TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Mikä kolahtaa ?
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Above & Beyond - No One On Earth (Original Mix)
Aivan mahtava biisi, olen nyt kuunnellut monta kuukautta radio rippiä ja mieli tekisi saada jo vinyylinä käteen. 
| quote: |
| Originally posted by Epic Star Above & Beyond - No One On Earth (Original Mix) |
* Young Parisians - You Write The Rules (Solar Stone Remix)
* Sinead O'Connor - Troy (Andi Durrant Dublin In A Rainstorm Remix)
Jälkimmäinen on kyllä todella kaunis biisi. =)
| Originally posted by MekkaFIN * Britney Spears - Toxic (:P) |
| Originally posted by afastest ihan kiva biisi kyllä |
Biisistä en nyt ihan noin menis sanomaan..
Aiih... löysin vihdoinkin kadonneen Mirco De Govia-CD:ni...
Voller Sterne
Aura Indigo
Dive In The Ocean
Woo!
Pakko sanoa vielä, että Quivver - Space Manoeuvres Part 3 on alkanut kolahtaa entistä kovempaa vaikka aluksi en tykännyt siitä oikeastaan ollenkaan...
| Originally posted by Mr.Mystery Pakko sanoa vielä, että Quivver - Space Manoeuvres Part 3 on alkanut kolahtaa entistä kovempaa vaikka aluksi en tykännyt siitä oikeastaan ollenkaan... |
Leama & Mooor - Shades Of Red (original)
Aalto - Taurine (original & super8 rmx)
MK-S - Illuminate (original)
Thrillseekers - New Life (original)
Matt Hardwick & Smith and Pledger - Connected
Midtone - Pearl (darren christian rmx)
Tietääkö joku milloin tuo MDA - Drug Abuser ilmestyy (12")?
Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Remix)
Ooo-ooh... olen sulaa vahaa...
| Originally posted by Mr.Mystery Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Remix) |
| Originally posted by Mr.Mystery Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Remix) Ooo-ooh... olen sulaa vahaa... |
Hyperin remixi Stupidista on kans kova sana.
evanescence - my immortal michael feihstel above remix
tää on mukavaa chillout-progea, suosittelen.
Imuroin itsekin tuon saksalaisen saatavissa olevat biisit, mutta ikävästi en saanut niistä mitään irti. Varmasti ei vain minun tyylini, vaikka yritin loppuun asti ymmärtää niitä biisejä. Tykkäsin kuitenkin siitä lämpimästä ja pehmeästä äänestä, mutta siinä myös kaikki.
| Originally posted by afastest evanescence - my immortal michael feihstel above remix tää on mukavaa chillout-progea, suosittelen. |
WhiteRoom - White room
ja tuo
Sarah McLachlan - World on fire (Junkie XL remix)
Lähtee sukat jalasta joka kerta ku jommankumman kuulee..
| Originally posted by Thunder5 WhiteRoom - White room ja tuo Sarah McLachlan - World on fire (Junkie XL remix) Lähtee sukat jalasta joka kerta ku jommankumman kuulee.. |

| Originally posted by Mr.Mystery Harmi vaan, että tuo World On Fire on aivan pirun vaikea miksata keskelle settiä... ja on muutenkin aika helvetin pitkä (12min)... Mutta en valita ![]() |
Pitkästä aikaa kuuntelin OceanLab - Beautiful Together kappaletta ja täytyy myöntää, että on se kyllä aika kova biisi (kuten kaikki Oceanlab tuotokset
)! Tuo Junkie XL:n remix World on Fire:sta on myöskin ollut tehokuuntelussa.
Muita mainitsemisen arvoisia kappaleita joita tulee kuunneltua tavallista enemmän:
Matt Hardwick vs. Smith & Pledger - Connected (Vocal Mix)
White Room - The White Room
Sander Van Doorn - Punk'd (S.V.D Remix)
Stephen J. Kroos - Sadistick
Above & Beyond - No One On Earth
| Originally posted by Mr.Mystery World On Fire on aivan pirun vaikea miksata keskelle settiä |
)
| Originally posted by BetaFactory Tietääkö joku milloin tuo MDA - Drug Abuser ilmestyy (12")? |
Kaksi vanhaa helmeä (ainakin pari vuotta vanhaa):
Miika Kuisma - Ambush
Miksi en ole huomannut tätä biisiä ennen? Mielestäni paras biisi Miikalta, ja oletan että tämä oli hänen ensimmäinen julkaisu? Hemmetti jos löytyisi Suomesta. Löysin sen itse vanhasta mixtapesta.
Sage - Aftertouch (en ole varma artistin nimestä btw)
Kaunis biisi. Jospa tehtäisiin tällaista trancea vielä tänä päivänä. 
EDIT: Aki: kerro sitten jos huomaat että se on julkaistu!
| Originally posted by BetaFactory Miika Kuisma - Ambush Miksi en ole huomannut tätä biisiä ennen? Mielestäni paras biisi Miikalta, ja oletan että tämä oli hänen ensimmäinen julkaisu? Hemmetti jos löytyisi Suomesta. Löysin sen itse vanhasta mixtapesta. |
| Originally posted by BetaFactory Sage - Aftertouch (en ole varma artistin nimestä btw) Kaunis biisi. Jospa tehtäisiin tällaista trancea vielä tänä päivänä. |
Aivan, "gated strings" a la 98/99/00.
Erittäin kaunis ja samalla myös rauhallinen biisi. Tässä biisissä on käytetty gatea juuri sopivasti. DJ Sakinin biisit ovat sen sijaan kaikki huonoja esimerkkejä - liioiteltua kamaa kertakaikkiaan.