TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Parade Rotterdam 2001
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Nah ik vond de sfeer juist heel erg goed!! . Ik heb de hele tijd achter Tiesto aangelopen en daar was de sfeer echt gewoon geweldig. Ja er liepen ook wel wat oudere mensen, maar die heb ik later helemaal niet gezienHeeft er hier iemand trouwens een plaat van Tiesto gevangen????? (zal wel niet anders was er vast al wel een thread over gemaakt ) |
Ik betwijfel of er echt een alcoholverbod was, tenslotte kan je altijd wat drinken op een terras en dat kunnen ze nooit verbieden.
Wat wel verboden was, was het gratis verstrekken van drank. Daar trad de politie ook wel tegen op.
| Originally posted by Dr Mystical Ik betwijfel of er echt een alcoholverbod was, tenslotte kan je altijd wat drinken op een terras en dat kunnen ze nooit verbieden. Wat wel verboden was, was het gratis verstrekken van drank. Daar trad de politie ook wel tegen op. |
| Originally posted by Blik de caf� eigenaren hadden een verbod om alcohol te schenken......dus er was wel degelijk een alcoholverbod |
) maar goed die baas daar zal er dus wel schijt aangehad hebben?
| Originally posted by Partyhardy! sorry Blik maar ik heb toch echt alcohol op in een caf� (het spinnewiel, kent iemand die ) maar goed die baas daar zal er dus wel schijt aangehad hebben? |
| Originally posted by Remy D Als je nou eerst is goed leest. |
FFWD
Waarom zijn daar eigenlijk geen Live-sets van...
FFWD WAS TOP... ik denk dat de volgende foto wel genoeg zegt....

| Originally posted by TranceFool Verduidelijking: Ik vond de sfeer in de hele stad heel erg goed en bij Tiesto nog beter, zo goed? |
doei
| Originally posted by Miss Proximus Ik geloof dat Remy bedoelt dat hij het ook erg gezellig vond bij de trucks: maar juist NIET op het veld, en daar rap jij met geen woord over..geloof ik......na jah doei |
.