TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »

Posted by magrec on Feb-13-2004 17:00:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ga je zuipen dan?
Dan moet ik nog ff bier halen, heb ik helemaal nie!
Alleen whisky!

Ik wil wel wat te zuipen meenemen morgen hoor?
Fles bacardi ofzo of andere troep, wilde me niet naar de klote zuipen trrouwens maar ik moet altijd een flinke hap eten. Je hoeft niet te koken vanmij hoor. Pizza of sjinees bestellen vind ik ook prima

Posted by Ding Chavez on Feb-13-2004 17:06:

ja bier, bier! Als er nog een supermarkt open is wil ik wel een kratje halen in den haag, ga er niet eentje vanaf hier meeslepen, of uiteraard een gelijkwaardige geldelijke vergoeding ertegenover stellen. Eten maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk, ik vertrouw je kookkunsten ook wel

Posted by SnuggLe on Feb-13-2004 17:14:

quote:
Originally posted by magrec
Ik wil wel wat te zuipen meenemen morgen hoor?
Fles bacardi ofzo of andere troep, wilde me niet naar de klote zuipen trrouwens maar ik moet altijd een flinke hap eten. Je hoeft niet te koken vanmij hoor. Pizza of sjinees bestellen vind ik ook prima

Neem anders wat mee ofzo, zie maar.
Ik ga morgen nog wel even een kratje bier halen.

En iets te eten halen doe ik niet, koken is goedkoper!!!!

Posted by magrec on Feb-15-2004 09:24:

/me gaat zo maar eens ff slapen....

ut was wel weer een strak feestje

Posted by Partyhardy! on Feb-15-2004 13:30:

Zo wat een geniaal feest weer! Everybody feesten zijn gewoon super!
Sander Kleinenberg stond te draaien bij binnenkomst, meteen Ian Brown - Fear gehoord en daarna meteen Planet Funk - Inside all the people! Zulke heerlijke top tunes!
Vervolgens begonnen Remy en Roland Klinkenberg aan hun set, ook dit was weer super genieten met heerlijke diepe bassen. Heb weer een aantal gigantische brute nummers gehoord!
Op een gegeven moment begon Sander weer te draaien samen met live zangeres Miss Bunty en dat vond ik persoonlijk beetje duf worden dus ben toen naar het kleine zaaltje gegaan waar Pako & Frederik onwijs VET aan het draaien waren! meteen bij binnenkomst Jamie Stevens - the Night Before (Momu remix) en een track van Oliver Lieb Ook goed geluid in die zaal
Toen om 4 uur hield het daar op en liep ik terug naar de grote zaal en ja hoor! het brandalarm ging er weer eens af! echt irritant dat dat iedere keer gebeurd daar in het Paard! Dit duurde een half uur ofzo maar gelukkig ging Remy meteen weer knallend verder! en konden we weer springen!
Tot slot Remy en Sander weer back 2 back en kregen we nummers als Epsilon 9 � Lifeformation, Definite From (Jumpin Dub) en Monday Groove om onze oren gegooid! Zo VET!
Verder was het ook weer erg gezellig met al de ta-ers! Ding, Snuggle, Bas, Magrec, en natuurlijk Tijs, Lex en 303! ook nog lekker staan feesten met de broer van djdavid

Kortom; dit feestje was weer gigantisch top en had nog wel een aantal uren langer door mogen gaan!

Posted by SnuggLe on Feb-15-2004 15:03:

Zoals Onno al zegt: Topfeest!
Jammer van het fucking brandalarm en de 'anti qlimax'; Sander K. stond het publiek gek te maken met wat vocals, maar d'r volgde geen plaat..beetje jammer
Preparty was ook leuk met Harmen (Magrec), Bas en Mark (Ding Chavez), op het feest was het natuurlijk ook weer gezellig met 303 (Dave, i remember ) Lex (die niet gek deed ) Onno en Tijs. Ze knuppelden me nog
Verder kwam ik nog een andere TA-er tegen, ene Remy3 ofzo?? Kende ik niet , maar oke Was in ieder geval superfeest!

De foto's en een report komen, die moet ik nl. ff schrijven voor partyscene.nl

Greetz,
SnuggLe

Posted by Ding Chavez on Feb-15-2004 15:04:

Ik zal ook eens een poging tot reportje maken.

Allereerst met bas en magrec bij snuggle + vriendin gegeten, en nog lekker ook We wilden er een beetje op tijd zijn dus net na elven richting het paard gegaan, snuggle bleek 2 extra gastenlijst plekken te hebben en magrec wist nog wel 2 mensen die 2 kaartjes konden gebruiken dus konden we mooi het rijtje voor de ingang omzeilen en waren we snel binnen. Sander stond lekker op te warmen, en aan de , nog wat magere, aankleding was te zien dat er een soort bokswedstrijd thema van gemaakt was, erg goed bedacht met het versus idee. Vanaf het balkon waren 2 complete dj sets te zien en dat beloofde wat voor het versus gedeelte... Sander had het tempo er inmiddels lekker in en hij begon met wat het gielen-trucje zou gaan heten de Fingers inc. - can you feel it? acapella, die zou nog vaak langskomen die avond.
Inmiddels was Sander aan het eind van z'n eerste set en kwamen remy en ronald tevoorschijn, het feestje kon beginnen Zoals een echte bokswedstrijd werd het bordje "1" aan het publiek getoond en remy en ronald mochten laten zien wat ze konden. Sander begon ze gelijk al lekker uit te dagen met buigingen, ze te aanbidden en geklooi met de inmiddels uitgedeelde handdoekjes. Persoonlijk vond ik het eerste deel van remy en ronald een beetje tegenvallen, het kwam op mij wat eentoniger over dan de set van sander die net was geweest.
Tijd voor round 2. Sander was weer aan de beurt en vanaf het 2e balkon ben ik hem eens in de gaten gaan houden Ongelooflijk als je die man bezig ziet, frustrerend ook als slaapkamer dj'tje Lekker met iemand zitten te praten en ondertussen plaatje gelijk leggen, niet eens ernaar kijken af en toe zelfs met de rug naar de draaitafels en met z'n arm naar achter ff een duwtje aan de platter geven. Smsje sturen onder het gelijkstellen, waarom ook niet Het zal de ervaring wel zijn hoop ik dan
Round 3 zou de climax worden, Remy begon en Sander ging inmixen. Prachtig om te zien hoe ze elkaar zaten aan te kijken onder het mixen, beetje uitdagen, wat wegdraaien en allemaal vlekkeloos. Na welgeteld 1 versus mix begon het voor de sasha gangers bekende gezeik weer. Brandalarm, alles deed het nog, behalve de draaitafels. Het duurde geloof ik ook langer dan bij sasha deze keer en sander was ook bijna gelijk van het podium verdwenen. Uiteindelijk was het dan toch nog opgelost en kon remy weer verder. Epsilon 9 - Lifeformation met hele dikke klinkenberg bassen eronder, de stemming zat er weer in Het was inmiddels wel al bijna 5 uur en sander kwam eindelijk weer terug. Het uitdagen begon weer Sander draaide D2 Feat. Dan Diamond - Therapy (Speedy's Session) van z'n Renaissance cd en even dacht ik dat ie de wereldmix naar My Memory ging doen, sorry voor het niks enthousiast maken Partyhardy blijkbaar wilde ik em te graag horen Even later draaide Remy een plaat met echt een dikke bass, hele zaal plat, maar Sander zou er wel ff overheen gaan en gooide vlekkeloos outkast - hey ya erin !? Echt geweldig om te zien, die kop van remy "wat doe je nu?" en Sander met een big smile Remy weer iets minder vlekkeloos een dikke bass erin, echt mooi hoe ze tegen elkaar bezig waren met ieder hun eigen stijl. Helaas was het inmiddels 5 uur en ondanks dat iedereen dacht dat het nog wel ff door zou gaan was het ineens over. Beetje een anti-climax en het versus gedeelte was mede door het brandalarm nogal kort :/ Al met al was het zeker wel een top avond en ik zou ze graag nog een keertje versus bezig willen zien.
Lex, Tijs, Onno, Bram, Bas, Harmen het was een super avondje

Posted by Opti on Feb-15-2004 15:10:

quote:
Verder kwam ik nog een andere TA-er tegen, ene Remy3 ofzo?? Kende ik niet , maar oke

R3MY

Posted by Ding Chavez on Feb-15-2004 15:23:

Bijna vergeten, na afloop stond wessel van diepen, niet geheel nuchter, in de garderobe nog z'n nummer aan een star******tje te geven

[edit]mag fuck al niet meer op dit forum? fuck zeg[/edit]
[edit2]ow fuck wel maar ****** niet, apart [/edit2]

Posted by Jimmy on Feb-15-2004 15:25:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zoals een echte bokswedstrijd werd het bordje "1" aan het publiek getoond en remy en ronald mochten laten zien wat ze konden. Sander begon ze gelijk al lekker uit te dagen met buigingen, ze te aanbidden en geklooi met de inmiddels uitgedeelde handdoekjes.

quote:
Prachtig om te zien hoe ze elkaar zaten aan te kijken onder het mixen, beetje uitdagen, wat wegdraaien en allemaal vlekkeloos.

quote:
Even later draaide Remy een plaat met echt een dikke bass, hele zaal plat, maar Sander zou er wel ff overheen gaan en gooide vlekkeloos outkast - hey ya erin !? Echt geweldig om te zien, die kop van remy "wat doe je nu?" en Sander met een big smile Remy weer iets minder vlekkeloos een dikke bass erin, echt mooi hoe ze tegen elkaar bezig waren met ieder hun eigen stijl.

fantastische dj avond dus...

Posted by SnuggLe on Feb-15-2004 15:42:

Dat was idd erg gaaf dat 'elkaar uitdagen', maar zoals ik al zei tegen je Ding, bij Sasha was dat helemaal vet man. 4 handen op 1 mixer door elkaar heen/onder elkaar door, ik heb echt met open mond en een stijve pik staan te kijken toen
Geweldig

Posted by magrec on Feb-15-2004 16:01:

Zo dan nu ff een iets uitgebreider report.

Zo rond een uur of 16:00 van huis vertrokken om gezamenlijk met basd en later ding chavez naar den haag af te reizen om daar wat bij snuggle te eten en te drinken (gezellig thunderdome's lusiteren )
Op den haag al schaamteloos voor het eten bij bram een dubbele whopper en en kroket naar binnen gewerkt (sommige mensen hebben altijd honger)

Om 23:00 besloten we maar naa het paard te vertrekken. Daar stond alweer een aardige rij. Snuggle had weer een meevallertje hij stond dubbel op de gastenlijst dus we hadden 2 kaarten over. Een geluk voor een bekende vanmij want ik wist dat hij geen kaartjes had gehaald in de voorverkoop. Probleem was alleen dat ze eerst naar een cabaret voorstelling zouden gaan maar heel verstandig hadden ze dat niet gedaan en na een half uur wachten kon ik ze de 2 kaartjes die overwaren goedkoop doorverkopen. Alleen waren ze met zijn 3'en en konden ze geen kaartjes meer bij de kassa halen (uitverkocht) maar binnen 5 minuten hadden ze voor 20� nog een ander kaartje kunnen halen.

De rest was al naar binnen gegaan en ik besloot dat ook maar ��ns te doen Uitverkocht was het en ik was wel een beetje bang dat het net zo druk zou worden als met sasha maar dat viel gelukkig mee en hadden ze geleerd van de vorige keer.

Sander was weer ��ns gruwelijk lekker aan het draaien. Opvallend is dat sander dvd's draaide (tenminste teksten van platen gingen wel heeeeeel synchroom mee op de videoschermen....dus ik denk dat sander van tevoren heeft lopen knutselen) Ik heb de hele avond vrijwel geen plaatjes herkend alleen op het einde wat bekendere dingen.

De rest van de avond was gewoon ontzettend gezellig ook met de andere ta's en remy en sander zaten elkaar lekker te fucken minpuntje is natuurlijk brandalarm en miss bunty. Sfeer was wel weer super.

Hoogtepunt was idd dat sander moeiteloos outkast - he ya inmixte en de blik daarna van remy. priceless.....

Op naar de volgende everybody.

Posted by Opti on Feb-15-2004 16:12:

quote:
Hoogtepunt was idd dat sander moeiteloos outkast - he ya inmixte en de blik daarna van remy. priceless.....

R3MY of rukker Remy?

Posted by Ding Chavez on Feb-15-2004 16:29:

quote:
Originally posted by Optimus
R3MY of rukker Remy?

Remy als in Dj Remy

Posted by Opti on Feb-15-2004 16:38:

ow ja doh!

Posted by SnuggLe on Feb-15-2004 16:46:

quote:
Originally posted by Optimus
R3MY of rukker Remy?

R3MY denk ik dan.
Die gast zegt, " Ik ben Remy-Drie"
Dus ik versta "Remy-D"
Dus ik zeg: "Rukkker, echt niet!"
Hij zegt: "Nee, remy drie!"
Ik van: "Ohhhhhh zeg dat dan! "

Posted by sndh on Feb-15-2004 17:50:

niet opgenomen zeker??? Klinkt als een vet avondje zeg

Posted by Opti on Feb-15-2004 17:57:

quote:
R3MY denk ik dan.
Die gast zegt, " Ik ben Remy-Drie"
Dus ik versta "Remy-D"
Dus ik zeg: "Rukkker, echt niet!"
Hij zegt: "Nee, remy drie!"
Ik van: "Ohhhhhh zeg dat dan! "

????

mijn vraag ging over wat harmen vertelde...

Posted by basd on Feb-16-2004 11:21:

Was leuk maar niet super

Lag vooral aan de muziek, niet echt mijn ding maar heb me evengoed vermaakt, gezellig was het in ieder geval wel..

Was na het feest alleen echt supergaar.. op een gegeven moment (bijna acht uur) in de trein dacht ik 'waarom is die trein nou nog niet weg' (die zou rond 7.40 uit DH weg gaan), bleek dat we toch echt al stilstonden bij Zoetahmeah om een blik losgeslagen haardstijlers in te laden.. Duurde echt effe voordat ik het doorhad..

Posted by readman on Feb-16-2004 11:39:

Talking

t was idd een heel vet feestje. Er zijn weer een aantal geniale platen gedraaid. Ben weer helemaal uit m'n dak gegaan samen met Onno toen sander definite form draaide. Remy en Ronald waren ook geweldig! Kan niet wachten tot de volgende everybody...

greetz
Daniel a.k.a. 3 colours

Posted by SnuggLe on Feb-16-2004 13:55:

quote:
Originally posted by readman
t was idd een heel vet feestje. Er zijn weer een aantal geniale platen gedraaid. Ben weer helemaal uit m'n dak gegaan samen met Onno toen sander definite form draaide. Remy en Ronald waren ook geweldig! Kan niet wachten tot de volgende everybody...

greetz
Daniel a.k.a. 3 colours

Jij was diegene met het rode shirt, de broer van... ?
Onno was idd flink aan het stuiteren aan het eind BasD, Magrec, Ding Chavez en ik stonden er naast

Btw, waar kende ik die dames nou van Lex/Onno/Tijs/Dave? Heb ze al vaker gezien, maar waar... ???? Geeeeen idee meer.

Posted by Dj Lex on Feb-16-2004 18:50:

quote:
Btw, waar kende ik die dames nou van Lex/Onno/Tijs/Dave? Heb ze al vaker gezien, maar waar... ???? Geeeeen idee meer.

Waar niet, zij is op veel feesten te vinden. Laatste was denk ik met Armin solo in de Asta, dat jij haar gezien hebt

Posted by djdavid on Feb-17-2004 15:14:

quote:
Jij was diegene met het rode shirt, de broer van... ?

mijn broer dus!!

Posted by SnuggLe on Feb-17-2004 15:44:

http://www.partyscene.nl/partypics/21671

Daar staat mijn report plus een link naar de foto's.
Hoop dat ze nu het ECHTE report er hebben neergezet Had ze perongeluk eerst mijn 'aantekeningen' gemaild, en die mensen hebebn dat er gewoon klakkeloos opgezet HANDIG!

Maar dit is het dus (voor de mensen die te lui zijn voor de link en de foto's niet heoven zien):

Everybody �Versus�
Paard van Troje � Den Haag
Entree 15 euro
14 februari 2004

Line-up:
Sander Kleinenberg (supported by Miss Bunty)
Remy (supported by Roland Kleinenberg)
Pako & Frederik (Live DJ-set)
Stef

Report:
Den Haag begint langzaamaan weer te bruisen. Ging na een tijd van afwezigheid de Asta weer open alsmede de Silly Symphonies en de Xpo, ook het ooit zo roemruchte Paard van Troje is heropend met wat hulp van de gemeente Den Haag. Het Paard van Troje is een poptempel zoals Paradiso met afwisselend bands zoals Tres Delinquentes en de Fun Loving Criminals en avonden waar House centraal staat. Met zijn beweegbare balkons, loepzuiver geluid, vriendelijke portiers (waar andere zaken in Den Haag nog wel eens wat van kunnen leren) en moderne uitstraling mag het tot de top van Nederlandse clubs slash poppodia worden gerekend.

Niemand minder dan neerlandsch progressive-icoon Sander Kleinenberg besloot toen maar meteen om er zijn Nederlandse residentie te laten plaatsvinden. �Everybody� was geboren. Na twee eerdere versies van dit feest met gastoptredens van onder andere Steve Lawrer en de legendarische Sasha was het nu alweer de derde editie van dit Everybody concept. Een Everybody Versus om precies te zijn, met Sander Kleinenberg himself bijgestaan door Miss Bunty, versus haagsche held Remy bijgestaan door Roland Klinkenberg. In de kleine zaal, eigenlijk te klein, vertoonden Pako & Frederik hun draaikunsten met een dj set, opgewarmd door Stef.

Rond 23:00 uur stond er voor het Paard van Troje een redelijke rij. Omdat het bij de vorige editie uitverkocht was, toen Sasha draaide, hebben veel mensen de gok niet genomen en maar vroeg gegaan. Toch bleek het feest uitverkocht te zijn en moesten wederom mensen teleurgesteld naar huis. Als de volgende maal, 20 maart, Deep Dish acte de precense zullen geven, is het dan ook raadzaam om vroeg kaarten aan te schaffen. Waarschijnlijk zal het snel uitverkocht zijn.
Eenmaal binnen was Sander zelf de nog zeer lege zaal aan het opwarmen. De alom bekende acapella van de klassieker �Mr Fingers-Can you Feel it?� werd een aantal malen door zijn set ten gehore gebracht, wat zeker tot instemming kon rekenen van het aanwezige publiek dat met een gemiddelde leeftijd van zo�n 25 jaar de plaat nog van het allereerste begin van de house kende.
Er was wederom gedacht aan de decoratie, die geheel in stijl met het �versus�-thema bestond uit boksballen. Er waren ook 2 dj-booths aanwezig om de sfeer van een echte battle te cre�ren.

Na het binnenstromende publiek een beetje te hebben opgewarmd was het tijd voor ronde 1: Remy en Roland Klinkenberg, die samen �R&R Workshop� vormen, mochten hun kunsten vertonen. Twee dames hieldern het bord �ronde 1� omhoog en gooiden letterlijk handdoeken de ring in. Zowel Remy als Roland Klinkenberg zijn geboren en getogen hagenezen en kregen daarom een warm welkom. De zaal werd wakker en het feest begon echt. Drie kwartier later was het tijd voor ronde 2. Miss Bunty ondersteunde met haar geweldige stem de set van Sander Kleinenberg. Dit meer funky gedeelte van de avond leek echter niet in goede aarde te vallen bij een groot deel van het publiek, er werd minder gedanst dan ervoor. De visuals om de set te ondersteunen werden deels verzorgt door een VJ, maar deels ook door Sander zelf. Met een DVD-mixer, gelijkend op een cd-mixer, mixte hij DVDs bij zijn platen met daarop de gezongen woorden in tekst, wat zorgde voor net dat beetje extra dat een avond speciaal maakt. 2 draaitafels, een dvd-mixer en twee cd-mixers; de DJ-booth was haast te klein.

Tijd om naar de kleine zaal te lopen, waar Pako & Frederik, ook Hagenezen, hun zwoele beats met platen als Jamie Stevens - the Night Before (Momu remix) ten gehore brachten. Dit duo dat niet al te lang geleden een cd op het wereldberoemde Global Underground heeft uitgebracht had eigenlijk ook een plaats verdient in de grote zaal, maar daar was simpelweg geen ruimte voor in het drukke Everybody- programma.

Eenmaal terug in de grote zaal was het tijd voor ronde 3, de battle!
Wat opviel was het gemak waarmee Sander zijn mix-tools bediende; tegelijkertijd een sms-je versturen, zijn broek optrekken en naadloos een plaat inmixen, een genot om naar te kijken. De opzwepende progressive beats van Sander Kleinenberg werden afgewisseld met de bassen van Remy en Roland Klinkenberg.
Geweldige platen, die deels ook te vinden zijn op Sander�s geweldige Renaissance-cd, zoals Ian Brown � Fear, D2 Feat. Dan Diamond - Therapy (Speedy's Session) en Epsilon 9 � Lifeformation brachten het publiek in extase�.. om rond 4 uur abrupt afgebroken te worden door het brandalarm. Het Paard van Troje mag dan een zeer mooie en nieuwe locatie zijn, toch zijn nog niet alle problemen verholpen. Het brandalarm is daar een voorbeeld van, omdat eerdere edities van Everybody ook al onderbroken moesten worden vanwege een falend brandalarm. De onderbreking van 20 minuten zorgde voor een leegloop van mensen uit de grote zaal, die niet naar buiten konden omdat de deuren aan de voorkant gesloten waren.
Na de onderbreking is de goede sfeer niet meer voor de volle honderd procent teruggekomen, ondanks verwoedde pogingen van zowel Sander Kleinenberg, Remy en Roland Klinkenberg. Een sample van �Intergalactic Planetaric� van de Beasty Boys of nogmaals de acapella van �Can you feel it?� van Mr. Feelings konden daar zelfs niets aan doen. Toch leek het erop dat het laatste deel van de battle alles goed zou maken. Sander daagde Remy en Roland Klinkenberg uit door ze gek te maken met zijn draaikunsten. Het was leuk om te zien hoe de heren elkaar aankeken van �Wat doe je nou?�. Ze hadden het duidelijk naar hun zin. Remy snapte er helemaal niets meer van toen Sander ineens de r&b plaat �Hey Ya!� van Outkast in zijn set gooide.
Het einde van de avond was een anti-climax. Verwachtte een groot deel van het publiek dat de battle nog naar een climax zou worden gebracht en dat de heren 20 minuten extra zouden draaien om de verloren tijd van het brandalarm goed te maken, toch gingen om 5 over 5 de lichten aan en werd het publiek verbouwereerd achtergelaten. Er restte niets dan te wachten tot 20 maart wanneer de volgende editie van Everybody voor de deur staat�..

Conclusie:
Everybody Versus was ondanks de kleine minpunten van het brandalarm en de te korte �battle� een zeer geslaagd feest. Sander Kleinenberg heeft met zijn Nederlandse residentie in de Hofstad een intiem feest van formaat neergezet.
Een zuiver geluid, een vrolijk publiek en een goede sfeer�. wat wil je nog meer op een avond? Een advies daarom aan een ieder: wees er vroeg bij met de kaarten voor de volgende keer, het is sneller uitverkocht dan je denkt!

Links:
Sander Kleinenberg http://www.sanderkleinenberg.com/
Remy
Roland Klinkenberg
Paard van Troje � www.paard.nl

Posted by tijs08 on Feb-17-2004 16:05:

goed reportje weer Bram! en mooie pics

Het was inderdaad een top avond en erg gezellig, zoals 'everybody' hier al duidelijk had gemaakt

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »