TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- TA productions
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by JediD4M Very nice production die Fatboy - Deep Red (Calm Mix) Gebruiken er eigenlijk veel Dj's hier van die producties op CDR in hun sets .. of niet? |
Die Compos sui is toch heerlijk he 
ben paar plaatjes aant checken...
ATM: Kaveh Azizi - Feeling Alive (Original Mix)
Not bad, not bad at all.
Nu: Tsykhra - Solar Stream
Review binnen paar min 
EDIT: jaaaaaaaaaaa watte
Was me da man
ownatsj !!
Tsykhra - Airplane
Dit vind ik nog beter !!!!
Wat een energie en melodie !!!!
die nummers van Tsykhra zijn al meer dan twee jaar oud, maar blijven hemels. vooral What Clouds Are Made Of, amai.. pure bliss
| Originally posted by TOR die nummers van Tsykhra zijn al meer dan twee jaar oud, maar blijven hemels. vooral What Clouds Are Made Of, amai.. pure bliss |
nope. hij heeft o.a. Bonzai een demo-cd gestuurd, maar blijkbaar vond niemand ze goed genoeg 
| Originally posted by TOR nope. hij heeft o.a. Bonzai een demo-cd gestuurd, maar blijkbaar vond niemand ze goed genoeg |
OOOOH LORD, ik heb dringend zuurstof nodig
Sunquest - Airborne
beter dan dit krijg je ze niet hoor.. vergeet Mike en L-Vee, dit is hoe het moet!

| Originally posted by TOR OOOOH LORD, ik heb dringend zuurstof nodig Sunquest - Airborne beter dan dit krijg je ze niet hoor.. vergeet Mike en L-Vee, dit is hoe het moet! |

| Originally posted by TOR beter dan dit krijg je ze niet hoor.. vergeet Mike en L-Vee, dit is hoe het moet! |
lol, smaken verschillen.. nee echt, dit is uplifting trance in zijn perfectie. zeker op het niveau van The Search for Freedom.
| Originally posted by TOR lol, smaken verschillen.. nee echt, dit is uplifting trance in zijn perfectie. zeker op het niveau van The Search for Freedom. |
Dit staat misschien al op het main-forum maar voor wie het nog niet gezien heeft!
Er staat een mix online op het Tranceairwaves forum die een tribute is aan
Trance Addict!!!!
De tracks die in die mix gebruikt zijn, zijn uitlsluitend producties van TA's!!!
Gemixt door Digital Rain
Ff downloaden zouk zeggen (wel ff geduld hebbe!), genieten en voor sommige veel ontdekken!
Link =
http://www.tranceairwaves.com/forum...ost6661post6661
Carl B. - You Don't Understand
uplifting BOM met een '99 touch 
Het is geen TA-productie, maar toch lekker, dus waarom ook niet hier posten...
http://trance.nu/v3/forum_viewtopic...c=95080&forum=2
| Originally posted by Jasperovitsj Het is geen TA-productie |

Sunquest - Daybreak
zo worden ze zelden nog gemaakt.. sublieme uplifter 
| Originally posted by TOR Sunquest - Daybreak zo worden ze zelden nog gemaakt.. sublieme uplifter |
Al Azar - Forever Forgotten (Echano's Soothing Symphony Mix)
de naam van de remix zegt het zelf.. achteruit in die zetel en ogen dicht... heerlijk.
Francis Davila - Be Here Tonight (Santiago Ni�o Unreleased Mix)
tech-house at its finest 
en speciaal voor Dark Apostle:
Qu Loops - Pretty Japanese Schoolgirl

| Originally posted by TOR en speciaal voor Dark Apostle: Qu Loops - Pretty Japanese Schoolgirl |
| Originally posted by Dark Apostle omdat ik een fetisch heb voor Japanese meisjes in schooluniform? |
| Originally posted by TOR Qu Loops - Pretty Japanese Schoolgirl |