TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is er op TV? - Part I
Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by basd * schop (vanavond weer eerste training van dit seizoen, dus effe traptechnieken bijschaven) * |
Ik heb gister een programma op Veronica zitten kijken.. Las vegas Uncovered ofzo. Daar gebeurde wat, niet normaal!
In dit chaotisch switchende programma van onderwerp naar onderwerp werd verslag gedaan van 2 feesten.
Het eerste feest was er 1 met Tall Paul, hier kwam de politie halverwege, het feest stoppen, ging vrij snel dus snapte niet helemaal waarom.
Het tweede feest was met Oakenfold, John OO Flemming en meer Amerikaanse djs. Om 11 30 was Dj Rap aan het draaien en werd de muziek uitgezet door de politie. Iedereen onder de 18 moest voor 12 uur het pand verlaten. Er waren denk ik zoon 1500 man aanwezig. Alle bezoekers incl -18 natuurlijk boe roepen en veel middelvingers waren te zien. Dj Rap riep nog 'je kunt hier zo aan een wapen komen maar gewoon feesten, ho maar'.
Toen ging de politie dus met alle beveiligings mensen iedereen controleren binnen, lijkt me niet te doen al vonden ze zelf van wel. Er was zelfs een meisje die om 2345 werd gecontroleerd en om 00 00 (in 15 min.) dus 18 werd die er gewoon uitgezet werd. 
Het lukte toch niet helemaal dus werd het feest in zijn totaliteit afgelast.
Ik heb met open ogen en mond zitten kijken! NIET normaal dit! Ben ik toch blij dat ik niet in Amerika woon!
| Originally posted by tijs08 Ik heb met open ogen ... zitten kijken! |

volgende week op tv: requim for a dream en dead poets society! 
| Originally posted by jp National Geographic Channel SECONDS FROM DISASTER Achter elke ramp schuilt een samenloop van omstandigheden die bij elkaar tot een catastrofe leiden. Seconds from Disaster onderzoekt de keerpunten die de loop van de geschiedenis hebben veranderd. ---------------------------------------------------------------------- *Vrijdag 6 Aug 21:00 CRASH OF THE CONCORDE In juli 2000 crashte 's werelds eerste supersonische lijnvliegtuig, waarbij alle inzittenden omkwamen en er een einde kwam aan de 25 jaar durende alleenheerschappij van de Concorde als ultiem symbool van luxe en menselijk vernuft. *Vrijdag 13 Aug 21:00 TUNNEL INFERNO In 1999 vloog een vrachtwagen midden in de Mont Blanc-tunnel in brand. In het inferno werd 53 uur tegen de vlammenzee gestreden; 39 mensen kwamen om, waarmee dit een van de grootste tunnelrampen uit de geschiedenis is. *Vrijdag 20 Aug 20:00 THE BOMB IN OKLAHOMA CITY Bij de terroristische aanslag op een overheidsgebouw in Oklahoma City, 1995, vielen 168 doden en 674 gewonden. In deze terugblik wordt onderzocht waarom het gebouw instortte en waarom sommigen het overleefden en anderen niet. *Vrijdag 27 Aug 21:00 FIRE ON THE STAR In 1990 brak 's ochtends brand uit op een Scandinavische veerboot, toen de meeste passagiers sliepen. Velen werden overvallen door de rook en kwamen om. Onderzoekers proberen te achterhalen of het opzet of een ongeluk was. *Vrijdag 3 Sep 21:00 DERAILMENT AT ESCHEDE De treinramp met de hogesnelheidstrein ICE in Duitsland *Vrijdag 10 Sep 21:00 WRECK OF THE SUNSET LIMITED Treinramp in Amerika met de Amtrak van Florida - California *Vrijdag 10 Sep 22:00 PENTAGON 9-11 Op 11 september 2001 werd een vlucht van American Airlines gekaapt door terroristen die het toestel tegen het Pentagon lieten vliegen. De brand die daarop ontstond verzwakte het gebouw, waarna het op diverse plaatsen instortte. *Vrijdag 17 Sep 21:00 MELTDOWN IN CHERNOBYL De ramp met de kernreactor in de Sovjet Unie ---------------------------------------------------------------------- Lijkt me zeer interessant! |
The OC? op welk kanaal??? heb ik nog iets te kijken vanavond 
Enne, ja, amerika is stom (I would know) 
| Originally posted by ambs The OC? op welk kanaal??? heb ik nog iets te kijken vanavond ![]() Enne, ja, amerika is stom (I would know) |
De AVRO presenteert... Koefnoen!
Heeft u de beide heren ook zo gemist?
Lang genoeg gewacht nu:
Owen Schumacher en Paul Groot zijn terug!
Hun bekende typetjes, hilarische filmpjes en nog meer, veel meer.
Iedere vrijdag rond de klok van 21.00 uur. Kijken dus!
Koefnoen
In Koefnoen wordt op de valreep van het weekeinde teruggekeken op de afgelopen week. Wat gebeurde er allemaal en hoe is dat te verklaren vanuit menselijk gedrag? Welke slechte, of misschien zelfs goede eigenschappen zijn de oorzaak van de gebeurtenissen in de actualiteit? De mensheid is een curieuze soort, per slot van rekening: er is geen organisme dat tot zoveel slechts en goeds in staat is als de mens! Paul Groot en Owen Schumacher zoeken naar verklaringen voor spraakmakende, actuele voorvallen in de menselijke psyche, met behulp van hypnotiserende filmpjes, scenes, sketches, parodieen en monologen, daarbij bijgestaan door de creme-de-la-creme van de Nederlandse cabaretwereld. Op amuserende en tegelijkertijd nietsontziende scherpe wijze worden de eigenaardigheden van de mens iedere week opnieuw in Koefnoen blootgelegd. Het programma is dan ook een echte weekafsluiter!
-------------------------------------------------------------------
De voorstukjes beloven veel goeds

Vrijdag om 21:00hr dus 
Donderdag: Yorin 22.00-23.00 u
Shock doc: 100 orgasmen per dag
Serie documentaires waarin opmerkelijke onderwerpen worden besproken. In deze aflevering komen vrouwen aan het woord die lijden aan de ziekte PSAS, Persistent Sexual Arousal Syndrome. Ze vertellen over hun ziekte waarbij ze veelvuldig dusdanig opgewonden raken dat ze moeten klaarkomen. Presentatie: Sanderijn Cels.

Droeg Diana een orgasmatron toen ze stierf?
Er gaan geruchten dat wijlen prinses Diana leed aan PSAS, oftewel het Persistent Sexual Arousal Syndrome. Lijders aan dit syndroom hebben zonder dat ze het willen tot 800 orgasmes per dag. Diana droeg daarom een speciaal apparaatje om haar orgasmes te reguleren. Sick of de waarheid?
Voor de Hagenezen: We hebben tijdelijk Cartoon Network weer op het etalagenet 
Tien minuten nog en dan begint het op Nederland 2 
| Originally posted by TimeportE the oc is op dinsdag op net5 om 20.30 |
Inge de Bruin
Nico
Anky 
Naar aanleiding van de thread 'Check die boeken' het volgende programma:
De mysteries van de Da Vinci Code
Knevel op zaterdag ontrafelt de mysteries rond de Da Vinci code. Een onderzoek naar de bronnen van deze bestseller. En: in het kader van de 60ste herdenking van de slag om Arnhem een portret van een oorlogsveteraan die voor de laatste keer gaat springen op de Ginkelse heide.
Knevel op zaterdag Nederland 1, 20:30 | Herh. 1:50
Straks om 22:00 op BBC2
The Best of Top Gear
More highlights from the last series of Top Gear. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May take 3 cars to the birthplace of British speed.
Ben nu Atletico Madrid - Barcelona aan het kijken, het is nu rust en staat 1-0 Barca door Gio! 
| Originally posted by Remy D Ben nu Atletico Madrid - Barcelona aan het kijken, het is nu rust en staat 1-0 Barca door Gio! |
| Originally posted by jp Tien minuten nog en dan begint het op Nederland 2 |
| Originally posted by Eagle` Giully ? schitterende speler trouwens, barca zal dit jaar niet ver naast CL-beker grijpen imo |
# Kindergarten cop
Actie, Amerika, 1990
Om 20:30 op SBS6

| Originally posted by robin # Kindergarten cop Actie, Amerika, 1990 Om 20:30 op SBS6 |
komt straks toch pas?
..
toch?
wat een vette bak zeg die porsche!!!!!
en topgear is idd een topprogramma waar ik graag naar kijk op de vrijdag.
Net weer even star wars the phantom manace gezien op yorin... de magie leeft voort
Anakin teh r0xx, y0da teh h4x!1!1!1one