TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by iLLicit Trouwens, weet iemand nog een mooi parkeerplekje bij het paard? Verleden keer hebben we lang lopen zoeken, en uiteindelijk wel iets gevonden langs een gracht, maar ik dacht dat er in de buurt ook nog een of andere parkeergarage was? Zou namelijk wel een stuk makkelijker zijn... |
Ok thanx, kijk dan eerst wel even in de buurt of er plek is en anders kunnen we natuurlijk altijd nog de parkeergarage pakken. Wel relaxed in Den Haag dat je nergens hoeft te betalen voor parkeren (behalve in de parkeergarage dan). Maar goed, dan moet er natuurlijk nog wel plek zijn.
Ach, ik zie wel, ik heb in ieder geval superveel zin!!!

| Originally posted by iLLicit Ok thanx, kijk dan eerst wel even in de buurt of er plek is en anders kunnen we natuurlijk altijd nog de parkeergarage pakken. Wel relaxed in Den Haag dat je nergens hoeft te betalen voor parkeren (behalve in de parkeergarage dan). Maar goed, dan moet er natuurlijk nog wel plek zijn. Ach, ik zie wel, ik heb in ieder geval superveel zin!!! |
Er zit toch een parkeergarage recht tegenover het paard? Hebben we de vorige keer ook geparkeerd, 2 minuutjes lopen ofzo! En hij is ook de hele nacht open.
Zou verder niet precies weten hoe je er moet komen, of hoe hij heet. Sorry,.
| Originally posted by Kakao Er zit toch een parkeergarage recht tegenover het paard? Hebben we de vorige keer ook geparkeerd, 2 minuutjes lopen ofzo! En hij is ook de hele nacht open. Zou verder niet precies weten hoe je er moet komen, of hoe hij heet. Sorry,. |
Zooooooooooooooooo! Het was weer SUPERVET!
Echt heel erg leuke avond: gezellige mensen, goede muziek, lekkere sfeer, top gewoon!!
Nog wat TA's tegen gekomen, Magrec, Sido en Jaydee.
Alleen op het moment dat ik de laatste sprak was ik een 'beetje' stoned. Ging even niet goed
Excuses!
Heerlijke platen voorbij horen komen, 2 80-er jaren toppers van
"Shout, Shout, Let it all out!" en "..all i ever wanted, all i ever needed...you....in my arms!". Als iemand de precieze titels weet: vertel! Wat was dat super zeg!
Volgende Everybody:
-DJ Remy & Roland Klinkenber (Live)
-Lee Burridge
-Justin Robertson
-Stef vrolijk!
Vet! Mar geen Sander K
En niet in Den Haag 
Morgen doe ik wel een goed verslag, nu slaaaaaaaaapen! 
Woeiiiii
Ik heb een beetje een raar gevoel.
Aan de ene kant was het echt super. De muziek en de sfeer maar aan de andere kant was het veels te druk (Drukker dan met sasha) daardoor kon ik er niet helemaal in komen en is het niet dat super feest geworden voor mij ook omdat 2 mensen van onze groep eerder wegmoesten omdat ze niet lekker waren. Daarom zijn wijn ook maar om 4:00 vertrokken.
De muziek was echt vet, maar volgende keer toch echt een mannetje of 300 minder. Ik bedoel de grote zaal helemaal vol en de kleine zaal helemaal vol hehehehe enne beetje vaag om dinand van kane zo uit zijn plaat te zien gaan...
| Originally posted by SnuggLe Nog wat TA's tegen gekomen, Magrec, Sido en Jaydee. Alleen op het moment dat ik de laatste sprak was ik een 'beetje' stoned. Ging even niet goed Excuses! |
Je was inderdaad eventjes niet helemaal meer bij de les nee
Beetje witjes ook. Nou ja, een kort maar krachtige meeting zullen we maar zeggen 
Sander Kleinenberg had de beste afsluiting die ik een dj ooit heb zien doen. Ik denk niet dat veel mensen het met me eens zijn, maar afsluiten met twee Abba platen (waaronder Waterloo) en Missy Elliot - Pass That Dutch/Work It was toch wel erg op niveau. Hij bleef ook zo lekker serieus kijken, terwijl het ��n grote grap was 
Ach ja bram kan gewoon niet tegen wiet hahaha hij trok helemaal wit weg 

Hej allemaal
Het was echt super dik idd
Ik kwam om half een aan. Toen stond er al een super lange rij buiten, als we daar in hadden gestaan hadden we zeker een uur moeten wachten. Maar door goed opteletten zag ik dat een ander groepje gewoon de uitsmijter om kocht die bij de gastenlijst ingang stond. Dus ja wij stonden ook te kijken van zullen we het doen. Uiteindelijk gewoon er naar toe gelopen en gevraagd. Hij zegt ja is goed 5 � de man. Dus wij gegeven en waren zo binnen 
Eerst maar ff de jas op laten hangen, dat was ook opeens gratis (tjaa je bent op eens op de gastenlijst terecht gekomen)
Daarna zijn we eerst naar boven gegaan naar de grote zaal. Daar was het al behoorlijk druk en Deepdish waren hun platen al aan het draaien.
Zo hebben we de hele nacht een beetje afgewisselt door dan naar de grote zaal te gaan en dan naar de kleine zaal. Daar stond Sander Kleinenberg te draaien. Hij draaide wel verrukelijk, alleen miste ik een beetje de zweer bij de vorige twee edities zo goed waren, toen hij in de grote zaal draaide.
Voor rest alleen aan de cola en aan de redbull geweest, moest rijden namelijk. Heb vannochtend ook niet echt geslapen iets te veel redbull op
Tjaa voor de wc's heb ik 1 keer een euro betaald en daarna niet meer. Kom nou ik blijf geen euro per keer betalen als ik 6 keer moet pissen op een nacht.
De plaat die Snuggle noemde heb ik ook gehoord, en ging echt helemaal op mijn dak toen ik die hoorde. Ik heb al lopen zoeken heb alleen de titel nog nit kunnen vinden.
Op deze avond een hoop bekende mensen gezienm namelijk:
benny Rodriquez
Dennis Ruyer
Barry Paf (kleine twijfel)
Wessel van diepen (als het goed was)
En nog een paar
Voor de rest een top nacht gehad, alleen twijfel ik of ik ook naar de volgende everybody gaat. Aaangezien die op 29 april is en dus ook koninginne nach is in Den Haag. Trouwens Sander Kleinenberg draait dan wel gewoon in offcorso
Ik ga nu nog wat proberen verder te slapen
Greetz Frankisback
| Originally posted by Djeebie Jaydee = Djeebie Je was inderdaad eventjes niet helemaal meer bij de les nee Beetje witjes ook. Nou ja, een kort maar krachtige meeting zullen we maar zeggen ![]() |

| Originally posted by SnuggLe Sorry.... Was een beetje Maar wel goede avond ![]() Volgende keer maak ik het goed, krijg je een bier van me! |

nou nou wat een nacht...Eerst keer Deep Dish, eerste keer Sander K en eerste keer Het Paard �n de eerste keer dat ik Dinand dronken zag
Het is me echt z��r goed bevallen en was zeer onder de indruk van Deep Dish..De cd van Sander heb ik ondertussen al grijs gedraait en hem nu live gehoord te hebben maakt hem nog beter! Vooral het eind met Waterloo van Abba, Kelis-Milkshake en wat missy elliot er doorheen was ontzetten lachen.. Ging los toen terwijl de zaal leeg liep!
Nog even bij Deep Dish gekeken en dacht dat het nu wel over was tot ze Sasha-Xpander draaide en James holden-horizons..h��rlijk!
Volgende keer weer EVERYBODY voor c'est moi!
een post van roos
Originally posted by franzelare een post van roos |
hehe ik ga trouwens nooit meer met de trein naar den haag. Wat een gemak toch zo'n auto hahaha behalve dan parkeren in den haag, ach jah dan maar ff tegen het verkeer inrijden om te parken 
Ik was voor 6:00 thuis das wel heel erg extreem hehe.
Wij hadden ook nog 2 kaartjes over en eerst dacht men dat we die kaartjes niet kwijt konden hehe ze stonden gewoon te vechten om onze kaartjes 
| Originally posted by Roos22 Ja ja Revolutie! |

......)
Hij viel effe verkeerd.
Baal er wel van dat niemand 'em kende, want ik zou echt heeeeeeel graag willen weten hoe die heette.
| Originally posted by SnuggLe Als in de 'populaire' Roos wat Vic zei? ![]() Leuk jullie even gesproken te hebben! (...mits ik nu de goede Roos voor me heb ......)Ben nu hard aan het zoeken naar de remixen van Tears For Fears - Shout en Depeche Mode - Enjoy The Silence. Damn, wat lekker!! Net voor 2 uur ging het echt helemaal los vond ik, dat was ook net voordat ik 'los' ging met de wiet, maarja Hij viel effe verkeerd.Maar 01:50 draaide ze echt een supersupersupervette plaat. Geen vocals ofzo erin, maar gewoon lekker. Iets met "Ieeeeeeh Ieeeeeeh, taka takatak!" Snappen jullie? Baal er wel van dat niemand 'em kende, want ik zou echt heeeeeeel graag willen weten hoe die heette.Weet iemand toevallig of Deep Dish ergens tracklists enzo online zet? |
vorige keer met deep dish hadden verschillende personen md's aan het mengpaneel geplugged ik hoop nu ook weer hehehehehe
was weer een errug geslaagde EVERYBODY!!!
alleen jammer dat we pas zo laat binnen waren... geloof dat t al na enen was
hadden ineens vlak voor den haag 2 km file! wie bedenkt dat nou zo midden in de n8
op naar ArisE, volgende week
| Originally posted by SnuggLe Als in de 'populaire' Roos wat Vic zei? ![]() Leuk jullie even gesproken te hebben! (...mits ik nu de goede Roos voor me heb ......)Ben nu hard aan het zoeken naar de remixen van Tears For Fears - Shout en Depeche Mode - Enjoy The Silence. Damn, wat lekker!! Net voor 2 uur ging het echt helemaal los vond ik, dat was ook net voordat ik 'los' ging met de wiet, maarja Hij viel effe verkeerd.Maar 01:50 draaide ze echt een supersupersupervette plaat. Geen vocals ofzo erin, maar gewoon lekker. Iets met "Ieeeeeeh Ieeeeeeh, taka takatak!" Snappen jullie? Baal er wel van dat niemand 'em kende, want ik zou echt heeeeeeel graag willen weten hoe die heette.Weet iemand toevallig of Deep Dish ergens tracklists enzo online zet? Oh...die Tears for Fears: 02 [007:36] Tears For Fears - Shout (Skylark Remix) [White Label] Uit de Essential mix van Sander K en Pete Tong op Ultra (WMC) |
Super goed feest!!! Sfeertje was perfect, gezellig onder elkaar en Sander K. was geniaal.
Lekker koel in dat zaaltje en genoeg ruimte om wat danspasjes uit te testen.....
Wat ik van Deep Dish heb gehoord was erg goed maar ik vond het daar echt te warm en te druk. Gelukkig maakte het deze avond niet uit in welke zaal je stond, allebei kwaliteit!
Sido
| Originally posted by magrec Gewoon een 9 maandjes wachten en dan komen ze wel een keer uit op plaat vorige keer met deep dish hadden verschillende personen md's aan het mengpaneel geplugged ik hoop nu ook weer hehehehehe |
Oke, verslag en foto's staan online:
http://www.partyscene.nl/partypics/25059 (foto's)
http://www.partyscene.nl/reports/25056.html (verslag)

Leuke pics Bram! Sfeertje van zaterdag komt weer ff terug!