TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
denk dat UP ook wel meekomt hoor... Ik zal eens kijken wie ik nog meer mee kan trommelen.
Zeg heren Organisatie... loopt alles op rolletjes? 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Vette set btw Verdine, die Birthday mix!! Heerlijk! |
Ik heb maar 1 Bellie mix bij me en die cd doet het bijna niet meer wegens overmatig gebruik 
Zal aan iedereen denken, denk ik
| Originally posted by SnuggLe Ik ben er ook bij!!! *Harmen *SnuggLe *New_Wave *Optimus *Bellie *DJRV *Leander *Eye-Riz *basd |
| Originally posted by Eye-Riz Zeg heren Organisatie... loopt alles op rolletjes? |
Ikke ga ook
| Originally posted by Donna Ikke ga ook |

en ik mag weer niet komen 
zeker weer die kut sjinees die daar achter zit!!
nouja boeijuh! ik haat toch feestjes

| Originally posted by franzelare en ik mag weer niet komen ![]() zeker weer die kut sjinees die daar achter zit!! nouja boeijuh! ik haat toch feestjes |
ach wat nou, stadsgenoot van sjinees!
Valt me tot nu toe nog een beetje tegen van de Partycrew..dat die nog niets laten horen....
| Originally posted by SnuggLe Valt me tot nu toe nog een beetje tegen van de Partycrew..dat die nog niets laten horen.... |
Ik kom waarschijnlijk ook wel, maar als ik nu al ga lopen schreeuwen dat ik kom en ik kom niet word ik de volgende keer neergeknuppeld en op de brandstapel gegooid 
Ik vroer me gister hetzelfde af... vind ook wel dat die gasten een reputatie hoog te houden hebben 
up wist nog van niets zei hij, maarja kan het ook vergeten zijn, maar het leek hem wel leuk om tekomen.
mag ik nu al wel op de lijst met aanwezigen cnuggle??
kan best zijn dat ik het vergeten ben te zeggen
maar goed, het is nog een tijdje weg....komt goed!
idd komt goed 
| Originally posted by franzelare up wist nog van niets zei hij, maarja kan het ook vergeten zijn, maar het leek hem wel leuk om tekomen. mag ik nu al wel op de lijst met aanwezigen cnuggle?? |
oh no, he's 
Het lijkt wel een voetbalopstelling zo..
Alleen weet ik niet of ik wel de meest geschikte keeper ben 
joh anders gooi je er een zooi red bull of andere oppeppende troep in en word je vliegende keep 
| Originally posted by DjRV joh anders gooi je er een zooi red bull of andere oppeppende troep in en word je vliegende keep |

| Originally posted by DjRV joh anders gooi je er een zooi red bull of andere oppeppende troep in en word je vliegende keep |
| Originally posted by SnuggLe LoL, krijgen we weer zoiets als de vorige Addiction; Petrus het likkende hondje etc |