TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »


Posted by emma on Apr-08-2004 12:29:

ik heb mijn ticket ! ! ! !


Posted by ahp2002 on Apr-08-2004 14:52:

Wij komen voor een report groepsfoto anyone


Posted by TOR on Apr-08-2004 16:40:

nice!

probeer er ook bij te zijn op de M.I.K.E. meeting
als die doorgaat uiteraard..


Posted by sandradehond on Apr-11-2004 13:39:

ik kan helaas niet gaan naar AiB
maar heb al wel tickets gekocht....
dus als iemand ze voor een mooi prijsje van me over wil nemen...

grtzz...


Posted by Wildfir3 on Apr-11-2004 13:45:

hoeveel tickets, hoeveel pleuro's?


Posted by pooley on Apr-11-2004 14:03:

Kheb de mijne ook nog niet.
Laat maar iets weten


Posted by Buoyant on Apr-11-2004 15:54:

Hier nog een geinteresseerde


Posted by Nabistai on Apr-11-2004 18:35:

En nog ene!!!


Posted by Wildfir3 on Apr-11-2004 19:02:

Ik was toch lekker eerste
Ik wil er max 3 denk ik...


Posted by sandradehond on Apr-11-2004 20:21:

heb er twee...
en ze gaan naar de hoogste bieder ok??!!


Posted by Wildfir3 on Apr-11-2004 20:45:

1000 euro!


Posted by Mister_Michel on Apr-12-2004 08:37:

quote:
Originally posted by Wildfir3
1000 euro!


Ik pas, ge moogt ze hebben


Posted by Wildfir3 on Apr-12-2004 08:43:

Nee effe serieus: 45 euro voor beide onder voorbehoud (straks is aan ne kameraad vragen of hij nu wel zeker meewilt)


Posted by Buoyant on Apr-12-2004 11:14:

dan wil ik zeker 50 euro bieden en zonder voorbehoud voor mij, ik wil ze meteen kopen, makkelijk toch?


Posted by Wildfir3 on Apr-12-2004 11:34:

Mja laat dan maar, voor 32.80 euro heb ik heen en terugreis en ticket all in (b dagtrip) ... te dom om dan 25 per kaart te gaan bieden


Posted by Redeye on Apr-12-2004 20:42:

looking forward to this


Posted by Zehra on Apr-16-2004 01:05:

quote:
Originally posted by Nyah
enig idee hoeveel? want voor iemand die in MM woont is dat wel handig


just gecheckt HERE!!! voor ons is da 36 euro waarschijnlijk ga ik hierbij zijn! nog wa enkele daagjes onderhandele met mijn mama.. ehehe!


Posted by eieregooie on Apr-16-2004 03:04:

JA JA JA!!!

Hoe zit het met de kaartverkoop? Gaat die hard?


Posted by Wildfir3 on Apr-16-2004 06:45:

khebber eigenlijk nog niveel van gehoord, maar AIB is nooit uitverkocht ofzo. En zo ziekelijk veel reclame heb ik er ook nog niet voor gezien, dus dat zal wel meevallen. 't zal gezellig vol zitten


Posted by Wildfir3 on Apr-16-2004 07:02:

Het enige dat me eigenlijk �cht zegt dat ik hier bij moet zijn is het feit dat er zoveel tijd/energie/geld in de aankleding van het evenement zal gestoken zijn. EN de grootste laser/vuurwerkshow die er al indoor gezien is in belgie


Posted by djcresto on Apr-16-2004 07:29:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Het enige dat me eigenlijk �cht zegt dat ik hier bij moet zijn is het feit dat er zoveel tijd/energie/geld in de aankleding van het evenement zal gestoken zijn. EN de grootste laser/vuurwerkshow die er al indoor gezien is in belgie


Toch leg ik mijn verwachtingen hierover niet te hoog. Uiteindelijk telt de muziek. En al die franjes kunnen in sommige gevallen de sfeer breken. Maar ik ben toch ook eens benieuwd.


Wel slecht nieuws is dat de cd release mixed by mike uitgesteld tot bij het outdoor event.


Posted by Wildfir3 on Apr-16-2004 07:33:

behalve het theme zal daar waarschijnlijk niets vernieuwends op staan... en ik denk dat het theme wel te koop zal zijn op aib... of da hoop ik althans :P


Posted by djcresto on Apr-16-2004 07:38:

quote:
Originally posted by Wildfir3
behalve het theme zal daar waarschijnlijk niets vernieuwends op staan... en ik denk dat het theme wel te koop zal zijn op aib... of da hoop ik althans :P


Dat zal niet denk ik, Mike zei in rotationz dat hij nog niet wist wat ermee gedaan. Ging ook nog remix maken. Dus dan veronderstel ik dat het binnen 2 weken nog niet verkrijgbaar zal zijn. Hoelang heeft het trouwens geduurd vooral het theme van vorig jaar "stone cold" gereleased werd? Een paar maand nog denk ik.


Posted by TOR on Apr-16-2004 08:26:

nog 2 weken te gaan!


Posted by cyberia on Apr-16-2004 09:25:

quote:
Originally posted by Wildfir3
khebber eigenlijk nog niveel van gehoord, maar AIB is nooit uitverkocht ofzo. En zo ziekelijk veel reclame heb ik er ook nog niet voor gezien, dus dat zal wel meevallen. 't zal gezellig vol zitten

Ze maken er tegenwoordig ook al reclame over op donna


Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.