TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Re: Mindshooters polare
| quote: |
| Originally posted by Sveck Tjena gott folk, detta �r mitt f�rsta inl�gg h�r i ert forum som verkar vara ett riktigt mecka f�r klubbare och diggare =) Jag tror att jag �r "kennys kompis" som det talats om i hyttbokningen, t�nke bara s�ga hej, s� ni vet att jag finns ![]() Kenny ska ju inte �ka (skitsynd!! ) men kan jag f�lja med �nd�? Och hur mycket kostar det d�?Ta det lugnt |

okido! 
nu har jag bokat flyget och har bekr�ftat med mjz att vi fyller upp hans hytt, s� allt l�sar sig 
jag l�ngtar redan efter det medan jag har tv� fester imellan kryssningen och nu haha 
| Originally posted by JayBee det �r ju fan 20+ p� alla st�llen.. |
och s� r�kar Armin vara bokad �ven till Budapest i april
ja j�vlar... varf�r dra norrut haha??
Fyfaaan! Vilken j�vla bokning!
Tall Paul...
Band of Brothers!!!
o s� sj�lvklart ARMIN!
Here we go!!
yaay...d� ere bara � fixa ihop folk till en hytt d�..denna g�ng ska jag ocks� ut � �ka b�t

vad b�r man satsa p� f�r hytt? a,b eller c? A hytterna h�rde jag det var drag i senast.. men vilka hytter �r lugnast om man ska ta sig en tupplur? och vilka �r prisv�rdast osv?
| Originally posted by staz vad b�r man satsa p� f�r hytt? a,b eller c? A hytterna h�rde jag det var drag i senast.. men vilka hytter �r lugnast om man ska ta sig en tupplur? och vilka �r prisv�rdast osv? |
| Originally posted by staz vad b�r man satsa p� f�r hytt? a,b eller c? A hytterna h�rde jag det var drag i senast.. men vilka hytter �r lugnast om man ska ta sig en tupplur? och vilka �r prisv�rdast osv? |
e de samma b�t som var p� 1:a kryssningen??
var inte med p� den 3:e...
i s� fall s� r�cker det nog med c-hytt...
| Originally posted by Versace e de samma b�t som var p� 1:a kryssningen?? var inte med p� den 3:e... i s� fall s� r�cker det nog med c-hytt... |

har n�t minne av att det fanns d-hytter med 4 pers l�ngst ner, men minns nog fel...
Re: Mindshooters polare
| Originally posted by Sveck Tjena gott folk, detta �r mitt f�rsta inl�gg h�r i ert forum som verkar vara ett riktigt mecka f�r klubbare och diggare =) Jag tror att jag �r "kennys kompis" som det talats om i hyttbokningen, t�nke bara s�ga hej, s� ni vet att jag finns ![]() Kenny ska ju inte �ka (skitsynd!! ) men kan jag f�lja med �nd�? Och hur mycket kostar det d�?Ta det lugnt |
Har Mondaybar ringt upp n�gon av er som l�mnade intresseanm�lan till hytter p� Luciakryssen eller p� trettondagen p� Friday's?
Biljetterna sl�pps ju som bekant p� m�ndag, och de lovade att ringa alla som skrev upp sig en vecka innan. B�rjar bli lite orolig �ver att de har tappat bort mitt namn i h�gen. Det �r ju precis s� mycket flyt jag brukar ha...
| Originally posted by DJ_Laszlo Har Mondaybar ringt upp n�gon av er som l�mnade intresseanm�lan till hytter p� Luciakryssen eller p� trettondagen p� Friday's? Biljetterna sl�pps ju som bekant p� m�ndag, och de lovade att ringa alla som skrev upp sig en vecka innan. B�rjar bli lite orolig �ver att de har tappat bort mitt namn i h�gen. Det �r ju precis s� mycket flyt jag brukar ha... |
de ringer tydligen nu i helgen.
tupplur kan vara bra om man planerar att g� ut p� fredag kv�ll vilket jag g�r, f�r jag kan inte bara sova bort tiden n�r min kompis fr�n holland h�lsar p�, s� d� kan det vara v�rt att sova n�n timme iaf, s� man orkar fredagkv�llen + inte ser ut som utspilld �ppelmos 
Jag ska absolut �ka med, bara jag fixar biljett. Jag kan �ven t�nka mig att dela hytt med n�gon/n�gra som befinner sig i samma situation.
| Originally posted by staz de ringer tydligen nu i helgen. |
| Originally posted by Versace det st�mmer bra det... det st�r faktiskt att de ska ringa i helgen...innan de sl�pper de resterande biljetterna... |
En liten fr�ga, M�STE man hyra hytt?
Och vilka alternativ blir billigast om man �r 2 pers?
| Originally posted by SnAQ En liten fr�ga, M�STE man hyra hytt? Och vilka alternativ blir billigast om man �r 2 pers? |
| Originally posted by SnAQ En liten fr�ga, M�STE man hyra hytt? Och vilka alternativ blir billigast om man �r 2 pers? |
790:- �r det billigast ja hittade... om man bara �r 2pers vil s�ga..
| Originally posted by DJ_Laszlo Har Mondaybar ringt upp n�gon av er som l�mnade intresseanm�lan till hytter p� Luciakryssen eller p� trettondagen p� Friday's? Biljetterna sl�pps ju som bekant p� m�ndag, och de lovade att ringa alla som skrev upp sig en vecka innan. B�rjar bli lite orolig �ver att de har tappat bort mitt namn i h�gen. Det �r ju precis s� mycket flyt jag brukar ha... |
stannar b�ten i �bo n�nting elelr �r det direkt hem? isf hur l�nge stannar den? kan man g� av o ta sig en tur i �bo lr? kanske inte e n�t spec att se d�r iofs 
tror bara den stannar i en dryg timme i �bo... men visst hinner man av om man vill...