TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
Helemaal mee eens, Johan Gielen draaide dan wel zwaar opgepitchd, maar we kunnen niet ontkennen dat Tiesto dat ook niet deed ofzo.
Als je er bij staat merk je er een stuk minder van eigenlijk.
Wat een impact zeg, toen het publiek doorhad dat Johan Gielen Born Slippy draaide, (ik had het dankzij de set van Marco V op Mysteryland allang al door) maar iedereen deed ontzettend goed mee. Ook the taste of summer maakte veel indruk, het was echt super om er bij te zijn, geweldige sfeer, probeer die sfeer maar is te proeven met je tv scherm, lukt je echt niet!

| quote: |
| Originally posted by Jukx neeheeee, jij bedoelt waarschijnlijk Paco Osuna die draaide voor hem... Renee ( ) zei wel dat ze allebei uit Spanje kwamen maar das dus weer is helemaal niet waar. Paco Osuna was die kale en die vond ik ook niet echt onwijs bijzonder. Gaetano was die Italiaan die na hem kwam (met snorretje). Maarja misschien hebben we het w�l over dezelfde en vond je hem toch niks aan. zou ook kunnen natuurlijk!! ![]() En dat van Flight 643 weet ik niet, na 1 minuutje Johan hield ik het voor gezien namelijk... |
| Originally posted by Little Theseus Helemaal mee eens, Johan Gielen draaide dan wel zwaar opgepitchd, maar we kunnen niet ontkennen dat Tiesto dat ook niet deed ofzo. Als je er bij staat merk je er een stuk minder van eigenlijk. Wat een impact zeg, toen het publiek doorhad dat Johan Gielen Born Slippy draaide, (ik had het dankzij de set van Marco V op Mysteryland allang al door) maar iedereen deed ontzettend goed mee. Ook the taste of summer maakte veel indruk, het was echt super om er bij te zijn, geweldige sfeer, probeer die sfeer maar is te proeven met je tv scherm, lukt je echt niet! |
/me is net terug van vakantie en heeft zo te lezen een TOPfeest gemist!!!
jammer....maar ach..
see you @ impulz....
Als ik op een feest sta ga ik echt niet opletten of iemand technisch wel helemaal perfect draait want anders zou ik helemaal gek worden en dan kom ik straks nog in een bad trip
.
En wat denk je dat het publiek meer waardeert: een goeie platenkeus met wat technische fouten of een klote set maar die technisch helemaal perfect is.
| Originally posted by Remy D Als ik op een feest sta ga ik echt niet opletten of iemand technisch wel helemaal perfect draait want anders zou ik helemaal gek worden en dan kom ik straks nog in een bad trip .En wat denk je dat het publiek meer waardeert: een goeie platenkeus met wat technische fouten of een klote set maar die technisch helemaal perfect is. |
| Originally posted by Jukx ja tuurlijk daar heb je helemaal gelijk in! een goeie platenkeus wordt veeel meer gewaardeerd ja. maar ik draai zelf ook platen en dan ga je vanzelf gewoon luisteren naar hoe de dj draait en w�t die nou precies aan het doen is enz... dus vandaar dat ik onder een "goeie set" niet alleen de platenkeus versta. |
Gheghe.. leuke discussie.
Laten we het erop houden dat Johan Gielen soms (versta: altijd)TEVEEl wil doen voor zijn publiek. Daardoor misschien zo'n hoge pitch, en hij fade die platen ook de hele tijd met zijn volumeknop. Toen hij dat deed dacht ik ja... Typisch johan gielen.. Beetje jammer.. Maar het was leuk daar, who cares!
| Wie zegt nou dat ik het over sfeer heb? Ik geloof heel graag dat de sfeer perfect was. Maar als iemand beweert dat het zn beste set ooit was dan versta ik daar toch ook onder dat het technisch goed in elkaar zat. Maar het eerste wat je zag was een behoorlijke fuck up. En horen dat 2 platen niet gelijk lopen kan heel makkelijk vanachter de tv hoor.. |
Ja Iris, dat zeg je alleen maar omdat jou platenkeuze goed is, maar er technisch altijd zo'n puinhoop van maakt !
| Originally posted by Dago "B" Duck Ja Iris, dat zeg je alleen maar omdat jou platenkeuze goed is, maar er technisch altijd zo'n puinhoop van maakt ! |

, jij gaat klappen krijgen, gozer!
| Originally posted by Dago "B" Duck Ja Iris, dat zeg je alleen maar omdat jou platenkeuze goed is, maar er technisch altijd zo'n puinhoop van maakt ! |
| Originally posted by Dago "B" Duck in PM Ben je al wat opgeknapt van de Dancevalley hel? Wat een ellende zeg. |
De waarheid moet je niet ontkennen !
ps: Petrus, check je PM-box ff.
Wees gerust jongens, ik voel me niet aangevallen.
Ken Dago langer dan vandaag, en hij heeft grote bek, maar klein hartje
: hij schreeuwt na een feestje ongeveer het hardst van allemaal hoe geweldig de set wel niet was. Dus zo'n opmerking als deze kan ik goed diggen 
MAAAAAAR: boeten zal hij WEL!!!
(hoor nu een gemeen heksenlachje iiiiiiihihihihihihi)
DAgo: ik zou vandaag maar niet zomaar de deur opendoen als ik jou was 
Volgens mij hebb we er weer een Dj bij voor ons TA party LOL...
OEPS
Je komt er niet !!!!!!!!!!! Ga maar ergens anders je verjaardag vieren !![]()
Kijk maar uit vandaag voor oude vrouwtjes die aardbeien langs de deur komen verkopen vandaag.... wie weet hebben ze onder hun regenjas wel EEN KOEKEPAN waar ze heel hard mee gaan meppen zogauw ene snotterende Dago opendoet!!!!

(heb vast nog wel ergens een pruik en een omaatjesjurk liggen, hihihi, ik lach me nu al blauw!)
Ik zit nu lekker te lezen op het tranceaddcit forum en heb lekker hard de liveset van Orbital op Dance Valley aan staan!
Zo wreed! vooral dat laatste nummer, ik weet nog dat ik juist op dat moment helemaal bovenaan stond, uitkijkend over de vallei, met al die lasers en mensen, dat was zoooo mooi! Die sound die ze toen lieten horen was echt super vet!
heerlijk om die herineringen terug te krijgen wanneer je dan weer zo'n set thuis hoort!

Ik ben verdomme vet uit m'n plaat gegaan op Tom Harding en die set is weer nergens te krijgen... maar je, Orbital klonk ook wel goed!!
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik ben verdomme vet uit m'n plaat gegaan op Tom Harding en die set is weer nergens te krijgen... maar je, Orbital klonk ook wel goed!! |
ik ben uiteraard ook EERST naar Tom Harding gegaan! hij was echt super! Wat kan die vent draaine! Ook zo gaaf hoe hij helemaal los gaat h�? en dat laatste nummer van Tom dat was echt zo mooi! toen ik dat op tv terug zag (ik heb 2 en een halve videoband vol met DV) werd ik echt gek!
Hij komt ook op impulz, dua ken ik daar weer ff uit m'n plaat gaan hehe.
BTW, de Dv video's op net Net zijn in totaal zo'n 800 mb. jiha!!!
Ik zie Tom Harding en JP iedere maand op het TOPFEEST HQ in de Melkweg, daarom heb ik op DV voor Tiesto gekozen en heb daar geen spijt van en 24 aug weer lekker naar HQ!!!!! 

| Originally posted by !_PeTrUs_! Hij komt ook op impulz, dua ken ik daar weer ff uit m'n plaat gaan hehe. |
| Originally posted by Remy D Ik zie Tom Harding en JP iedere maand op het TOPFEEST HQ in de Melkweg, daarom heb ik op DV voor Tiesto gekozen en heb daar geen spijt van en 24 aug weer lekker naar HQ!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
aanrader dus?
HQ is zeker top. AANRADER!
Misschien wel geinig om degenen die daarheen gaan ff te meeten? Ik kan de eerstvolgende keer niet, maar ben er daarna weer. Zal tegen die tijd wel ff een thread maken erover.
| Originally posted by Little Theseus HQ is zeker top. AANRADER! Misschien wel geinig om degenen die daarheen gaan ff te meeten? Ik kan de eerstvolgende keer niet, maar ben er daarna weer. Zal tegen die tijd wel ff een thread maken erover. |
ik wil er nu eindelijk wel eens heen!