TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »

Posted by Phat B on Mar-08-2004 17:33:

quote:
Originally posted by Asperge
01 Love comes again (Ft BT)
02 Just be (Ft Kirsty Hawkshaw)
03 Unknown (Ft Josh Gabriel)
04 Adagio for strings
05 Walking on clouds (Ft Melanie Greve)
06 Nyana
07 Unknown (ft Ralphie B)
08 Traffic
09 ID Innercity #2

Nog 1tje dan

de oude cocacola tune?!?

Posted by Muppet on Mar-08-2004 18:35:

Dat nummer, just be is echt helemaal kippenvel!!!!!!! Loves comes again vond ik tegenvallen.

Posted by MennoB on Mar-08-2004 19:04:

quote:
Originally posted by Phat B
de oude cocacola tune?!?

Dat is Walking On Clouds toch?

Posted by Phat B on Mar-08-2004 19:25:

quote:
Originally posted by MennoB
Dat is Walking On Clouds toch?

hij heb toch al een coca cola nummer gemaakt (de naam is me ontschoten, kan die cd niet vinden ) en nu toch een nieuwe met een operazangeres?

was t ma mei...............................

Posted by Phat B on Mar-08-2004 19:32:

quote:
Originally posted by Phat B
de naam is me ontschoten, kan die cd niet vinden

ik heb ff gesearched en gevonden, de eerste coca cola track heette 'Searching'

Posted by eieregooie on Mar-09-2004 04:17:

quote:
Originally posted by FunkySimon
me wil em horen waar had je em vandaan?

LEZEN!

Posted by tango on Mar-09-2004 14:42:

quote:
hmmm zit het te luisteren maar kan me niet voorstellen dat dit de tiesto track is...

Hoezo denk je van niet? Ik weet bijna wel zeker dat dit een tiesto tune is. IMM bevatte ook een aantal van dit soort platen, en dit zijn in mijn ogen de betere plaatjes! Van mij maggie dit soort tracks erop zetten ipv traffic en nyana.

grtz,
TNG

Posted by moogwai on Mar-09-2004 14:59:

Dit nummer zou idd door Tiesto geproduceert kunnen zijn, lekker relaxt nummer! Alleen er staat dat dit nummer op het album van Kirsty terecht komt... lijkt me stug dat het nummer dan ook op die van Tiesto komt te staan

Posted by Asperge on Mar-09-2004 15:08:

quote:
Originally posted by moogwai
Dit nummer zou idd door Tiesto geproduceert kunnen zijn, lekker relaxt nummer! Alleen er staat dat dit nummer op het album van Kirsty terecht komt... lijkt me stug dat het nummer dan ook op die van Tiesto komt te staan

Aan de andere kant heet het nr wel Just be, lijkt verdacht veel op de titel van tijs' album

Posted by Muppet on Mar-09-2004 16:35:

quote:
Originally posted by moogwai

Is wel vaker, dat een nummer op meerdere albums staat, ik hoop het wel...is echt zo'n nummer

Posted by total woot on Mar-09-2004 16:46:

Vind Just Be echt heerlijk klinken en het zou mij niet verbazen als ie op allebei de albums terecht komt.

Moet daarnaast zeggen dat ik Love Comes Again gewoon NIET goed vind, Klinkt gewoon als Traffic, maar dan net even anders.

Posted by M_Peror on Mar-10-2004 09:18:

quote:
ook zou ik het niet op prijs stellen als ik tiesto was als zij een eigen website met dat liedje opzette en net deed alsof ik (tiesto) er niks mee te maken had..
Ik denk dat dat allemaal heel erg goed in een stapeltje contracten is vastgelegd.

Posted by Glaniskanis on Mar-10-2004 20:16:

Had Kirsty gemailed over Just Be... kreeg net mailtje terug
quote:

Hi,

Tiesto heard my version of Just Be, and loved the track so much he wanted to
use it for his album. The other version (my one) will come out as an album
track later this ;year. Tiesto's version will be a single very soon,.

kind regards

Kirsty

Dusss kunnen nu met zekerheid zeggen dat dit de titelsong is van Tiesto's nieuwe album
Tiesto Feat Kirsty Hawkshaw - Just Be

Posted by tango on Mar-10-2004 20:32:

Dank u voor de info glan, thats settled then Zoals we dachten heeft het toch iets met tiesto te maken. Het was ook anders wel erg toevallig geweest als kirsty (die al eerder nummers met tijs heeft gedaan) een nieuwe track heeft die dezelfde naam heeft als de naam van het album van tiesto

grtz,
TNG

Posted by MennoB on Mar-25-2004 13:15:

Loves Comes Again op Traffic lijken??

Misschien omdat de tune ook een beetje eentonig is, maar ik vind hem toch meer op zijn Remix van Delerium - Innocente lijken dan op Traffic

Posted by tango on Mar-25-2004 14:06:

quote:
Originally posted by MennoB
Loves Comes Again op Traffic lijken??

Misschien omdat de tune ook een beetje eentonig is, maar ik vind hem toch meer op zijn Remix van Delerium - Innocente lijken dan op Traffic

jij spoort niet. Innocente was een van zn beste remixes ooit, en love comes een van zn slechtse tracks ooit, dus die kunnen gewoon niet op elkaar lijken.

Posted by MennoB on Mar-25-2004 16:35:

quote:
Originally posted by tango
jij spoort niet. Innocente was een van zn beste remixes ooit, en love comes een van zn slechtse tracks ooit, dus die kunnen gewoon niet op elkaar lijken.

Ik heb het meer over de opbouw van het nummer. Eerst ff een stukje bas, dan wat vocals, dan een tune, dan weer alleen bas, dan weer wat vocals, dan weer een tune enzo...

Posted by Phat B on Apr-05-2004 10:18:

Update:

Dit jaar zal dan eindelijk "Just Be" zijn tweede album uit komen. Op het album komen 10 tracks te staan incl. 'Barber�s Adagio for Strings' remix. De release datum is in Nederland rond half April, voor de USA zal deze op 1 Juni worden uitgebracht.
Tracks op Just Be:
Traffic
Just Be
Love comes again
Walking on clouds
Sweet Misery
A Tear In The Open
Adagio for strings
UR (heet dit nummer nu UR (you are) of is t UnReleased???)
Voorlopige tracklisting + 2 tracks

en waar is Nyana?

nou ja, iig goed nieuws dat ie al deze maand uitkomt!

Posted by tango on Apr-05-2004 11:00:

Ik geloof er weinig van dattie al binnen 2 weken uitkomt. En je mist wat kritieke informatie waardoor ik weet dat dit al bijna BS is......

grtz,
TNG

Posted by basvh on Apr-05-2004 11:01:

ik vind love comes again echt een lekker nummer!!! mark norman mix is ook top.

Posted by eXos on Apr-05-2004 12:02:

Posted by MennoB on Apr-05-2004 12:50:

Die cover staat ook een aantal pagina's terug

Gepost door moi

Posted by Magic83 on Apr-05-2004 13:33:

Wel weinig hoor 10 tracks En Love comes again vind ik niet zo speciaal maar verwacht wel veel van het album

Posted by Asperge on Apr-05-2004 14:08:

quote:
Originally posted by Magic83
Wel weinig hoor 10 tracks En Love comes again vind ik niet zo speciaal maar verwacht wel veel van het album

valt mee toch, imm had ook maar 9 nummers. ik vind het juist wel beter, krijg je tenminste allemaal lange versies

Posted by Chicane on Apr-05-2004 14:08:

80 minuten gedeeld door 10 is?

Juist... geen stinkende edits, dus niet mekkeren kkthnxbye

Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »