TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only - 7 uur Armin!
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
I think in Germany Allo Allo was only released on DVD, cause i've never seen it on ARD/ZDF/RTL/VOX/PR07 etc etc
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Even vraagie, vriend van me wil graag een digi fotocam meenemen, zullen ze daar moeilijk over doen ? Vind het altijd moeilijk inschatten op feessies. |
ik wil ook!!!!
Ik *moet* gewoon terug naar Nederland!! Vooral nu!!!

| Originally posted by MaGiK54 Vriend van me heeft net een mail van Armada ontvangen en we mogen van hartelust fotograferen. |
| Originally posted by eieregooie Nice |
Amber, niet stiekem met Magik's account posten!

| Originally posted by eieregooie Amber, niet stiekem met Magik's account posten! |
Ik wil ook naar Armin!!!
Ambs, kan jij misschien wat meer vertellen over de combinatie godskitchen, armin en ibiza? Las ergens wat roddels dat armin dit jaar met godskitchen op ibiza staat.
| Originally posted by basvh Ambs, kan jij misschien wat meer vertellen over de combinatie godskitchen, armin en ibiza? Las ergens wat roddels dat armin dit jaar met godskitchen op ibiza staat. |

| Originally posted by ambs Zover ik *weet* wordt er hard gewerkt om armin deze zomer op ibiza te krijgen... Voor welke clubnight of waar is nog niet duidelijk... maar er wordt wel aan gewerkt... Dus eventjes doorbijten en met een beetje geluk heeft hij wel een weekly residency ![]() En nu ga ik weer in liefdesverdriet mode hahaha |
Jaja, kaartjes in de pocket! Ik ben er bij!
De jongedame bij de FRS moest ff zoeken maar ze kreeg ze uiteindelijk toch uit de computer getoverd... thank you very much.
So... M_P gaat ff fijn een stukkie varen... 
Jippie!
Eindelijk vandaag een kaartje gehaald bij de Free Record Shop hiero, en tot mijn grote verbazing wist het meisje over welk feestje het ging.
Tot 17 April!!!!

Re: Jippie!
| Originally posted by TranceZoner Eindelijk vandaag een kaartje gehaald bij de Free Record Shop hiero, en tot mijn grote verbazing wist het meisje over welk feestje het ging. Tot 17 April!!!! |
Re: Re: Jippie!
| Originally posted by franzelare was het een lekker wijf? |
Zucht... op TMF.nl kun je kaartjes winnen...
Maar goed dat ik ze al heb, want ik vertik 't om zo'n ID aan te maken 
Toch jammer dat ze dat op TMF gaan promoten...
| Originally posted by HiGH_NrG Toch jammer dat ze dat op TMF gaan promoten... |
ik ben er ook bij!
Ik hoop dat Armin me weer eens positief gaat verrassen, want dit was de paar afgelopen gigs (geen solo's) absoluut niet het geval. Toch heb ik er goede hoop op want een solo en 7 uur de tijd hebben is natuurlijk veel relaxter om een goede opbouwende set neer te zetten, tevens is zijn cd ook erg goed!
Ik ben benieuwd! 
Even een kort overzichtje gemaakt van de TA-ers die aanwezig zullen zijn, gelieve aanvullen als ik iemand vergeten ben
High_nrg
Tom Lont
Eieregooie
Odyne
Flipper
Bartez
Dj-spare
Frankisback
Freezel
Magik54
Partyhardy
JP + een stel Duits TA'ers
M-Peror
TranceZoner
Magik83
Meeting lijkt me op zijn plaats, gezien de hoeveelheid TA'ers.
Meetingpoint: op de punt van het voordek, net als in de film Titanic 
Ik kom ook even mijn geile bekkie laten zien. 
| Originally posted by MaGiK54 Even een kort overzichtje gemaakt van de TA-ers die aanwezig zullen zijn, gelieve aanvullen als ik iemand vergeten ben High_nrg Tom Lont Eieregooie Odyne Flipper Bartez Dj-spare Frankisback Freezel Magik54 Partyhardy JP + een stel Duits TA'ers M-Peror TranceZoner Magik83 Meeting lijkt me op zijn plaats, gezien de hoeveelheid TA'ers. |
High_nrg
Tom Lont
Eieregooie
Odyne
Flipper
Bartez
Dj-spare
Frankisback
Freezel
Magik54
Partyhardy
JP + een stel Duits TA'ers