TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Parade Rotterdam 2001
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by Remy D on Aug-15-2001 14:28:

quote:
Originally posted by TranceFool
Nah ik vond de sfeer juist heel erg goed!! . Ik heb de hele tijd achter Tiesto aangelopen en daar was de sfeer echt gewoon geweldig. Ja er liepen ook wel wat oudere mensen, maar die heb ik later helemaal niet gezien

Heeft er hier iemand trouwens een plaat van Tiesto gevangen????? (zal wel niet anders was er vast al wel een thread over gemaakt )

Als je nou eerst is goed leest.

Posted by Dr Mystical on Aug-15-2001 16:04:

Be Cool!

Ik betwijfel of er echt een alcoholverbod was, tenslotte kan je altijd wat drinken op een terras en dat kunnen ze nooit verbieden.

Wat wel verboden was, was het gratis verstrekken van drank. Daar trad de politie ook wel tegen op.

Posted by Blik on Aug-15-2001 16:06:

quote:
Originally posted by Dr Mystical
Ik betwijfel of er echt een alcoholverbod was, tenslotte kan je altijd wat drinken op een terras en dat kunnen ze nooit verbieden.

Wat wel verboden was, was het gratis verstrekken van drank. Daar trad de politie ook wel tegen op.

de caf� eigenaren hadden een verbod om alcohol te schenken......dus er was wel degelijk een alcoholverbod

Posted by Partyhardy! on Aug-15-2001 22:44:

quote:
Originally posted by Blik

de caf� eigenaren hadden een verbod om alcohol te schenken......dus er was wel degelijk een alcoholverbod

sorry Blik maar ik heb toch echt alcohol op in een caf� (het spinnewiel, kent iemand die ) maar goed die baas daar zal er dus wel schijt aangehad hebben?

Posted by Blik on Aug-15-2001 22:47:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

sorry Blik maar ik heb toch echt alcohol op in een caf� (het spinnewiel, kent iemand die ) maar goed die baas daar zal er dus wel schijt aangehad hebben?

ja, want er hebben een paar caf� eigenaren een boete gehad voor het schenken van alcohol

Posted by TranceFool on Aug-16-2001 09:43:

quote:
Originally posted by Remy D

Als je nou eerst is goed leest.

Verduidelijking: Ik vond de sfeer in de hele stad heel erg goed en bij Tiesto nog beter, zo goed?

Posted by eXos on Aug-16-2001 12:48:

FFWD

Waarom zijn daar eigenlijk geen Live-sets van...

Posted by NILA.NL on Aug-16-2001 14:32:

FFWD WAS TOP... ik denk dat de volgende foto wel genoeg zegt....

Posted by Miss Proximus on Aug-16-2001 14:54:

quote:
Originally posted by TranceFool

Verduidelijking: Ik vond de sfeer in de hele stad heel erg goed en bij Tiesto nog beter, zo goed?

Ik geloof dat Remy bedoelt dat hij het ook erg gezellig vond bij de trucks: maar juist NIET op het veld, en daar rap jij met geen woord over..geloof ik......na jah doei

Posted by Remy D on Aug-16-2001 17:28:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ik geloof dat Remy bedoelt dat hij het ook erg gezellig vond bij de trucks: maar juist NIET op het veld, en daar rap jij met geen woord over..geloof ik......na jah doei

Miss P snapt mij tenminste .

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]