TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lumpen Tråden
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by gurra Då blir det två TA på Livgardet. Ligger själv inne där som MP på Livskvadron, ungefär ett halvt år kvar nu. |
JayBee i täten
gissa vem som var i skåne igår? 
UAH!
Första permis nu, något möra knän X_x
imorgon ska jag sova längre än kl 6 

| Originally posted by U121 UAH! Första permis nu, något möra knän X_x imorgon ska jag sova längre än kl 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |

| Originally posted by dbl haha... första morgonen på första permisen vakna jag upp o va klar vaken.. va hel skönt o inte bli väckt av nån väckarklocka.. så gick upp, bädade sängen snyggt och skulle gå o käka frukost... kollar på klockan.. ser att den e runt 6.. blir så lack så jag river upp sängen och lägger mig igen bara för sakens skull.. hahahaha ![]() vadå att man va skadad |
snart fjärde veckan slut, isvak fyfaaaen!
8 komp 51 plut, Livgardist Törnkvist anmäler sig!
borde få kallelse till mönstring vilken månad som helst nu... 
det är svårare att komma in än ut ifån Lumpen nu.. Ansträngde mig inte alls när jag var på mönstringen i December, på provet svarade jag för det mesta utan att ens titta på frågorna =O
heh, själv hade man ju fyllt betyg på inskrivningen, syn och hörsel, och ehm.. ganska sunkigt på styrka, konditionen fick jag inte ens göra 
nån som kommer vara med på ASÖ som börjar nästa vecka?
Gamla lumpar kompisar!?
Hej! Nu kan man hitta gamla lumpar kompisar i hela norden på en ny hemsida...
http://www.surfnet.fi/mil/new/
Re: Gamla lumpar kompisar!?
| Originally posted by Cyberwolf Hej! Nu kan man hitta gamla lumpar kompisar i hela norden på en ny hemsida... http://www.surfnet.fi/mil/new/ |
Jo, nå visst är det väl spam... Läste bara tråden och tänkte ta upp sidan ifall nån var intresserad.
Jag har nämligen tjänstgjort i Dragsvik i Finland och varit på några repövningar tillsammans med svenska reservister från Vaxholm. Har försökt spåra upp några kustjägarkompisar som tjänstgjort där men det har inte lett nån vart.
- Cyberwolf