TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »


Posted by Zehra on Jan-16-2004 00:02:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik heb weer 't een en 't ander gemist blijkbaar. Dat wordt downen dit weekend

20:00 - 21:00 The Newest Tunes Selected
01 Envio - Time To Say Goodbye (Passiva Remix)
02 Triple Sovon - May The Grace
03 Bram Vank - This Time I Rise (DJ Dazzle Remix)
04 Solid Globe - Sahara (Tune Of The Week)
05 Filo & Peri presents Empire State - Niagara
06 Sonicvibe vs Mike Shiver - Lunation (Masters & Nickson Mix) (Future Favourite)
07 4 Strings - Back To Basics
08 Airbase vs DJ Stigma - Hunting 2004
09 Fictivision vs Phynn - Escape (Fictivision Mix)

21:00 - 22:00 Non-Stop In The Mix
01 ID
02 Against The Grain - Further (Lemon8 Remix)
03 Peter Martin - Perfect Wave
04 Erik de Koning - Secretly
05 Ryan G - Emoticon (Miika Kuisma Remix)
06 Agnelli & Nelson presents Ultra - Holding On To Nothing (Deep Mix)
07 Jon The Dentist - Global Phases (Agnelli & Nelson 2004 Remix)
08 M.I.D.O.R. & Six4Eight - Nomansland


same here... kut examens


Posted by Buoyant on Jan-16-2004 09:14:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik heb weer 't een en 't ander gemist blijkbaar. Dat wordt downen dit weekend

20:00 - 21:00 The Newest Tunes Selected
01 Envio - Time To Say Goodbye (Passiva Remix)
02 Triple Sovon - May The Grace
03 Bram Vank - This Time I Rise (DJ Dazzle Remix)
04 Solid Globe - Sahara (Tune Of The Week)
05 Filo & Peri presents Empire State - Niagara
06 Sonicvibe vs Mike Shiver - Lunation (Masters & Nickson Mix) (Future Favourite)
07 4 Strings - Back To Basics
08 Airbase vs DJ Stigma - Hunting 2004
09 Fictivision vs Phynn - Escape (Fictivision Mix)

21:00 - 22:00 Non-Stop In The Mix
01 ID
02 Against The Grain - Further (Lemon8 Remix)
03 Peter Martin - Perfect Wave
04 Erik de Koning - Secretly
05 Ryan G - Emoticon (Miika Kuisma Remix)
06 Agnelli & Nelson presents Ultra - Holding On To Nothing (Deep Mix)
07 Jon The Dentist - Global Phases (Agnelli & Nelson 2004 Remix)
08 M.I.D.O.R. & Six4Eight - Nomansland



kzal u alvast gerust stellen
Ik vond het eigelijk qua "tunes" een beetje tegenvallen deze week, nieuwe solide globe kan nie tippen aan de oude
en voor de rest zaten er niet echt veel super nummers tussen buiten de future favorite en hunting 2004


Posted by CygnusX on Jan-16-2004 10:38:

quote:
Originally posted by Buoyant
nieuwe solide globe kan nie tippen aan de oude


Dat is ook haast onmogelijk he, hun vorige was super.


quote:
Originally posted by Buoyant
en voor de rest zaten er niet echt veel super nummers tussen buiten de future favorite en hunting 2004


Ook niet 5,7 en 8 van het 2e uur?
En die nieuwe 4 Strings?
Airbase vs DJ Stigma - Hunting 2004 vind ik nog altijd niet veel.


Posted by Eagle` on Jan-16-2004 10:48:

vekeerd topic gepost


Nou goed herbeginnen

ASOT 131 Mijn favo's

Triple Sovon - May The Grace (met vocals van elven uit LOTR, enorm lekker imo )
Solid Globe - Sahara ( waardige opvolger van north pole)
Filo & Peri presents Empire State - Niagara (wicked gitaarsound)
Sonicvibe vs Mike Shiver - Lunation (Masters & Nickson Mix) (doet al effe de ronde, strakke productie, vind hem beter dan Feelings, meer energie imo)

Airbase vs DJ Stigma - Hunting 2004 (best leuk dat orca soundje erin)
Fictivision vs Phynn - Escape (Fictivision Mix) (doet al effe de ronde die Escape, maar blijft klasse tune van onze noorderburen )


Posted by Zehra on Jan-16-2004 12:14:

quote:
Originally posted by Eagle`
vekeerd topic gepost


Nou goed herbeginnen

ASOT 131 Mijn favo's

Triple Sovon - May The Grace (met vocals van elven uit LOTR, enorm lekker imo )
Solid Globe - Sahara ( waardige opvolger van north pole)
Filo & Peri presents Empire State - Niagara (wicked gitaarsound)
Sonicvibe vs Mike Shiver - Lunation (Masters & Nickson Mix) (doet al effe de ronde, strakke productie, vind hem beter dan Feelings, meer energie imo)

Airbase vs DJ Stigma - Hunting 2004 (best leuk dat orca soundje erin)
Fictivision vs Phynn - Escape (Fictivision Mix) (doet al effe de ronde die Escape, maar blijft klasse tune van onze noorderburen )


dat lijkt allemaal heel nice... nog twee asotjes missen en dan ga ik tien uur lang asot luisteren yeah!


Posted by Meltoz on Jan-16-2004 12:32:

Yep, die k*** examens verpesten't gewoon, afvoere die boel

06 Sonicvibe vs Mike Shiver - Lunation (Masters & Nickson Mix)

Vin'k toch lekker hoor en dan mene favo...

03 Peter Martin - Perfect Wave

Heb net 130 binnen se en ben ok me 131 bezig, dus da wordt ok luisteren, Jipppeeee


Posted by Zehra on Jan-16-2004 13:47:

quote:
Originally posted by Meltos
Yep, die k*** examens verpesten't gewoon, afvoere die boel

06 Sonicvibe vs Mike Shiver - Lunation (Masters & Nickson Mix)

Vin'k toch lekker hoor en dan mene favo...

03 Peter Martin - Perfect Wave

Heb net 130 binnen se en ben ok me 131 bezig, dus da wordt ok luisteren, Jipppeeee


wil ze ook horen luister maar fijn gij...

quote:
Originally posted by Meltos
Nah, me ok present
Ma door die k*** examens e pak minder, ma derna ga'k'r weer voor


yeahh tis hier maar anders zonder u mis ons wekelijkse asot-posting


Posted by Buoyant on Jan-16-2004 14:07:

quote:
Originally posted by CygnusX
Dat is ook haast onmogelijk he, hun vorige was super.




Ook niet 5,7 en 8 van het 2e uur?
En die nieuwe 4 Strings?
Airbase vs DJ Stigma - Hunting 2004 vind ik nog altijd niet veel.


5 is niks benny, 7 en 8 heb ik niet meer gehoord
4 strings is ook nikske hoor

zoals eerder gezegd het viel voor mij een beetje tegen, ma maakt nie zoveel uit dan is de volgende weer net zo goed


Posted by Meltoz on Jan-17-2004 22:44:

quote:
Originally posted by Miss Z
wil ze ook horen luister maar fijn gij...



yeahh tis hier maar anders zonder u mis ons wekelijkse asot-posting


Yep, mis die ASOT postings ok, zou liever terug ff wa meer tijd hier op't forum doorbrenge, ma ja, die examens gaan voor he... Ma februari wordt de maand he, dan is't weer "pruimetijd" ( Weer zo'n uitspraak van Armin )!!!


Posted by emma on Jan-18-2004 09:22:

komaan !!! allemaal nog ff tanden bijten!!!!

en zoals Meltos zei: febuari = pruimetijd


Posted by Gladius on Jan-18-2004 13:34:

is pruimentijd ni dat het juist stillekes is? =)


Posted by emma on Jan-18-2004 13:47:

quote:
Originally posted by Gladius
is pruimentijd ni dat het juist stillekes is? =)


neenee, dan zijn alle pruime rijp en dan kan je ze afplukken

**weer een emma-theorie **


Posted by Freezel on Jan-19-2004 18:24:

quote:
Originally posted by emma
neenee, dan zijn alle pruime rijp en dan kan je ze afplukken

**weer een emma-theorie **


Vette foto's op Party-Flock van je


Posted by Wildfir3 on Jan-19-2004 19:12:

allemaal veel te vettige praat voor mijn oren


Posted by Zehra on Jan-19-2004 19:16:

quote:
Originally posted by Freezel
Vette foto's op Party-Flock van je


inderdaad! en niet alleen van haar!

wat haat ik examens toch op dit moment...


Posted by emma on Jan-19-2004 19:45:

quote:
Originally posted by Freezel
Vette foto's op Party-Flock van je


thank yoew


Posted by Bertn on Jan-22-2004 11:44:

jips,


tis vanavond weer zover: a state of trance... probleem is: ik zit hier in leuven op kotnet, en dat is echt wel een keitrage internetverbinding... dus weet er soms iemand waar er streams te vinden zijn van minder dan 128kb/s?? 64kb/s of zo... of als er echt nix anders bestaat: 32kb/s (liefst niet die van id&t, die zit altijd sebiet vol...)


alvast merci


Posted by Kelly* on Jan-22-2004 12:10:

quote:
Originally posted by emma
in birmingham => club air...
zal u na 't weekend de kosten enzow laten weten en dan kunnen we misschien daar samen naartoe gaan ipv in februari


Ik ga de 6e gaan en wil de 26 ook zeker richting Birmingham voor Absolut Armin .... Hoeveel heeft u vliegtuig ticketje gekost Emma?? Heb vorige keer 140 euro betaald is ni weinig maarja ... voor 9 uurtjes Armin ...


Posted by basd on Jan-22-2004 12:14:

quote:
Originally posted by Bertn
dus weet er soms iemand waar er streams te vinden zijn van minder dan 128kb/s?? 64kb/s of zo... of als er echt nix anders bestaat: 32kb/s (liefst niet die van id&t, die zit altijd sebiet vol...)


Van het Music Discussion forum:

http://www.trancesphere.com/listen-32.pls

32 kbps, geen ID&T in ieder geval


Posted by super-styleR on Jan-22-2004 17:20:

asot 132 in 40 minutes. Lets get ready to trance


Posted by emma on Jan-22-2004 18:07:

quote:
Originally posted by super-styleR
asot 132 in 40 minutes. Lets get ready to trance


yessssssssssssssssss


Posted by pooley on Jan-22-2004 18:21:

Kalm blijven emma
uw bloeddruk !!


Posted by Nabistai on Jan-22-2004 18:28:

Ik snap de hype zond ASOT niet goed, no matter welke stream ge gebruikt, week na week is het een en al geklooi en rotzooi. Haperingen, storingen, verspringingen, overbevolkte streams, ... bah

ASOT op zich is echter wel goed...


Posted by super-styleR on Jan-22-2004 18:42:

Mijn vorige post was dus fout he manne , het begint pas om 20.00

nog 17 min :O


Posted by super-styleR on Jan-22-2004 18:45:

quote:
Originally posted by Nabistai
Ik snap de hype zond ASOT niet goed, no matter welke stream ge gebruikt, week na week is het een en al geklooi en rotzooi. Haperingen, storingen, verspringingen, overbevolkte streams, ... bah

ASOT op zich is echter wel goed...


Er bestaat zoiets als irc,ftp waarop je die sets wel eens kan vinden

Ik vind asot zelf gewoon goe omdat ge der maanden op voorhand de nieuwste platen hoort


Pages (98): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.