TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by Asperge 01 Love comes again (Ft BT) 02 Just be (Ft Kirsty Hawkshaw) 03 Unknown (Ft Josh Gabriel) 04 Adagio for strings 05 Walking on clouds (Ft Melanie Greve) 06 Nyana 07 Unknown (ft Ralphie B) 08 Traffic 09 ID Innercity #2 Nog 1tje dan |
Dat nummer, just be is echt helemaal kippenvel!!!!!!! Loves comes again vond ik tegenvallen.
| Originally posted by Phat B de oude cocacola tune?!? |
| Originally posted by MennoB Dat is Walking On Clouds toch? |
) en nu toch een nieuwe met een operazangeres?
| Originally posted by Phat B de naam is me ontschoten, kan die cd niet vinden ![]() |
| Originally posted by FunkySimon me wil em horen waar had je em vandaan? |
| Originally posted by FunkySimon hmmm zit het te luisteren maar kan me niet voorstellen dat dit de tiesto track is... |
Dit nummer zou idd door Tiesto geproduceert kunnen zijn, lekker relaxt nummer! Alleen er staat dat dit nummer op het album van Kirsty terecht komt... lijkt me stug dat het nummer dan ook op die van Tiesto komt te staan 
| Originally posted by moogwai Dit nummer zou idd door Tiesto geproduceert kunnen zijn, lekker relaxt nummer! Alleen er staat dat dit nummer op het album van Kirsty terecht komt... lijkt me stug dat het nummer dan ook op die van Tiesto komt te staan |
| Originally posted by moogwai Dit nummer zou idd door Tiesto geproduceert kunnen zijn, lekker relaxt nummer! Alleen er staat dat dit nummer op het album van Kirsty terecht komt... lijkt me stug dat het nummer dan ook op die van Tiesto komt te staan |
nummer
Vind Just Be echt heerlijk klinken en het zou mij niet verbazen als ie op allebei de albums terecht komt.
Moet daarnaast zeggen dat ik Love Comes Again gewoon NIET goed vind, Klinkt gewoon als Traffic, maar dan net even anders.
| Originally posted by FunkySimon ook zou ik het niet op prijs stellen als ik tiesto was als zij een eigen website met dat liedje opzette en net deed alsof ik (tiesto) er niks mee te maken had.. |
Had Kirsty gemailed over Just Be... kreeg net mailtje terug
Hi, Tiesto heard my version of Just Be, and loved the track so much he wanted to use it for his album. The other version (my one) will come out as an album track later this ;year. Tiesto's version will be a single very soon,. kind regards Kirsty |
Dank u voor de info glan, thats settled then
Zoals we dachten heeft het toch iets met tiesto te maken. Het was ook anders wel erg toevallig geweest als kirsty (die al eerder nummers met tijs heeft gedaan) een nieuwe track heeft die dezelfde naam heeft als de naam van het album van tiesto
grtz,
TNG
Loves Comes Again op Traffic lijken??
Misschien omdat de tune ook een beetje eentonig is, maar ik vind hem toch meer op zijn Remix van Delerium - Innocente lijken dan op Traffic 
| Originally posted by MennoB Loves Comes Again op Traffic lijken?? Misschien omdat de tune ook een beetje eentonig is, maar ik vind hem toch meer op zijn Remix van Delerium - Innocente lijken dan op Traffic |
| Originally posted by tango jij spoort niet. Innocente was een van zn beste remixes ooit, en love comes een van zn slechtse tracks ooit, dus die kunnen gewoon niet op elkaar lijken. |
Update:
Dit jaar zal dan eindelijk "Just Be" zijn tweede album uit komen. Op het album komen 10 tracks te staan incl. 'Barber�s Adagio for Strings' remix. De release datum is in Nederland rond half April, voor de USA zal deze op 1 Juni worden uitgebracht.
Tracks op Just Be:
Traffic 
Just Be
Love comes again
Walking on clouds
Sweet Misery
A Tear In The Open
Adagio for strings
UR (heet dit nummer nu UR (you are) of is t UnReleased???)
Voorlopige tracklisting + 2 tracks
en waar is Nyana?
nou ja, iig goed nieuws dat ie al deze maand uitkomt!
Ik geloof er weinig van dattie al binnen 2 weken uitkomt. En je mist wat kritieke informatie waardoor ik weet dat dit al bijna BS is......
grtz,
TNG
ik vind love comes again echt een lekker nummer!!! mark norman mix is ook top.

Die cover staat ook een aantal pagina's terug 
Gepost door moi 
Wel weinig hoor 10 tracks
En Love comes again vind ik niet zo speciaal maar verwacht wel veel van het album 
| Originally posted by Magic83 Wel weinig hoor 10 tracks En Love comes again vind ik niet zo speciaal maar verwacht wel veel van het album |
80 minuten gedeeld door 10 is?
Juist... geen stinkende edits, dus niet mekkeren kkthnxbye