TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Roken op Dance-party's????
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Massive84 heb ik ook gedaan en heb je meeste domme zin gequote, en nee, het is niet 50-50..jij zegt rokers passen aan, op resturants en kroegs en zo, dus moeten niet rokers maar zich aan passen op feesten.. NOGMAALS,JIJ KOOS OM TE ROKEN,NIEMAND ZEI DAT JE HET MOEST DOEN. dus het blijft ALTIJD rokers die zich moeten aanpassen. |
| quote: |
| Originally posted by Donna Blik je bent een enorme loser in mijn ogen maar dat was je al sinds ik de eerste paar letters uit je letterbak heb zien verschijnen en dat jij mij een egobitch vind,vind ik alleen maar lekker want ik ben een ego bitch ![]() |
Kun je het niet winnen met argumenten ga je maar persoonlijke flames geven.
flames zijn wel handig!!
als je een vuurtje nodig hebt!
/me lights one
"ik heb het nooit over jou gehad mens!!! "
Mens erger je niet
En als je ff goed leest
kan t me allanggggg geen ruk meer schelen wie wat vind en hoe en waarom,en daarom geef ik de eerste prijs aan jou,anders raak je nog zo overstuur dat jij ook nog eens voor me in de rij staat voor een nieuw hart vanwege de stress;P

zoals gezegd hoeft het neit voor mij verboden te worden maar als ik hier lees hoe sommige rokers reageren zeg. Tsjonge tjsonge en dat voor een beetje nicotine.
Maar zoals Massive84 al zei. Jullie roken, jullie zijn de veroorzakers van de rook. Als niet-rokers daar niet tegen kunnen en er wat van zeggen hebben ze het volste recht daartoe. De mensen die zich moeten aanpassen zijn dus ook gewoon de rokers. Hadden jullie toen jullie jong waren maar niet aan dat meeloop gedrag moeten beginnen.
| quote: |
| lang leve de accijnsverhoging |
Net zoals jullie over de rokers van tegenwoordig?
Joh,als ik die zooi niet meer wil betalen zal ik ws wel stoppen denk je nie,dus vind ik t ook niet belangrijk genoeg om over te praten,dummie
En zo hebben we allemaal onze trieste verslavinkjes cq attituudjes die een ander niet aanstaan,nobody is perfect,naja op mij na dan
hoezit het eigenlijk met de ROOKMACHINES op feesten??
| quote: |
| Originally posted by DjRV hoezit het eigenlijk met de ROOKMACHINES op feesten?? |
Mag een joint wel als er geen tabak in zit? 
| quote: |
| Originally posted by jp Mag een joint wel als er geen tabak in zit? |
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 dat meurt ook inderdaad, maar daar zitten geen kankerverwekkende stoffen in |
| quote: |
| Originally posted by Donna kun je dat misschien ff onderbouwen? Wie heeft dat gezegt en waarmee is dat bewezen? Zijn er proeven mee gedaan en zo ja,wat waren de uitslagen?? Ik wil duidelijkheid over "The SmokeMasjien"!! |
Haha ik tikte trouwens wat zoekwoordjes in op google over roken en op echt ELK forum gaat de discussie zoals hier. strijd op leven en dood zeg maar 
bijv: http://forum.fok.nl/showtopic.php/364441/1/1000
Kep r meer lol om 2 be honest dan dat ik me in strijd voel
Er zijn me bigger things in life afgenomen dan mn rokertje,dus een stel kneuzen die oordelen over mijn bad habits en de last die ze daarvan ondervinden zal me dikke worst wezen
| quote: |
| Originally posted by Donna dus een stel kneuzen die oordelen over mijn bad habits en de last die ze daarvan ondervinden zal me dikke worst wezen |
| quote: |
| Originally posted by Blik gaan we weer ik heb het nooit over jou gehad mens!!! Maar dit is nu eenmaal jouw manier van discussieren Kun je het niet winnen met argumenten ga je maar persoonlijke flames geven. Ik heb geprobeerd met argumenten te komen in deze discussie, maar als je dit als reactie krijgt houdt het voor mij ook op. Beetje jammer dat een goede discussie (want dat was het tot voor kort) opeens moet omslaan in persoonlijke flames... ik zal me ook niet meer bemoeien met de discussie, jullie zoeken het maar uit, lang leve de accijnsverhoging |
Ik denk dat als je je zo druk blijft maken je niet sterft aan longkanker maar aan een hartaanval
Is voor de samenleving ook weer een betere oplossing
Jouw probleem qua mij heeft me al nooit geboeid,en naja,wees jij de ouwe saaie lul maar van dit forum,veel succes
De Asperge daarentegen kan ik erg waarderen *grinz* 
Ben idd een zak want heb meer ballen dan velen hier ooit zullen bezitten
Ach lieve kijkbuiskinderen, iedereen moet gewoon optyfen met dat gerook.
Sperma van de NIET rokende mensen wordt alleen maar slechter door die kanker(verwekkende)lucht van die zwartlongen teringlijers.
De rokers zorgen er voor dat over 20 jaar alleen nog maar mongolen over de wereld huppelen!
Overal sprinklers aan het plafont en super gevoelig zetten, bij elk rookpluimje sigarettenrook gas uit die dingen laten lopen, geen water, nee GAS! Die rokende mensen moeten het maar eens ruiken wat pas goor is!
oehoeh 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ach lieve kijkbuiskinderen, iedereen moet gewoon optyfen met dat gerook. Sperma van de NIET rokende mensen wordt alleen maar slechter door die kanker(verwekkende)lucht van die zwartlongen teringlijers. De rokers zorgen er voor dat over 20 jaar alleen nog maar mongolen over de wereld huppelen! Overal sprinklers aan het plafont en super gevoelig zetten, bij elk rookpluimje sigarettenrook gas uit die dingen laten lopen, geen water, nee GAS! Die rokende mensen moeten het maar eens ruiken wat pas goor is! oehoeh |
Aan t gas met jou Tim!
Jouw zaad kan zowieso beter niet verspreid worden omdat er anders teveel mongolen rondhuppelen binnen afzienbare tijd,misschien kunnen we ze nog wegroken,lets hope so
En ROFL ga jij lekkah je meerokende longen maar voelen,lekkah voor je
De wereld wordt steeds slechter en dat komt allemaal door ons rokers,en gelukkig niet door t aantal stijgende nazi aanhangers,moslim beukers,atoombom-addicts,spuitbus******s,straatbevuilers etcetcetc.
Verbeter de wereld en begin lekker bij jezelf en wijs dan pas s naar een ander,stelletje wijsvingerdebielen
ik rook ook niet, ma enigste wat ik haat aan dat turken is dat je de volgende dag je kleren wel kunt weggooien.
Nou goed burn them all zou ik zo zeggen 
Jij stelt voor om alle turken te verbranden?? Mmmmkay,alle belgen er ook maar bij op de brandstapel dan,lijkt me een lekker flame-mixje
| quote: |
| Originally posted by Jappio en t enige dat ik nog over deze "discussie" wil zeggen is dat we het over dit standpunt toch niet eens worden, en daarom is het mooi dat een wetgeving bepaalde dingen kan afdwingen. Het is gewoon niet houdbaar om roken in openbare gelegenheden te blijven tolereren. |
Dat jij nog de moeite neemt serieus te reageren op die zeikwijven
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.