TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Officiele arj1o1 depreciation thread
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Optimus blub |
| Originally posted by SnuggLe Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum. Moeilijke woorden sucken ![]() Hoop geblaat, zegt geen fuck! |

ik hou me maar op mijn eigen niveau.
blub
Jij niveau sjinees? WHAHAHAHAHAHAHAHA! 
| Originally posted by Jappio t lijkt me dat je in je voorgaande post vergeten bent te vermelden dat er wel degelijk een logisch verband bestaat tussen de tijd die het lid zich in de kringen der TA wereld begeeft en het aantal posts. Je opmerking betreffende het aantal post en de nut-toevoeging per post is dus degelijk wel afhankelijk van de tijd die het lid zich in deze kringen begeeft. Ik stel voor dat we het in de toekomst vooral over het fenomeen posts per dag hebben, en wat minder over het totale aantal posts. Dit om de methodologische inhoud van je replies een beetje te bewerkstelligen ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Jij niveau sjinees? WHAHAHAHAHAHAHAHA! ![]() Met die methodologische inhoud ben ik het niet eens meneer Jappio. Als u kijkt naar de interdependentie tussen het aantal posts op dit forum en de persoonlijkheid van de betreffende persoon , dan zien wij na uitvoerig onderzoek toch duidelijk een paradoxale relatie oftewel een discrepantie met de empirie. Er is hier sprake van een intervenierende variable en wel muziekstijl. Mijn punt is dan ook des te lager het iq van het individu des te meer kans de betreffende persoon heeft om een RUKKER te zijn! |
| Originally posted by Jappio rukken doen we toch allemaal? |
| Originally posted by SnuggLe Jij niveau sjinees? WHAHAHAHAHAHAHAHA! ![]() Met die methodologische inhoud ben ik het niet eens meneer Jappio. Als u kijkt naar de interdependentie tussen het aantal posts op dit forum en de persoonlijkheid van de betreffende persoon , dan zien wij na uitvoerig onderzoek toch duidelijk een paradoxale relatie oftewel een discrepantie met de empirie. Er is hier sprake van een intervenierende variable en wel muziekstijl. Mijn punt is dan ook des te lager het iq van het individu des te meer kans de betreffende persoon heeft om een RUKKER te zijn! |
Komt omdat ie geen mod meer is:P
| Originally posted by Donna Komt omdat ie geen mod meer is:P |
k deed ff lief voor m:P

Whehehe Donna je hoeft niet lief voor me te zijn hoor, ik hou meer van SM
en ik ben ook niet 
Btw, waar halen jullie al je smilies vandaan?
lamaar;p
| Originally posted by Donna lamaar;p |
+1
geinig hondje robbe
| Originally posted by Eagle` geinig hondje robbe |

ow thx for mentioning that one, direct effe doen knul 
(+1)
| Originally posted by robin +1 |
harr harrrr
kom maar op 
aandacht lekkell lekkell zit dr ook al aan te denken om mee te doen aan idols 2005

*burp*
haha fucking lamers!!
het is genoeg geweest nu
+1 
*closed*