TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
mijn verslag komt later
| quote: |
| Originally posted by jp Gielen speelt Born Slippy, |
Lol, niet te verwachten
het was ontzettend vet. preparty met 14 dronken zweden kan ik iedereen aanraden
| Originally posted by ahp2002 het was ontzettend vet. preparty met 14 dronken zweden kan ik iedereen aanraden |
In 1 woord: GODVERDOMMEWATWASDITEENSUPERGEWELDIGEERVARING! 
Nee, serieus. Het was mijn eerste grote event en ik moet zeggen: I'm impressed. Normaliter hou ik meer van het hardere genre (hardstyle), maar gisteravond ben ik compleet uit mn dak gegaan in (hoofdzakelijk) de Mainstage! We begonnen om 22:00 bij Mark Norman, en idd, de bas stond erg hoog. Ik heb dit zelf overigens niet gemerkt, maar ik was dan ook helemaal overdonderd door dit alles. Halverwege Norman zijn we ff rond gaan lopen. Clubstage heb ik nix van meegekregen de hele avond, we gingen dus ff langs in de Main. Rank1 was op dat moment, maar ik vond wat ik op dat moment hoorde niet zo heel erg super moet ik zeggen. Weer verder gelopen, chilloutrooms bekeken (heeft iemand een CINEMA gezien?
) Hierna heb ik nog ff stukkie Joop gehoord maar dat was te weinig om wat over uit te laten
en Don Diablo kwam op. Ik hoorde zn set van Innercity (ben zelf dus niet geweest). En verw8e toch wel wat van hem, maar het zal wel de sfeer zijn geweest ofzow, want op TE vond ik Diablo gewoon slap. Kameraden van mij vonden dat ook, dus op naar Ferry Corsten. MAN, wat kan die kerel lekker draaien zeg! PUUU!
Zoals ik dus al zei, normaal ben ik meer van het hardere, maar waarschijnlijk vanwege de sfeer ofzow vond ik gisteravond de Main en haar muziek toch veel en veel beter! Na Ferry Corsten ben ik ff naar Cosmic Gate gegaan. GVD! Het was gewoon niet leuk meer daar. Ik zat me zo te ergeren aan 1: de warmte, 2: de drukte en 3: de mensen die daar rondliepen dat ik zeer, maar dan ook zeer weinig van Cosmic Gate heb meegekregen. Ben dus weer teruggegaan naar de Main, waar op dat moment Johan Gielen (net?) was begonnen. En ja hoor! Ik kon weer ongestoord, superrelaxed uit mn dak gaan op de trance die ik normaal gesproken 'haat'. Vooral Gielen had ik vooroordelen over, maar die zijn na gisteravond (bijna) compleet verdwenen. Toen kwam Marcel Woods, en ik denk dat ik hem toch wel de qlimax van de avond vond. Sow wat kan die vent goed plaatjes draaien
. Het laatste halfuur werd nog ff supervet aangekondigd met een Pyroworksshow en ik ben om 8:15 vol genoegen op de trein naar huis gestapt
.
Pluspunten:
-Mainstage
-Pyroworks
-de Trance 
-de WCs (blijkbaar constant de goeie uitgekozen, geen 'gezeik' gehad met pisrivieren op de grond) 
-Marcel Woods
Minpunten
- Toch de Hardstage, met alle drukte en hitte die daarbij kwam kijken.
- Chilloutrooms: Iedereen zat op de grond tussen de rotzooi, hadden ze niet meer stoelen neer kunnen zetten? En er was geen Cinema (niet dat het mij kan boeien, maar ze moeten het dan ook niet op de plattegrond aangeven
).
geen zin in hele verhalen maar kortom heb ik erg veel goeie nr's gehoord. Voornamelijk Rank1, Ferry Corsten en gielen gezien en een stukkie pavo
Top feesie dus 
Zo ook weer wakker
Gister om 3 uur weggegaan van huis, waarna we naar een kamer van een vriend gegaan zijn om wat biertjes te drinken. Weer gezeik omdat er een paar niet om 10 uur er wilde zijn, maar rond 12 uur. Naja dan ga ik toch lekker zelfr. Uiteindelijk iedereen wel mee blablablabla
Misja Helsloot draaide wel ok, vond hem toch wat hard voor een begin. Wel wat topplaatjes, maar ook wat nrs waarvan ik dacht mwoahhh. Tijdens Misja Helsloot ook even naar Mark Norman geweest zo'n 3 kwartiertjes. Ik wachttte natuurlijk op Phantom Mannor en precies toen we weg wilden..... Toen lag hij alles stil en beukte die plaat de speakers uit. Wat een toptune is dat toch! Voor de rest draaide hij naranja wat ook geen misselijke tune is en Max Walder - Crown volgens mij. Best leuk allemaal, maar toch maar weer terug gegaan naar de Main waar Misja ze laatste plaatjes stond te draaien.
Daarna Rank 1. Had er niet veel van verwacht. Vind het over het algemeen een btje commerciele troep allemaal en te hoog dom beuQgehalte. Naja dat bleek gister ook wel weer. Vond het eerste uur iig niet veel en naarmate het eind van ze set naderde werd het gelukkig ietsje btr. Toch vond ik Rank1 niet zo. Weinig trance, veel hardtrance tot lomp beuken. Gelukkig kwam toen de man van de avond eraan.
Ferry Corsten. Wat een man! Draaide als eerste plaat die meesterlijke Sahara. Wat knalt die plaat toch. Het dak was te laag in de Jaarbeurs en kwam gelijk goed in de stemming. Daarna kwamen nog meer heerlijke tunes alleen vond ik hem tegen het eind ook wat minder worden. Maar toch was ferry wel weer de man, supersetje toch wel.
Daarna Johan, toen maar weggegaan. Cosmic Gate eventjes bezocht, paar plaatjes aangehoord, was niet zo bijzzonder. Even naar Jochen en daarna Eric de Man in de club, die draaiden iig lekkere trance, kan me even niet meer 1,2,3,4 voor halen welke tunes, maar het waren tunes iig.
daarna toch maar even naar Johan, was niet veel soeps, volgens mij geen moment het idee gehad dat er een dj stond. Vond het ook geen vermaak, dus clown kan je ook niet meer zeggen.
Als laatste Marcel Woods. Vond het wel een lekkere afsluiter op zich, geen problemen mee gehad, gewoon lekker afsluiten. Jammer genoeg waren me vriendjes al vrij snel moe, dus hadden we de compromis gemaakt om om half 7 weg te gaan, waarna we nog lekker een dik uur op het station in de kou konden wachten op de trein. Wie dat verzonnen had was weer de held van de dag!
Al met al btje magertjes feestje. leuk dat ik erbij geweest ben, maar als ik het gemist had had ik weinig gemist denk ik. Ferry zkr de man van de avond
Geluid was op sommige plaatsen zeer slecht, maar andere weer erg goed. Niet echt een probleem verder
Aankleding mwoah. Innercity vond ik elke zaal haast leuker dan de Main van TE. Vrij weinig dus.
Verder........
| Originally posted by Dj Lex daarna toch maar even naar Johan, was niet veel soeps, volgens mij geen moment het idee gehad dat er een dj stond. Vond het ook geen vermaak, dus clown kan je ook niet meer zeggen. Ferry zkr de man van de avond Verder........ |
| Originally posted by tijs08 Verder... met zijn allen! |
| Originally posted by tijs08 Wahaaaha.. Gielen de wannabe Jammer dat je het precies zo hebt ervaren als wat ik er van verwacht had.. Daarom nu ook bevestiging dat ik niks gemist heb aan dit feest. gelukkig want ik heb het setje van Ferry live meegekregen tot 5e nummer ofzo en was toen wel aardig jaloers dat ik er niet bij was... Verder... met zijn allen! |
Vond het een top feest!
Was rond 23.15 binnen, dus ik heb nog lekker een half uurtje van Misja kunnen genieten. Misja is echt een topgozer trouwens, ik zag hem om 06.00 uur nog in de Main tussen het publiek dansen. 
Daarna op de set van Rank 1 staan springen, zaten een paar lekkere stampers tussen. ID&T had beter eerst Ferry kunnen laten draaien want die draait immers softer dan Rank 1.
Het was dan ook een stapje terug bij Ferry. Heb 45 minuten van zijn set gehoord en die waren zeer zeker de moeite waard.
Daarna naar Cosmic Gate gegaan en die draaide erg lekker. Ze draaide een aantal techno-tunes en die hadden ze van mij wel weg mogen laten.
Ze opende trouwens met een remix van de Age of Love en die leek verdacht veel op een Cosmic Gate Remix. Klonk erg lekker allemaal.
Toch maar terug naar de Main gegaan om naar Gielen te kijken en net zoals de rest vond ik er weinig aan. Solex en 'let's het ill' klonken wel geinig trouwens.
Nog 30 minuten van Marcel Woods gezien en toen huiswaarts gegaan.
Al met een een leuk feest en ik had het zeker niet willen missen!!
7/10
Ik was er ook...
1woord: SUPER!
Ik luister nu Johan's set terug.. En 't kippevel staat opnieuw weer over me hele lichaam..
btw voor de gene die m hebben.. dat solo geschreeuw op 21:47 is ik 8)
Ik heb cosmic gate nog de hand geschud en ferry een schouderklopje.. Hij liep nog van lexion richting hardstage..
| Originally posted by RrrooboRstje Pluspunten: -Mainstage -Pyroworks -de Trance ![]() -de WCs (blijkbaar constant de goeie uitgekozen, geen 'gezeik' gehad met pisrivieren op de grond) ![]() -Marcel Woods Minpunten - Toch de Hardstage, met alle drukte en hitte die daarbij kwam kijken. - Chilloutrooms: Iedereen zat op de grond tussen de rotzooi, hadden ze niet meer stoelen neer kunnen zetten? En er was geen Cinema (niet dat het mij kan boeien, maar ze moeten het dan ook niet op de plattegrond aangeven ). |
Weet iemand btw welke track johan gielen draaid rond 36:10?
ooh ok, klein verslagje dan maar
om 20.00 zat ik met een stuk of 10 zweden in mn huis, waaronder ashkan fardost, en al die zweden hadden wodka enz. meegenomen. Daarna nog wat Nederlandse vrienden van me en het zooitje was compleet. Ik heb nog 5 tassen vol flesjes drank 
toen om 22.45 binnengekomen bij TE, handig zo'n VIP-garderobe. Daarna gelijk naar de mainstage gerend en daar gebleven. Misja draaide goede, onbekende nummers, en op het einde Dr�as pres havannah - havannah. Daarna Rank 1 en die vond ik echt SUPER draaien, echt de beste set van de avond denk ik wel. Beginnen met goeie trance nummertjes, wat nieuwe producties en eindigen met wat steviger werk. Precies wat TE nodig had. Ferry draaide erg goed in het begin, maar was toch ietsje te hard op het einde. Ik weet niet of het TE publiek op t einde nog begreep wat hij draaide. Wel top dat hij natuurlijk tijdens Rock Your Body Rock op het podium ging dansen, publiek werd wild. Vanaf toen ben ik eigenlijk alleen maar naar boven gegaan, mooi uitzicht over de mainstage en een hele melige sfeer
nog genoten dat gielen een nummertje van paul draaide en marcel woods begin was fantastisch, met dat Somebody's wachting me sampletje in dat beuknummer. goed hoor. Een collega van me heeft nog foto's/video's vanaf de mainstage. zal t wel posten als hij t klaar heeft.
Topfeestje!
Vanwege de Highlife- (wiet) en Kamasuta-beurs (sex) was de andere kant van het complex al bezet...
| Originally posted by jp Vanwege de Highlife- (wiet) en Kamasuta-beurs (sex) was de andere kant van het complex al bezet... |
Zo ook maar even een verslagje doen van me 3e TE in de jaarbeurs. Tja wat zal ik erop zeggen, vond het niet de beste, maar ook niet de slechtste.
Kwam zelf al heel vroeg (voor mijn doen) binnen. Het was 22:45 en trotseerde wind en regen. Maar was binnen, wat overigens dit jaar super goed geregeld was dat je niet buiten hoefde te staan (vorig jaar wel het geval). Dus dat is al pluspunt nummer 1. Eenmaal binnen kon je rustig doorlopen, en tja door het eerste poortje. Kaartje scheuren en hupsakee garderobe hal in. Ook dat liep allemaal gesmeerder dan vorig jaar. Snel jas hangen, 2e poort door en fouilleren maar. Nou ja je kon alles zo meenemen wat je wilt maar goed standaard toch
.
Eenmaal binnen maar eens rustig gaan wandelen richting de zalen. Eerst de hardstage maar aangedaan. Op dat moment was Joop bezig die wat hardtrance plaatjes tegen aan gooide. Daarna maar door gelopen richting de Main. De aankleding was daar redelijk. Niet helemaal wat je zegt super maar goed het voldeed opzich prima. Misja Helsloot was aan het draaien en zette voor een begin set wel een flink stevige set gelijk al neer. Ondertussen belde ik iemand die toevallig al binnen was om te meeten. Bij de hardstage zaal gemeet. En dan maar weer terug naar de Main. Rank 1 meegepakt, wederom weer een set die me totaal niet trok. Maar ja... Tja en toen Ferry Corsten. Helemaal uit me dak gegaan, draaide een lekkere set. Erg leuk als je "Rock your body Rock" hoort, en dan ineens de hele zaal ziet gaan, niet verwonderlijk als je een commercieel nummer opzet wat de gehele zaal kent. Ondertussen maar me gehele werk bij elkaar gevonden, en daarmee de nacht door gebracht in de main.
Johan Gielen vervolgens totaal meegepakt, en die ging opzich wel. Vond het niet spectaculair. Na gielen me laatste energie eruit gestampt bij Max B. Grant, daarna de Back 2 Back set van Max B Grant en Pavo om vervolgens tot 7:00 op Pavo te staan springen. Tja en dan hoor je ineens Stereomurder voorbij komen, en dan heb je wel zoiets van WTF!
Concluderend, een feestje zoals wel vaker. Niet super spectaculair, maar opzich ook niet super slecht.
pluspunten:
- ingang was goed dit jaar, niet meer buiten in de kou maar binnen 
- w.c.'s gratis
- sfeer
- zalen lagen dicht bij elkaar en hoefde dus minder lang te lopen dan jaar daarvoor.
- geluid was in de main wel okay, in de hardstage vond ik hem wat zachter (kan ook aan mijn doofheid op dat moment hebben gelegen hoor :P, niet erg goed voor je gehoor dicht bij speaker staan.
minpunten:
- aankleding, was wat kaler leek wel of er meer geld in de dj's waren gepompt dan de aankleding.
- geluid in de hardstage
- aankleding qua lichten hardstage.
Zit op dit moment rustig even setje van ferry te luisteren. Heb hier ook even een vraag over. Rond de 82 minuten draait hij een nummer welke is dat? En rond 92 minuten wederom een nummer dat ik niet ken.
| Originally posted by LightForce Zit op dit moment rustig even setje van ferry te luisteren. Heb hier ook even een vraag over. Rond de 82 minuten draait hij een nummer welke is dat? En rond 92 minuten wederom een nummer dat ik niet ken. |
Heh, of mijn oren waren juist uitgespoten of jij bent doof..
maar 't geluid op de hardstage had ik niet over te klagen hoor?
Ik stond dan ook vrijwel vooraan.. Daar was de bass door en door goed te horen en vooral voelen.. :|
mn "offici�le report" is klaar:
http://trance.nu/v3/article_show.php?id=146
enjoy 
| Originally posted by blup Heh, of mijn oren waren juist uitgespoten of jij bent doof.. maar 't geluid op de hardstage had ik niet over te klagen hoor? Ik stond dan ook vrijwel vooraan.. Daar was de bass door en door goed te horen en vooral voelen.. :| |
| Originally posted by ahp2002 mn "offici�le report" is klaar: http://trance.nu/v3/article_show.php?id=146 enjoy |
| Originally posted by SnuggLe Ik kan me nog een leuke discussie bij een Poll op Partyflock herinneren over oordoppen waarin 3000x gezegd werd: [hardstyle/hardcore mode on] Die bass die moet je niet horen, die moet je voelen! [hardstyle/hardcore mode off] |
Denk dat t tijd is om een flink gat te spitten en lekker ondergronds verderfeesten