TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Eagle` on Feb-02-2004 17:16:

Nou effe alles op een rijtje zetten. Ei je ging toch voor je naar ASTA kwam, effe kijkje nemen in utrecht op Addiction. Dan ga ik gewoon lekker mee, lijkt me te gek, 5 pleuros entr�e met zon te gekke line-up met lots of nl-ta's op line-up, omkadering en bezoekers kun je weinig verkeerd doen denk ik, dus das wel top.

Ik wil het gewoon es gezien hebbe voor ik naar ASTA kom

Zo zat jouw 28 februari in elkaar h� ei, toch ?

Posted by eieregooie on Feb-02-2004 18:31:

quote:
Originally posted by Eagle`
Nou effe alles op een rijtje zetten. Ei je ging toch voor je naar ASTA kwam, effe kijkje nemen in utrecht op Addiction. Dan ga ik gewoon lekker mee, lijkt me te gek, 5 pleuros entr�e met zon te gekke line-up met lots of nl-ta's op line-up, omkadering en bezoekers kun je weinig verkeerd doen denk ik, dus das wel top.

Ik wil het gewoon es gezien hebbe voor ik naar ASTA kom

Zo zat jouw 28 februari in elkaar h� ei, toch ?

Dat is wel het plan op het moment...

Posted by Eagle` on Feb-02-2004 18:43:

top plan Ei !! Holland here i come

Posted by emma on Feb-03-2004 18:19:

zehra je moet wel veilig rijden
heb vandaag een voorstelling gehad van dr. Beaucourt over verkeersongevallen !
kregen we allemaal foto's te zien van mensen die half uiteen lagen enzo, zag er ni echt gezellig uit
OORZAAK => teveel feesten (drank/drugs ) en dan moe achter het stuur kruipen blabla... je kent het vervolg wel zeker

MAAR vrouwen zouden naar 't schijnt voorzichtiger zijn achter 't stuur

Posted by Eagle` on Feb-03-2004 18:25:

ja maar het blijft een vrouw aan het stuur, just kidding

Posted by Zehra on Feb-03-2004 18:48:

quote:
Originally posted by emma
zehra je moet wel veilig rijden
heb vandaag een voorstelling gehad van dr. Beaucourt over verkeersongevallen !
kregen we allemaal foto's te zien van mensen die half uiteen lagen enzo, zag er ni echt gezellig uit
OORZAAK => teveel feesten (drank/drugs ) en dan moe achter het stuur kruipen blabla... je kent het vervolg wel zeker

MAAR vrouwen zouden naar 't schijnt voorzichtiger zijn achter 't stuur

zal mijn best doen mah kzal geen alcohol drinken, maak u daar maar geen zorgen om... en drugs: no thanks daar doe ik nie aan mee

quote:
ja maar het blijft een vrouw aan het stuur, just kidding

ge hebt gelijk... kzal extra mijn best doen krijg soms ook wel stress van vrouwen aan het stuur mah soms ook van hollanders hehe!

Posted by eieregooie on Feb-03-2004 20:46:

quote:
Originally posted by Zehra
krijg soms ook wel stress van vrouwen aan het stuur mah soms ook van hollanders hehe!

*ahum*

Dat jij er nou van schrikt als de tractiecontrole aanspringt kan ik ook niks aan doen he

(ja, voor deze neem ik ff de moeite om op me werk in te loggen )

Posted by Zehra on Feb-03-2004 21:03:

quote:
Originally posted by eieregooie
*ahum*

Dat jij er nou van schrikt als de tractiecontrole aanspringt kan ik ook niks aan doen he

(ja, voor deze neem ik ff de moeite om op me werk in te loggen )

kga hier niet op in... ben tenslotte super-happy en als mod in spe moet ik me niet laten provoceren []

back ONTOPIC:
heb van Nyah gehoord dat ze dus nie meegaat naar Den Haag en khad al met Eagle` afgesproke dat hij zou meegaan... dus blijft er nog een plekske voor ��n man (of twee mag dat wel? ) over.

kvind dat jullie het onder elkaar moeten uitmaken wie met mij kan meegaan en wat het gemakkelijkste voor jullie is... want kga emma en Eagle` dus ook ergens oppikken en moeten ze mss hiervoor een tijdje de bus/trein pakken ofzo

nogmaals... vind het stom dat ik nie iedereen kan meenemen

Posted by TOR on Feb-03-2004 21:18:

cresto, wanna take this outside?

Posted by Eagle` on Feb-03-2004 21:35:

quote:
kga hier niet op in... ben tenslotte super-happy en als mod in spe moet ik me niet laten provoceren []

back ONTOPIC:
heb van Nyah gehoord dat ze dus nie meegaat naar Den Haag en khad al met Eagle` afgesproke dat hij zou meegaan... dus blijft er nog een plekske voor ��n man (of twee mag dat wel? ) over.

kvind dat jullie het onder elkaar moeten uitmaken wie met mij kan meegaan en wat het gemakkelijkste voor jullie is... want kga emma en Eagle` dus ook ergens oppikken en moeten ze mss hiervoor een tijdje de bus/trein pakken ofzo

nogmaals... vind het stom dat ik nie iedereen kan meenemen

zeg es ei blijkbaar kom je toch nog effe naar den haag voor je naar utrecht doorrijdt (volgens zehra althans), dus ken ik eve goed met haar meekomen ipv de trein te neme. Nou goed om alle misverstanden van de baan te helpe,is het misschien handig om es irc babbel hierrond te houwe jonges, want ik wordt er behoorlijk gek van al die constante verandering

edit ow en geef een seintje of het nou in orde komt voor dat ASTA entree kaartje, anders wordt het balen als een stekker als ik zonder kaartje voor ASTA sta

Posted by SilentEagle on Feb-03-2004 22:10:

Als er een of andere niet nader bepaalde Nederlander voor mij een kaart zou kunnen versieren zodat ik op die manier kan vermijden mn kredietkaartnummer op t net te gebruiken, zal ik zeker bereid zijn daar enige vloeibare compensatie tegenover te stellen...

Tis maar een vraag op goed geluk, maar als het voor iemand niet te veel last is zout ge er mij een groot plezier mee doen...

Posted by eieregooie on Feb-03-2004 22:12:

quote:

BOEEEEE!

quote:
zeg es ei blijkbaar kom je toch nog effe naar den haag voor je naar utrecht doorrijdt (volgens zehra althans), dus ken ik eve goed met haar meekomen ipv de trein te neme.

quote:
Hehe, met de trein naar Den Haag of naar Delft, dat scheelt 1 station hehe, dus dat maakt niks uit... En als jullie toch eerder naar Den Haag gaan dan ben ik daar uiteraard ook bij Sterker nog, ik ben op zaterdagmiddag toch altijd in Den Haag

Dus Egel kan ook van daar gewoon met mij mee alsie zou willen, en evt. anderen ook nog wel afhankelijk van de plaatsen in de auto...

Enneh, IRC babbel is prima... en kaartjes... lijkt me slim als je ff kijkt wat de rest doet, want ik kom prolly op de lijst en dan hoef ik dus voor mezelf geen kaartje te halen

Posted by Eagle` on Feb-03-2004 22:25:

quote:
BOEEEEE!

Enneh, IRC babbel is prima... en kaartjes... lijkt me slim als je ff kijkt wat de rest doet, want ik kom prolly op de lijst en dan hoef ik dus voor mezelf geen kaartje te halen

Moet dringend beter replies leze Nou goed, emma geraakt blijkbaar ook aan ASTA kaartjes, zal wel zien hoe ik het oplos, toch bedankt ei

Posted by djcresto on Feb-03-2004 22:48:

quote:
Originally posted by tor8024
cresto, wanna take this outside?

we zullen dan maar samen met trein gaan. Want jij gaat niet alleen gaan en ik ook niet.

Ma waarom gaat iedereen niet met de trein, lijkt me veel gezelliger en hoef je ginder geen parkeerplaats te zoeken

Kdacht eigenlijk dat er meer volk zou gaan

Posted by pooley on Feb-03-2004 22:57:

Kwil ook wel met trein gaan, weten jullie de prijs al?

Posted by Zehra on Feb-03-2004 23:05:

quote:
Originally posted by djcresto
... en hoef je ginder geen parkeerplaats te zoeken

vorige keer hadden we met ei de auto gezet in een ondergrondse parking, die 24u/24 open is normaal gezien dus das al geen probleem...

quote:
Ma waarom gaat iedereen niet met de trein, lijkt me veel gezelliger

ja eigenlijk wel... ge doet me nu twijfelen... want ja als ik tot 8u wil blijven, zal ik daarna wel vies moe zijn zeker en mij kennende (lees: jump all night! ) zal ik ZEKER moe zijn mah we zullen er dan maar over nadenken zeker... mah hoeveel gaat me dat dan kosten met de trein? (kwerk al meer dan een maand nie meer eh snik) en dan moet ik zeker eerst naar brussel met de trein dan ben niet iemand die regelmatig de trein neemt dus ken er niks van

quote:
Kdacht eigenlijk dat er meer volk zou gaan

tis ver eh

Posted by SilentEagle on Feb-04-2004 01:47:

nmbs.be vertelt me dat ik eerst van mn kot (Hasselt) naar huis (Antwerpen) moet sporen om van daaruit naar Den Haag te gaan.

I need company of ik word gek van 2u en half op de trein...

Posted by Zehra on Feb-04-2004 03:25:

quote:
Originally posted by SilentEagle
nmbs.be vertelt me dat ik eerst van mn kot (Hasselt) naar huis (Antwerpen) moet sporen om van daaruit naar Den Haag te gaan.

I need company of ik word gek van 2u en half op de trein...

khou je wel gezelschap hoor...

mah goed kben het nog aant overwegen... eigenlijk moet ik eens een voor- en nadelen lijstje maken mah dat zijn zorgen voor morgen... ben moe

Posted by djcresto on Feb-04-2004 08:12:

als ge in companie zijt dan is 2 uurkes sporen niet zoveel. Ge kunt ook wa drank meepakken om het gezelliger te maken. Heb gezien dat het vanuit Antwerpen 1u40 sporen is. Met de Thallys 1u30, maar dat zal wel wat duur zijn

Posted by djcresto on Feb-04-2004 08:16:

de heenreis:

17:28 18:57 01:29 zaterdag 28/02/2004 Rechtstreeks [616]
18:28 19:57 01:29 zaterdag 28/02/2004 Rechtstreeks [617]
19:28 20:57 01:29 zaterdag 28/02/2004 Rechtstreeks [618]
20:28 21:57 01:29 zaterdag 28/02/2004 Rechtstreeks

en de terugreis:
07:05 08:32 01:27 zondag 29/02/2004 Rechtstreeks [629]
08:05 09:32 01:27 zondag 29/02/2004 Rechtstreeks [630]
09:05 10:32 01:27 zondag 29/02/2004 Rechtstreeks [631]

uitgaand van vertrekpunt antwerpen centraal

Posted by emma on Feb-04-2004 14:04:

!!!!!!!!!!!!!! WIJZIGING IN DE PLANNEN !!!!!!!!!!!!

we gaan met z'n allen met de trein !!!
is gezelliger en veiliger en blablabla...

dus ik zou een lijstje aanmaken met de treinreizigers in sp�

miss Z
eagle'
dj cresto
silent eagle
emma

afspraak om ???u in antwerpen berchem ...

Posted by Zehra on Feb-04-2004 14:16:

---------------------------------------------
miss Z
eagle'
dj cresto
silent eagle
emma
tor8024
pooley (? ga mee jonge )
... nog beta's??????? pls pls pls kom mee

dus met de trein... denk dat dat ook het beste is... zou het niet op mijn geweten willen hebben, 't leven van andere beta's mah goed denk dat het ook gezelliger gaat zijn...

om hoe laat we afspreken in Antwerpen weet ik nog niet... mah ei zal die dag in den haag zijn, dus moeten we eens aan hem vragen om hoe laat we daar moeten aankomen whiiii ei

@pooley: heb van emma gehoord dat het ongeveer iets minder dan 40 � kost van antwerpen naar den haag en terug

Posted by Wildfir3 on Feb-04-2004 14:44:

ik zou wel willen gaan aangezien die entree best wel laag ligt, maar 40 euro trein heb ik er niet echt voor over.

AIB will do

Posted by Gladius on Feb-04-2004 15:11:

hoe en wanneer worden de tickets gehaald/besteld? of wordt der daar zelf een ticket gekocht aan den ingang?
Ik weet nog niet of ik meega, want ik moet die zondag om half11 voetballen .
maar waarschijnlijk ga ik het toch doen, moet wel fun zijn om met veel BETA's dat te doen.

Posted by Eagle` on Feb-04-2004 15:15:

quote:
miss Z
eagle'
dj cresto
silent eagle
emma
tor8024
pooley (? ga mee jonge )
... nog beta's??????? pls pls pls kom mee

dus met de trein... denk dat dat ook het beste is... zou het niet op mijn geweten willen hebben, 't leven van andere beta's mah goed denk dat het ook gezelliger gaat zijn...

om hoe laat we afspreken in Antwerpen weet ik nog niet... mah ei zal die dag in den haag zijn, dus moeten we eens aan hem vragen om hoe laat we daar moeten aankomen whiiii ei

@pooley: heb van emma gehoord dat het ongeveer iets minder dan 40 � kost van antwerpen naar den haag en terug

wtf 40 euro kost die gein, en moet je nog es in antwerpen geraken plus 15 euro ingang, jezus mina. Klote kut kutrein

Zijn ze nou helemaal gek geworden bij die klote openbare spoorwegen

Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »