TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by blup Nee. |
| Originally posted by SnuggLe Dacht ik, omdat je er wat vanaf leek/lijkt te weten. Evenementenbranche is wel cool, check www.enschedeploeg-ut.nl Daar werken BasD en ik oa. |
| Originally posted by basvh ik denk dat er best wel wat mensen zijn die nu al kaartjes kopen! niet dat ik er 1 heb overgens |
Van ticketbox.nl:
Welcome to the PleasureDome wordt een muzikaal breed geprogrammeerd feest waar techno/trance/ tech-house en club ten gehore gebracht wordt door verscheidene DJ's van formaat. Er zal dus niet een avondbepalende muzikale stijl zijn, maar voor iedere muziekliefhebber wat wils. Het Gelredome opent om 21:00 haar deuren en het feest eindigt om 07:00 uur. Bezoekers van 18 en ouder zijn welkom in de Pleasuredome. Het Gelredome wordt deze avond werkelijk omgetoverd tot een zwoele Pleasuredome, met een atmosfeer die doet denken aan een spectaculaire Moulin Rouge-achtige Parijse nachtclub (ik heb overigens vernomen dat zo'n 'nachtclub' sinds kort ook te vinden is in hartje Amsterdam....).Bezoekers worden gedurende de gehele nacht verrast door theatrale erotisch en exotisch getinte acts. Vooral het decor spreekt tot de verbeelding en zal ervoor zorgen dat mensen zichzelf werkelijk in een andere wereld wanen, dit is Welcome to the Pleasuredome! |
| Originally posted by basd Van ticketbox.nl: |
Jaaaaaaa ik ZEI het toch!
Sex etc erbij...!!!! Allemaal rukers en vieze oude ventjes die er dan komen
Roog/Erick-E zullen dan wel gaan draaien ofzo.
Ben benieuwd...zoiets op zo'n grote schaal...pfff..
Line-up zal me benieuwen, deze moet wel heel goed gaan worden om mensen naar de GelreDome te trekken, want voor erotisch getinte acts ga ik geen � 45,25 betalen.
| Originally posted by MaGiK54 Line-up zal me benieuwen, deze moet wel heel goed gaan worden om mensen naar de GelreDome te trekken, want voor erotisch getinte acts ga ik geen � 45,25 betalen. |
| Originally posted by MaGiK54 Line-up zal me benieuwen, deze moet wel heel goed gaan worden om mensen naar de GelreDome te trekken, want voor erotisch getinte acts ga ik geen � 45,25 betalen. |

| Originally posted by FunkySimon Pleasure Dome Official Website De site is online! staat nog niet veel boeiends op...ziet er wel redelijk hoerig uit moet ik zeggen. Wedden dat Rob Oudkerk ze tickets al binnen heeft |
wat een spanning, op 1 maart gaat het doek omhoog en wordt de line-up bekend gemaakt! oeioeioei kan nie wachten
ID-T gaat met de kaarverkoop voor mysteryland deze zaterdag al beginnen.
Is het niet wat aan de vroege kant?
En ze komen ook nog met een nieuw meerdaags festival.
Zal mij benieuwen... ouderwets als ik ben wacht ik lekker eerst de line-up af...
| Originally posted by eieregooie Zal mij benieuwen... ouderwets als ik ben wacht ik lekker eerst de line-up af... |
Aan de reclame te zien met dat 'gordijn' wordt het idd een soort Moulin Rouge 
Het beste en tevens afsluitende dansfestival van 2003 heeft een onvergetelijke indruk achter gelaten. De 40.000 bezoekers, de artiesten, de acts, de tenten, het fantastische weer, de 45 meter hoge piramide en vooral het terrein hebben Mystery Land betoverd in het Disneyland van de Dance. Aan werkelijk alles was gedacht en ook alles klopte. Deze indrukwekkende dag is dit jaar gelukkig opnieuw te beleven.
van id-t.com
"werkelijk alles klopte" daar heb ik wel andere dingen over gehoord
| Originally posted by MaGiK54 Helemaal mee eens, alleen voor Dance Valley kan je eigenlijk altijd wel kaarten in de blind kopen, want in de line up staat altijd wel iets boeiends en goed. Bij ID-T feesten is het altijd maar afwachten, stel je voor dat je de hele avond Jean en Gielen back to back voor je kiezen krijgt em je hebt je kaartje al voor 45 euri gekocht |

Nou, dat Jean idee is misschien zo vreemd nog niet... Dit zou met dat gordijn ook nog best weleens een groot Club evenement kunnen zijn. Waar Jean weer doet waar ie goed in is, club draaien. En met lui ook als Mark van Dale, Erick E etc... who knows... Progressive zou ook nog wel kunnen of idd R&B...
Kan nog alle kanten op als je het mij vraagt, maar wat ik hier vooral niet verwacht is trance of techno...
Mauro Picotto
Michel de Hey
Laidback Luke
Felix da Housecat
Benjamin Bates
Don Diablo
DJ Chuckie
schijnen op pleasuredome.id-t.com te staan (die site doet het hier niet), stond op CC in ieder geval.
Toch mooi klote als je al kaarten hebt gekocht 
| Originally posted by basd schijnen op pleasuredome.id-t.com te staan (die site doet het hier niet), stond op CC in ieder geval. |
Chuckie, das toch RnB of iets dergelijks??
Op zich staan er wel leuke namen tussen, maar ik vind het maar beetje bij mekaar geraapt. Daarbij komt ook nog es dat ID&T volgens mij weer een paar nieuwe contractjes heeft afgesloten met oa dhr Picotto.....kortom ik denk dat je deze namen ook allemaal terug ziet op Mysteryland. Het thema staat me ook niet aan en dat icm het publiek wat op idt feesten afkomt zal ik hier niet bij zijn....zeker niet voor deze prijs!
| Originally posted by TranceFool Chuckie, das toch RnB of iets dergelijks?? |
| Originally posted by basd Mauro Picotto Michel de Hey Laidback Luke Felix da Housecat Benjamin Bates Don Diablo DJ Chuckie schijnen op pleasuredome.id-t.com te staan (die site doet het hier niet), stond op CC in ieder geval. Toch mooi klote als je al kaarten hebt gekocht |
Wel een verrassende line-up, maar voor mij toch echt niet boeiend genoeg om daar 45 euro entree voor te betalen.
En wat doet DJ Chuckie daar in hemelsnaam tussen? Hebben ze 2 zalen en doet Chuckie een 9 uur durende solo? Of willen ze hem tussen de rest van de DJ's plaatsen...
Dat is denk ik ID&T's vooruitstrevende, progressieve en altijd vernieuwende manier om de zaal leeg te krijgen 's ochtends.
Kunnen de schoonmakers mooi op tijd aan het werk.