TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »


Posted by Switch on Jan-23-2004 12:04:

Re: Re: De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources)

Jury:


Asperge
Bouma-Bros 2 (Sido)
Creamfields23
gtrecords
kolkiewolkie
magrec
Muppet
Snuggle


DJ's:


alph2002 MP3
DJ_Massive MP3
Glaniskanis MP3
Switch MP3
xxl MP3


Bailey (Vinyl)
basd (Vinyl)
basvh (Vinyl/CD)
blighty (Vinyl/CD)
Bouma-Bros (Vinyl/CD)
Chicane (Vinyl)
Ding Chavez (Vinyl)
DJ D-Man (Vinyl)
DjMorpheus aka TranceCourt (Vinyl)
dj_spare (Vinyl/CD)
Ferry O (Vinyl/CD)
Freezel (Vinyl/CD)
Japeman (Vinyl waarschijnlijk)
Jesse (Vinyl)
Joost008 (Vinyl)
Little Theseus (Vinyl?)
Magic83 (Vinyl)
MennoB (Vinyl)
Passiva (Vinyl/CD)
raoel (Vinyl)
Spinnin Jack (Vinyl)
tijs08 (Vinyl)
TranceFool (Vinyl)
Wilkman (Vinyl)
DJ Bazz (Vinyl)


dit is de lijst dus. hier zal ik de dj's in willekeurige volgorde een nummer geven.


Posted by Cosmic on Jan-23-2004 12:07:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Daarnaast zou ik het niet erg vinden 9 of zelfs 12 mixen te moeten beoordelen .



Beetje veel tijd omhanden?

Ik doe de volgende keer wel weer mee, heb nu eff minder tijd.


Posted by Switch on Jan-23-2004 12:27:

ik heb iedere dj een nummer gegeven, in willekeurige volgorde, en deze zal ik nu naar hun toesturen.


Posted by basd on Jan-23-2004 12:42:

Goed idee.. Maar dan moet je dus ook GEEN tracklistings plaatsen voordat er gejureerd gaat worden, anders heb je er nog niks aan..


Posted by Switch on Jan-23-2004 13:09:

heel goed

ik geloof dat ik nu elke dj een pm heb gestuurd met hun nummer. alleen zij weten hun eigen nummer (en ik )
ik zal nu dus de jury de groeplijsten geven met de nummers van de dj's


Posted by japeman on Jan-23-2004 13:10:

moet je wel een .cue plaatsen? Niet met de tracklisting tuurlijk, maar met nummer1, nummer2 etc...


Posted by Switch on Jan-23-2004 13:11:

hoeft niet...


Posted by Ding Chavez on Jan-23-2004 13:12:

Maar ff voor de duidelijkheid, hoiuden we de mixlengte nu op een uur of langer? 60-80 vind ik een beetje erg ruim, van mij is 60 minuten al voldoende, daar moet je je ei toch wel in kwijt kunnen toch? Bovendien hebben alle leeto dj's tegenwoordig ook promo mixjes van een uurtje en we willen er toch allemaal bijhoren


Posted by Switch on Jan-23-2004 13:13:

hangt van jezelf af
60 mins is ook goed


Posted by Switch on Jan-23-2004 13:18:



we hebben dus nog 2 juryleden nodig. desnoods wil ik de 5e groep wil jureren

en dj's, geen geheime tips zo van "ah ik zit in groep 3".


Posted by Switch on Jan-23-2004 13:21:

de juryleden weten nu welke sets zij moeten beoordelen, de dj's weten welke nummer ze hebben. dus mix ze

webspace wordt nog geregeld, maar daar hebben we genoeg tijd voor nog


Posted by TranceFool on Jan-23-2004 13:24:

Goed bezig Switch!!!
vraag me sterk af of ik beetje in een sterke poul zit , lijkt wel het wk hierzo


Posted by ahp2002 on Jan-23-2004 13:31:

gezellige competitie dit.. winnen is belangrijker dan meedoen.. toch?


Posted by SnuggLe on Jan-23-2004 13:31:

quote:
Originally posted by Switch
ok dan doen we het zo (en dit wordt niet meer veranderd)

5 groepen (dus incl. mp3) betekent 6 dj's per groep. als we nog 2 extra juryleden kunnen vinden dan komen we op 10. dat betekent dus 2 juryleden per groep. dat nummeren van dj's vind ik in principe ook wel ok.
ik zal nu dus de groepen gaan indelen, dus geef me effe wat tijd. begin maar alvast met mixen zou ik zeggen

max tijd is dan wel 60 tot 80 mins, aangezien het maar 6 mixen zijn. kun je in 6 dagen klaar hebben


Sorry dat ik nog een opmerking wil maken (ook al wordt het niet verandert), maar HOE doen we het nu precies dan?

Ik zou kiezen voor 10 juryleden, die ieder dus 6 mixen doen ja. De groepen indelen? GEHEEL willekeurig. Ik zou ook die mp3-mixers gewoon door de hele groep heengooien. Een absolute winnaar is toch veel leuker dan 2 groepen? Tis toch veel stoerder als je wint van iedereen?
Ik zou ze dan gewoon verspreiden over de groepen (en niet eens 1tje in iedere groep, gewoon echt totaal willekeurig!).....


Dus ik denk dat het zo is/zou moeten zijn (correct me if i'm wrong):

Ronde 1:
- 5 groepen van 6 sets
- 10 juryleden, dus 2 juryleden per groep
- Beste 2 sets van de groepen gaan door (dus 10 mixen)
- 10 beste mixen worden over 2 groepen verdeeld, ronde 2

Ronde 2:
- 2 groepen van 5 sets (welke set in welke groep: 3x nummer 1 uit vorige ronde, 2x nummer 2 uit vorige ronde in groep 1, 2x nummer 1 en 3x nummer 2 uit vorige rodne in groep 2)
- 10 juryleden, dus 5 juryleden per groep die alles luisteren.
- Beste 2 sets van de groepen gaan door (dus 4 mixen)
- 4 beste mixen gaan door naar ronde 3

Ronde 3:
- 1 groep van 4 sets
- 10 juryleden, die alles luisteren

Probleem hierbij natuurlijk is dat je sommige sets vaker dan 1x hoort......Maar dat hoeft niet uit te maken.
Nadeel is ook met verschillende stijlen. Hoop dat de juryleden zich kunnen afzetten van de stijlen.....en objectief kunnen zijn.



Oh, wie As the Rush comes erindoet krijgt bij mij minpunten
Joking


Posted by Switch on Jan-23-2004 13:34:

heel goed punt bram, misschien is dit wel zo beter ja
en die rondes was ik al van plan om te gebruiken


Posted by Spinnin Jack on Jan-23-2004 13:36:

Nog even 2 vraagjes...

is er een minimmum en/of maximum aan de bitrate van de mp3 of wordt het VBR(--alt-preset standard)??

En is er al een datum afgesproken??


Posted by SnuggLe on Jan-23-2004 13:37:

King

quote:
Originally posted by Switch


we hebben dus nog 2 juryleden nodig. desnoods wil ik de 5e groep wil jureren

en dj's, geen geheime tips zo van "ah ik zit in groep 3".


Dan had je dus eigenlijk niet die nummers erbij moeten zetten slet
Gewoon dubbel-blind onderzoek doen, meer valide resultaten


Maareh...moet de jury nog met elkaar overleggen waarop we precies gaan letten (uniforme standaarden) of laten we dat aan iedereen zelf over? Maybe wel handig voor de eerste ronde om dat namelijk te doen. Daarna luisteren er toch meer mensen naar iedere mix.

Oh, en ook al zit BasD maybe niet bij mij in de poule, ik wil die wel luisteren, mag dat ook?


Posted by SnuggLe on Jan-23-2004 13:38:

quote:
Originally posted by Switch
heel goed punt bram, misschien is dit wel zo beter ja
en die rondes was ik al van plan om te gebruiken


Dus nu zitten de mp3mixers er gewoon doorheen?
Wel lachen als die straks allemaal bovenaan staan, dat is wel apart. Moet je die niet kenbaar maken dan? Of hoe staat iedereen daar tegenover?


En schiet op met die mixen Ik wil wat luisteren!
Zullen we als datum eh...weekend van 14-15 februari afspreken?


Posted by Switch on Jan-23-2004 13:43:

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Nog even 2 vraagjes...

is er een minimmum en/of maximum aan de bitrate van de mp3 of wordt het VBR(--alt-preset standard)??

En is er al een datum afgesproken??


om maar aan de huidige sceneregels te houden, VBR


Posted by basd on Jan-23-2004 13:44:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh, en ook al zit BasD maybe niet bij mij in de poule, ik wil die wel luisteren, mag dat ook?

Of ik nou in die poule zit of niet, dat komt goed.


Posted by Spinnin Jack on Jan-23-2004 13:45:

Invisible Grin

De Mp3-dj's erbij maakt het juist extra intressant vind ik.


Posted by Switch on Jan-23-2004 13:46:


zo dus?


Posted by Ding Chavez on Jan-23-2004 13:50:

Zo zeg, er wordt flink werk van gemaakt
Ga ik ook maar eens m'n best doen op een mix


Posted by basd on Jan-23-2004 13:53:

quote:
Originally posted by Switch
om maar aan de huidige sceneregels te houden, VBR

Dus als ik gewoon een 128 kbps mix inlever is het niet goed?

Enne het weeekend van 14-15 februari is te vroeg.. Dan kan ik echt niks reresentatiefs neerzetten omdat ik pas volgende week terug ben.. En dan eerst nog weer eens wennen aan het mixen, platen uitzoeken en zo..

Ik dacht dat 1 maart vast stond?


Posted by Switch on Jan-23-2004 13:58:

ja 1 maart


Pages (24): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.