TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack: Spring Cruise 04
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
hah det var �nd� bara en av en UPPSJ� av helt st�rda saker som h�nde ..
��h shit vi (jag � smekbar) vart bjudna p� drinkar i n�n tokig killes hytt �ver bizarra konversationer som knappast skulle kunna kommit till utan alkohol.. sen vart jag fett skraj � nojig pga diverse anledningar o vi sjappade d�rifr�n illa kvickt.. (kortfattat) 
total bizarreness.
| quote: |
| Originally posted by staz ��h shit vi (jag � smekbar) vart bjudna p� drinkar i n�n tokig killes br�llopshytt �ver bizarra konversationer som knappast skulle kunna kommit till utan alkohol.. |

Ja, sicken kryssning. Var nog den roligaste festen p� l�nge 
. Nu ligger mina bilder uppe p� TC
Mitt nick d�r �r f_38
till laszlo ---->
satt du nere i sofforna n�r omid och �zgur spelade vid 7-8-tiden?
Satt det en rakad kille i svart skjorta bredvid, o s� 3 grabbar till o n�gra tjejer som dansade?
| Originally posted by staz sen vart jag fett skraj � nojig pga diverse anledningar o vi sjappade d�rifr�n illa kvickt.. (kortfattat) ![]() |

jag f�rs�kte leta p� internet efter bild s� man kunde posta i lika som b�r men jag hittade ingen bra bild. (dr.lovless tror jag han heter)

| Originally posted by Versace till laszlo ----> satt du nere i sofforna n�r omid och �zgur spelade vid 7-8-tiden? Satt det en rakad kille i svart skjorta bredvid, o s� 3 grabbar till o n�gra tjejer som dansade? |
.
| Originally posted by DJ_Laszlo fy FAN vilka schyssta bilder! Vad har du f�r kamera? |
T�nkte bara f�rtydliga att mina bilder finns p� steves ftp under /upload/reveal s� det �r bara att h�mta hem dem ifall ni vill 
| Originally posted by reveal T�nkte bara f�rtydliga att mina bilder finns p� steves ftp under /upload/reveal s� det �r bara att h�mta hem dem ifall ni vill |
| Originally posted by SteveTranz4ever Najs N�t jag inte kollat in �n sj�lv men om det �r kort du gillar och kan st� f�r s� kan jag fixa upp dom p� Liquidsunset.org om du vill |
St�r de under "reveal" eller under "steve" d�?
| Originally posted by reveal Bara att skicka upp dem St�r de under "reveal" eller under "steve" d�? |

reveals bilder
hehe bild 62. ser ut som hon kollar in din rumpa aendy
bild 32&33 var lite v�l avsl�jande utav mig
du kan v�l kanske h�lla dem till TA.
haha bild 42, jass� du reveal
springer runt och fottar tjejernas u-ringningar 
bild 52, steve s�ger: "men jag lovar! det h�nde inget med greta, vi �r bara kompisar"
pff jay, om du tr�ffar en 48 �rig person som utger sig f�r att vara l�kare och bjuder dig p� drinkar samtidigt som han predikar om hur totalt ofarligt det �r att blanda ghb&alkohol. Oavsett avsikter blir man fan NOJIG - blir man det inte s� finns chansen att man vaknar upp n�r b�ten st�r i hamn dagen efter med en minneslucka p� 10 timmar och sveda h�r och var.
| jag kommer dock fan inte ih�g hur det kom sig att han b�rjade prata med oss... |

n�got du t�nker h�lla h�rt p�?
Haha, kul l�sning. Verkar ju varit en riktigt schysst liten tillst�llning 
Nu ska jag bara glo igenom alla bilderna ox�
| Originally posted by staz pff jay, om du tr�ffar en 48 �rig person som utger sig f�r att vara l�kare och bjuder dig p� drinkar samtidigt som han predikar om hur totalt ofarligt det �r att blanda ghb&alkohol. Oavsett avsikter blir man fan NOJIG - blir man det inte s� finns chansen att man vaknar upp n�r b�ten st�r i hamn dagen efter med en minneslucka p� 10 timmar och sveda h�r och var. vi var typ p� toan o drack lr pissa lr n�t o snackade s� hakade han p� konversationen och sen var vi d�r,, allting k�nns snabbspolat n�r jag t�nker tillbaka. Minns iaf att vi snackade om hur �ppen och sk�n kulturen var att folk kunde kl� sig som de vill, vara s� gamla de vill osv och �nd� bli accepterade.. sen kom han ut ur ett toalettb�s och bara "som jag t.ex. dvs gay. hej grabbar".. crazy shiiite iaf ![]() steve, tjejen p� bild15 ur din serie bakom oss ville ju typ ha dig som fan, hur blev det med det? ![]() HAHA frm�t slutet p� dag2 fr�gade jag steve om han skulle k�pa n� sprit o ta med sig,, fan vilket h�rligt fyllesnack han bj�d p� d� "ass� s� h�r ere va.. ja har vart med i spelet sen ja va 18 va.. ja har supit varje helg sen ja var 18, nu s�tter jag stopp, de blir inge mer sprit f�r mig." hur ska de g� med det l�ftet steve mannen? n�got du t�nker h�lla h�rt p�? |
| Originally posted by JayBee hehe bild 62. ser ut som hon kollar in din rumpa aendy |
haha sant steve.. men pojkv�n? has that ever stopped anyone? jag menar.. i all �ra tycker jag att man ska respektera varandra i ett f�rh�llande, men det �r inte mitt ansvar att se till s� att tjejer �r trogna till sina pojkv�nner, s� l�nge inte jag k�nner deras pojkv�nner. �
jag trodde du avs�g alkohol �ver huvudtaget med sprit,, �l/cider/sprit/lik�r whatever skadar ju trots allt kroppen p� samma s�tt bara att koncentrationen �r olika. s� det var lite roligt n�r du stod full o jag fick intrycket av att "nu j�vlar blir det aldrig en fylla mer i mitt liv" 
de d�r med allt snack, verkligen.. det var det som gjorde det s� skoj,, man snackade med alla,, alla var b�stisar under 1 dygn.. p� toaletten var det fetaste konversationerna d�r alla som ville deltog osv.. s� grym st�mning. eftersom att de flesta var i samma sinnesst�mning s� kunde man inte direkt g�ra bort sig heller, med tanke p� att alla andra ocks� gjorde det:P
| Originally posted by staz de d�r med allt snack, verkligen.. det var det som gjorde det s� skoj,, man snackade med alla,, alla var b�stisar under 1 dygn.. p� toaletten var det fetaste konversationerna d�r alla som ville deltog osv.. s� grym st�mning. eftersom att de flesta var i samma sinnesst�mning s� kunde man inte direkt g�ra bort sig heller, med tanke p� att alla andra ocks� gjorde det:P |
| Originally posted by JayBee hehe du �r dig lik ![]() Laszlo: jag tycker du ser ut som den d�r onda banditen i wild wild west jag f�rs�kte leta p� internet efter bild s� man kunde posta i lika som b�r men jag hittade ingen bra bild. (dr.lovless tror jag han heter) |
jag tycker det skulle vara j�ttekul att f� komma �t bilderna p� Steves ftp 
Fuck, alltid lika kn�ckande att l�sa hur kul ni har haft det p� diverse kryssar o dyligt...
Sj�lv sitter jag fast i Finska lumppen och bor helt enkelt p� fel sida om viken.

Har PMat dig jofawe
Skulle ocks� bara vilja till�gga att det var kul att ha Scul och hans v�n Wouter p� bes�k och jag hoppas dom hade det bra 
Nu var det ju s� ocks� att jag skulle ta med mig en liten trevlig partyl�t som jag t�nkte toppa n�n bandare med p� kryssen men i all stress s� gl�mde jag br�nna ner l�ten. S� jag t�nkte jag delar med den h�r och jag tror nog ingen gn�ller om upphovsr�tten & copyright � s�nt tjaffs p� denna l�ten 
Lyssna noga och notera att den �r till�gnad JayBee
Ladda hem h�r
Re: Har PMat dig jofawe
| Originally posted by SteveTranz4ever Lyssna noga och notera att den �r till�gnad JayBee |
din tid kommer min v�n.