär du ha många trevliga stunder med |
jag har lekt med den hela dan, idag köpte jag 2 st objektiv till den, en 24mm/2.8 och en 135mm/2.8.
| Originally posted by P4z! tack, hehe jodå jag har lekt med den hela dan, idag köpte jag 2 st objektiv till den, en 24mm/2.8 och en 135mm/2.8.På onsdag blir det en 400mm/5.6 |
vill också ha en ny kamera.. men har inga pengar till en 
tar alltid o shoppar upp alla mina kläder så blir ju aldrig till att spara ihop till en heller 
| Originally posted by jofawe och för oss som inte lärt oss grekiska då? |

| Originally posted by jofawe och för oss som inte lärt oss grekiska då? |

Men hallå vänta ett tag det här ska vara en fototävling INGEN KAMERATÄVNLIG...uhh har ju inte råd med så fina kameror inte nu ialla fall =) får väl låna någon hehee nu ska vi ta bilder så det heter duga jag får hem några roliga som jag tog igår tänkte lägga upp nån av dem här =)
| Originally posted by EsseT Men hallå vänta ett tag det här ska vara en fototävling INGEN KAMERATÄVNLIG...uhh har ju inte råd med så fina kameror inte nu ialla fall =) får väl låna någon hehee nu ska vi ta bilder så det heter duga jag får hem några roliga som jag tog igår tänkte lägga upp nån av dem här =) |
Men visst, jag hade inte klagat om en Nikon D100 med ett gäng feta objektiv föll ner från skyn i skallen på mig
| Originally posted by Laszlo Kom ihåg att kameran inte tar bilderna åt dig....det är bara ett verktyg som underlättar...det gäller bara att kunna använda de på rätt sätt... Men visst, jag hade inte klagat om en Nikon D100 med ett gäng feta objektiv föll ner från skyn i skallen på mig |
| Originally posted by Laszlo Men visst, jag hade inte klagat om en Nikon D100 med ett gäng feta objektiv föll ner från skyn i skallen på mig |

Visst är det inte bara kameran det gäller men en bra kamera kan underlätta =) o fråga är om jag vill ha en sån fin kamera i skallen hehe

får jag bara ta skydd så får det ramla ner ett fotolabb till mig med diverse saker =) =) =) 
JOWFAVE FUSK... du tar väl den inte med till sensation hoppas jag 

VI SES där mannen hurra!!!!!!!!!!!!....*skuttar omkring*
This is one of those days.
Okey boys. I morse när jag vaknade så bestämde jag mig inom loppet av fyra nanosekunder att jag illa tvunget skulle införskaffa mig en "riktig" kamera.
Jag står dock kluven mellan Nikon D70 och Canon 300D.
Någon som har erfarenhet av begge dessa?
Först var jag bombsäker på en D70, men ju mer jag luskar runt och försöker mig på lite detektivarbete, desto osäkrare blir jag. Damnit.