TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Officiele arj1o1 depreciation thread
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by Massive on Dec-18-2003 23:33:

quote:
Originally posted by Optimus
blub

blubbbbbbbbbbbb!?

Posted by Jappio on Dec-19-2003 01:34:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum.

Moeilijke woorden sucken
Hoop geblaat, zegt geen fuck!

t lijkt me dat je in je voorgaande post vergeten bent te vermelden dat er wel degelijk een logisch verband bestaat tussen de tijd die het lid zich in de kringen der TA wereld begeeft en het aantal posts. Je opmerking betreffende het aantal post en de nut-toevoeging per post is dus degelijk wel afhankelijk van de tijd die het lid zich in deze kringen begeeft. Ik stel voor dat we het in de toekomst vooral over het fenomeen posts per dag hebben, en wat minder over het totale aantal posts. Dit om de methodologische inhoud van je replies een beetje te bewerkstelligen

+1?

Posted by Opti on Dec-19-2003 01:49:

Thumbs up

ik hou me maar op mijn eigen niveau.

blub

Posted by SnuggLe on Dec-19-2003 16:50:

Jij niveau sjinees? WHAHAHAHAHAHAHAHA!

quote:
Originally posted by Jappio
t lijkt me dat je in je voorgaande post vergeten bent te vermelden dat er wel degelijk een logisch verband bestaat tussen de tijd die het lid zich in de kringen der TA wereld begeeft en het aantal posts. Je opmerking betreffende het aantal post en de nut-toevoeging per post is dus degelijk wel afhankelijk van de tijd die het lid zich in deze kringen begeeft. Ik stel voor dat we het in de toekomst vooral over het fenomeen posts per dag hebben, en wat minder over het totale aantal posts. Dit om de methodologische inhoud van je replies een beetje te bewerkstelligen

Met die methodologische inhoud ben ik het niet eens meneer Jappio. Als u kijkt naar de interdependentie tussen het aantal posts op dit forum en de persoonlijkheid van de betreffende persoon , dan zien wij na uitvoerig onderzoek toch duidelijk een paradoxale relatie oftewel een discrepantie met de empirie. Er is hier sprake van een intervenierende variable en wel muziekstijl. Mijn punt is dan ook des te lager het iq van het individu des te meer kans de betreffende persoon heeft om een RUKKER te zijn!

Posted by Jappio on Dec-19-2003 17:17:

quote:

Met die methodologische inhoud ben ik het niet eens meneer Jappio. Als u kijkt naar de interdependentie tussen het aantal posts op dit forum en de persoonlijkheid van de betreffende persoon , dan zien wij na uitvoerig onderzoek toch duidelijk een paradoxale relatie oftewel een discrepantie met de empirie. Er is hier sprake van een intervenierende variable en wel muziekstijl. Mijn punt is dan ook des te lager het iq van het individu des te meer kans de betreffende persoon heeft om een RUKKER te zijn!

rukken doen we toch allemaal?

Posted by ROFL on Dec-19-2003 17:46:

quote:
Originally posted by Jappio
rukken doen we toch allemaal?

Rukken verkleind de kans op prostaatkanker. Dus ruk voor je leven!

Posted by Little Theseus on Dec-19-2003 18:37:

quote:

Jezus wat kan jij een onzin kramen zeg!

Posted by Donna on Dec-20-2003 12:26:

Komt omdat ie geen mod meer is:P

Posted by Massive on Dec-20-2003 12:31:

quote:
Originally posted by Donna
Komt omdat ie geen mod meer is:P

toen ie nog mod was was het al niet veel beter:P

Posted by Donna on Dec-20-2003 12:35:

k deed ff lief voor m:P

Posted by Massive on Dec-20-2003 12:40:

Posted by SnuggLe on Dec-20-2003 12:49:

Whehehe Donna je hoeft niet lief voor me te zijn hoor, ik hou meer van SM en ik ben ook niet

Btw, waar halen jullie al je smilies vandaan?

Posted by Donna on Dec-20-2003 13:02:

lamaar;p

Posted by SnuggLe on Dec-20-2003 13:06:

quote:
Originally posted by Donna
lamaar;p

Nu weer terugkrabbelen he,

MIETJE!

Posted by robin on Dec-20-2003 14:03:

+1

Posted by Eagle` on Dec-20-2003 14:15:

geinig hondje robbe

Posted by SnuggLe on Dec-20-2003 14:25:

quote:
Originally posted by Eagle`
geinig hondje robbe

He Eagle, pas je agenda eens aan
5 december is al geweest, of ga je maar naar 1 feest in het jaar en is die die van 2004?

Posted by Eagle` on Dec-20-2003 14:30:

ow thx for mentioning that one, direct effe doen knul

Posted by razzi on Dec-20-2003 20:40:

(+1)

Posted by Massive on Dec-20-2003 21:08:

quote:
Originally posted by robin

+1

pas op hoor want jij kan de volgende zijn

Posted by robin on Dec-20-2003 22:13:

Love Poundin' Sensation

harr harrrr

kom maar op

aandacht lekkell lekkell zit dr ook al aan te denken om mee te doen aan idols 2005

Posted by Yarnie on Dec-20-2003 23:40:

Rasta

*burp*

haha fucking lamers!!

Posted by Blik on Dec-21-2003 16:11:

het is genoeg geweest nu

+1

*closed*

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]