TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Idols 2004
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by jp http://www.xcu.nl/idols/idols_nl2_voor4.php alle idols filmpje te d/l-en |
echt schitterend!
| quote: |
| Originally posted by Blik het liedje wat ze voor d'r moeder zong was wel goed, errug goed zelfs |
We're simply the best in het Vitesse Stadion 
Schitterend 
Ze durfen wel! 
| quote: |
| Originally posted by jp We're simply the best in het Vitesse Stadion ![]() Schitterend ![]() Ze durfen wel! |
| quote: |
| Originally posted by magrec Ik lach krom van het lachen, vooral die herman daar zit echt een steekje los.. |
| quote: |
| Originally posted by magrec Ik lach krom van het lachen, vooral die herman daar zit echt een steekje los.. |
Download Simply The Best Idols Videoclip

echt fantastisch dat stukje in de gelredome.. kwam niet meer bij van het lachen! 
damn man, ik heb tot nu toe alles gemist!!! ik heb maar een uitzending gezien, die met dat domme wijf dat Weep van Skunk Anancy (?) deed.
damn. toch maar eens mijn woensdagavonden vrijplannen ofzo....
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz damn man, ik heb tot nu toe alles gemist!!! |
Wellicht al gepost, maar heb geen zin de draad door te lopen.
KLIKKEN MAAR als je wilt lachen.
Die dude heeft schijnbaar nog een leuk contract gekregen ook 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Wellicht al gepost, maar heb geen zin de draad door te lopen. KLIKKEN MAAR als je wilt lachen. Die dude heeft schijnbaar nog een leuk contract gekregen ook |
LOL ja dit is al eerder in chill out gepost, maagoed leuk om weer es trug te zien 



| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Wellicht al gepost, maar heb geen zin de draad door te lopen. KLIKKEN MAAR als je wilt lachen. Die dude heeft schijnbaar nog een leuk contract gekregen ook |
heheh
btw
die duitser die 'ich will' van rammstein doet is ook lachen 
ff kijken of k m kan hosten momentje
nederlandse idols...........
de duitse, daar is de finale net gespeelt, en daar zat me een best wel mooi meissie in:

jammer dat ze t net nie gehaald had
Wat een mossel zeg !! bah 
http://frontpage.fok.nl/nieuws/41827
| quote: |
| Jerney Kaagman eist schadevergoeding wegens naaktfotos |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.