TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
ik heb mijn ticket ! ! ! ! 
Wij komen voor een report
groepsfoto anyone 
nice!
probeer er ook bij te zijn op de M.I.K.E. meeting
als die doorgaat uiteraard..
ik kan helaas niet gaan naar AiB
maar heb al wel tickets gekocht....
dus als iemand ze voor een mooi prijsje van me over wil nemen...
grtzz...
hoeveel tickets, hoeveel pleuro's?
Kheb de mijne ook nog niet.
Laat maar iets weten
Hier nog een geinteresseerde
En nog ene!!!
Ik was toch lekker eerste 
Ik wil er max 3 denk ik...
heb er twee...
en ze gaan naar de hoogste bieder ok??!! 
1000 euro!
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 1000 euro! |
Nee effe serieus: 45 euro voor beide onder voorbehoud (straks is aan ne kameraad vragen of hij nu wel zeker meewilt)
dan wil ik zeker 50 euro bieden en zonder voorbehoud voor mij, ik wil ze meteen kopen, makkelijk toch?
Mja laat dan maar, voor 32.80 euro heb ik heen en terugreis en ticket all in (b dagtrip) ... te dom om dan 25 per kaart te gaan bieden 
looking forward to this 
| quote: |
| Originally posted by Nyah enig idee hoeveel? want voor iemand die in MM woont is dat wel handig |
nog wa enkele daagjes onderhandele met mijn mama.. ehehe!
JA JA JA!!! 
Hoe zit het met de kaartverkoop? Gaat die hard?
khebber eigenlijk nog niveel van gehoord, maar AIB is nooit uitverkocht ofzo. En zo ziekelijk veel reclame heb ik er ook nog niet voor gezien, dus dat zal wel meevallen. 't zal gezellig vol zitten 
Het enige dat me eigenlijk �cht zegt dat ik hier bij moet zijn is het feit dat er zoveel tijd/energie/geld in de aankleding van het evenement zal gestoken zijn. EN de grootste laser/vuurwerkshow die er al indoor gezien is in belgie 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Het enige dat me eigenlijk �cht zegt dat ik hier bij moet zijn is het feit dat er zoveel tijd/energie/geld in de aankleding van het evenement zal gestoken zijn. EN de grootste laser/vuurwerkshow die er al indoor gezien is in belgie |
behalve het theme zal daar waarschijnlijk niets vernieuwends op staan... en ik denk dat het theme wel te koop zal zijn op aib... of da hoop ik althans :P
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 behalve het theme zal daar waarschijnlijk niets vernieuwends op staan... en ik denk dat het theme wel te koop zal zijn op aib... of da hoop ik althans :P |
nog 2 weken te gaan! 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 khebber eigenlijk nog niveel van gehoord, maar AIB is nooit uitverkocht ofzo. En zo ziekelijk veel reclame heb ik er ook nog niet voor gezien, dus dat zal wel meevallen. 't zal gezellig vol zitten |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.