TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Re: Re: De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources)
Jury:
Asperge
Bouma-Bros 2 (Sido)
Creamfields23
gtrecords
kolkiewolkie
magrec
Muppet
Snuggle
DJ's:
alph2002 MP3
DJ_Massive MP3
Glaniskanis MP3
Switch MP3
xxl MP3
Bailey (Vinyl)
basd (Vinyl)
basvh (Vinyl/CD)
blighty (Vinyl/CD)
Bouma-Bros (Vinyl/CD)
Chicane (Vinyl)
Ding Chavez (Vinyl)
DJ D-Man (Vinyl)
DjMorpheus aka TranceCourt (Vinyl)
dj_spare (Vinyl/CD)
Ferry O (Vinyl/CD)
Freezel (Vinyl/CD)
Japeman (Vinyl waarschijnlijk)
Jesse (Vinyl)
Joost008 (Vinyl)
Little Theseus (Vinyl?)
Magic83 (Vinyl)
MennoB (Vinyl)
Passiva (Vinyl/CD)
raoel (Vinyl)
Spinnin Jack (Vinyl)
tijs08 (Vinyl)
TranceFool (Vinyl)
Wilkman (Vinyl)
DJ Bazz (Vinyl)
dit is de lijst dus. hier zal ik de dj's in willekeurige volgorde een nummer geven.
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Daarnaast zou ik het niet erg vinden 9 of zelfs 12 mixen te moeten beoordelen . |

ik heb iedere dj een nummer gegeven, in willekeurige volgorde, en deze zal ik nu naar hun toesturen.
Goed idee.. Maar dan moet je dus ook GEEN tracklistings plaatsen voordat er gejureerd gaat worden, anders heb je er nog niks aan..
heel goed 
ik geloof dat ik nu elke dj een pm heb gestuurd met hun nummer. alleen zij weten hun eigen nummer (en ik
)
ik zal nu dus de jury de groeplijsten geven met de nummers van de dj's
moet je wel een .cue plaatsen? Niet met de tracklisting tuurlijk, maar met nummer1, nummer2 etc...
hoeft niet...
Maar ff voor de duidelijkheid, hoiuden we de mixlengte nu op een uur of langer? 60-80 vind ik een beetje erg ruim, van mij is 60 minuten al voldoende, daar moet je je ei toch wel in kwijt kunnen toch? Bovendien hebben alle leeto dj's tegenwoordig ook promo mixjes van een uurtje en we willen er toch allemaal bijhoren 
hangt van jezelf af
60 mins is ook goed 

we hebben dus nog 2 juryleden nodig. desnoods wil ik de 5e groep wil jureren
en dj's, geen geheime tips zo van "ah ik zit in groep 3". 
de juryleden weten nu welke sets zij moeten beoordelen, de dj's weten welke nummer ze hebben. dus mix ze 
webspace wordt nog geregeld, maar daar hebben we genoeg tijd voor nog
Goed bezig Switch!!! 
vraag me sterk af of ik beetje in een sterke poul zit
, lijkt wel het wk hierzo 
gezellige competitie dit.. winnen is belangrijker dan meedoen.. toch? 
| quote: |
| Originally posted by Switch ok dan doen we het zo (en dit wordt niet meer veranderd) 5 groepen (dus incl. mp3) betekent 6 dj's per groep. als we nog 2 extra juryleden kunnen vinden dan komen we op 10. dat betekent dus 2 juryleden per groep. dat nummeren van dj's vind ik in principe ook wel ok. ik zal nu dus de groepen gaan indelen, dus geef me effe wat tijd. begin maar alvast met mixen zou ik zeggen ![]() max tijd is dan wel 60 tot 80 mins, aangezien het maar 6 mixen zijn. kun je in 6 dagen klaar hebben |

heel goed punt bram, misschien is dit wel zo beter ja
en die rondes was ik al van plan om te gebruiken
Nog even 2 vraagjes...
is er een minimmum en/of maximum aan de bitrate van de mp3 of wordt het VBR(--alt-preset standard)??
En is er al een datum afgesproken??
| quote: |
Originally posted by Switch ![]() we hebben dus nog 2 juryleden nodig. desnoods wil ik de 5e groep wil jureren en dj's, geen geheime tips zo van "ah ik zit in groep 3". |


| quote: |
| Originally posted by Switch heel goed punt bram, misschien is dit wel zo beter ja en die rondes was ik al van plan om te gebruiken |
Ik wil wat luisteren!
| quote: |
| Originally posted by Spinnin Jack Nog even 2 vraagjes... is er een minimmum en/of maximum aan de bitrate van de mp3 of wordt het VBR(--alt-preset standard)?? En is er al een datum afgesproken?? |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Oh, en ook al zit BasD maybe niet bij mij in de poule, ik wil die wel luisteren, mag dat ook? |
De Mp3-dj's erbij maakt het juist extra intressant vind ik.

zo dus?
Zo zeg, er wordt flink werk van gemaakt 
Ga ik ook maar eens m'n best doen op een mix 
| quote: |
| Originally posted by Switch om maar aan de huidige sceneregels te houden, VBR |

ja 1 maart
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.