TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto op Pinkpop
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by SnuggLe on Jun-01-2004 17:45:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Geniaal hoe er weer een stel Tiesto.com nerds uit hun dak gaan, omdat iemand een matig stukkie over een optreden van Tiesto schrijft. Ligt het aan mij of heeft de gemiddelde Tiesto-fan tegenwoordig oogkleppen op en gaatie stuiteren als iemand iets negatiefs over onze heilige Tiesto zegt. Ben jaren liefhebber/fan van de muziek van Tijske, maar heb gelukkig altijd wel met een kritisch oor naar zijn sets/muziek weten te beluisteren.

http://react.vpro.nl/pinkpop/forum/list_messages/407/0

Tsja, ontzettend triest inderdaad. Daarom heb ik zo'n hekel aan van die diehard fans die echt hun held overal volgen etc en daarom ZO blind als een kip zijn en totaal niet objectief!

Posted by total woot on Jun-02-2004 09:02:

Sja het is natuurlijk ook triest, maar de topic van die hele discussie is er een die hier ook weleens gevoerd is, nl. moet een rescencent oordelen vanuit zijn eigen visie, of een objectieve beschrijving geven van t gebeurde?
Persoonlijk vind ik dat het laatste op een festival als Pinkpop het geval moet zijn, Die recencie is in eerste instantie bedoeld voor de mensen die er niet waren maar wel willen weten hoe het was. Doordat de verslaggever zijn eigen mening de overhand laat nemen, krijgen al deze mensen een vertekend beeld van het optreden, ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat (die-)hard fans zich daaraan ergeren... ik ben zelf geen die-hard tiesto fan, maar vond de toon waarop t stuk geschreven is ook behoorlijk afbreuk doen aan het optreden.

Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 09:45:

quote:
Originally posted by total woot
Sja het is natuurlijk ook triest, maar de topic van die hele discussie is er een die hier ook weleens gevoerd is, nl. moet een rescencent oordelen vanuit zijn eigen visie, of een objectieve beschrijving geven van t gebeurde?
Persoonlijk vind ik dat het laatste op een festival als Pinkpop het geval moet zijn, Die recencie is in eerste instantie bedoeld voor de mensen die er niet waren maar wel willen weten hoe het was. Doordat de verslaggever zijn eigen mening de overhand laat nemen, krijgen al deze mensen een vertekend beeld van het optreden, ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat (die-)hard fans zich daaraan ergeren... ik ben zelf geen die-hard tiesto fan, maar vond de toon waarop t stuk geschreven is ook behoorlijk afbreuk doen aan het optreden.

Heb je wel een goed punt ja, maar d'r zijn altijd ZOVEEL verschillende meningen in een publiek dat je daar als rescencent nooit rekening mee kan houden. Oftewel: je stoot altijd een deel van het publiek voor het hoofd. Daarom vind ik dat een rescencent wel degelijk zijn eigen mening in zoiets kan verwerken, mits hij wel deels objectief blijft. Kijk, muziek is nog steeds een kwestie van smaak en dus subjectief. Maar je kan altijd objectief zijn over showelementen zoals licht/geluid/performance etc.

Posted by total woot on Jun-02-2004 11:19:

quote:
Originally posted by SnuggLe
je stoot altijd een deel van het publiek voor het hoofd.
Daarom vind ik dat een rescencent wel degelijk zijn eigen mening in zoiets kan verwerken, mits hij wel deels objectief blijft.

Ben ik helemaal met je eens, maar het komt op mij over alsof de recencent er juist op uit was een deel van het publiek voor t hoofd te stoten...wat verwacht je anders wanneer je dit soort dingen schrijft?
quote:
Wat is die trance-muziek van Ti�sto toch een gruwelijke kitsch. De diepgang is nul komma nul.

quote:
De bijdragen van het anonieme huppeltutje met de microfoon was ook om dieptreurig van te worden.

Hier is weinig objectiviteit te bespeuren...

Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 16:55:

quote:
Ben ik helemaal met je eens, maar het komt op mij over alsof de recencent er juist op uit was een deel van het publiek voor t hoofd te stoten...wat verwacht je anders wanneer je dit soort dingen schrijft?

Hier is weinig objectiviteit te bespeuren...

Jep, daar ben ik het wel totaal mee eens ja.
Beetje rare zinsnedes.

(offtopic, Wouter, kwam jij nog BBQen?)

Posted by eXos on Jun-02-2004 17:05:

quote:
Door Noisy Volpex - Monday 31 May 2004 12:55

H� pssssst Ti�sto maakt z'n nummers niet zelf... de meeste nummers worden gemaakt door Yahel...

LOL!

Posted by total woot on Jun-02-2004 21:04:

[Offtopic]

quote:
Originally posted by SnuggLe
(offtopic, Wouter, kwam jij nog BBQen?)

Als je de pre van Awakenings bedoelt.... Yup

[/offtopic]

Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 21:15:

quote:
[Offtopic]

Als je de pre van Awakenings bedoelt.... Yup

[/offtopic]

Oke, mooi
Ruimte over, Josta komt niet (zie andere thread )

Posted by Asperge on Jun-03-2004 18:58:

quote:
Originally posted by eXos
LOL!

mowhahahahaha

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]